Aanwezig
En dat klopt inderdaad @Koelkast
En dat klopt inderdaad @Koelkast
inderdaad, MBFH is gevestigd in Arnhem vandaar.wrote:Haha inddwrote:Leuke line-up, maar waarom zijn die festivals met TC altijd in het oosten van het land?
Treinkaartje is bijna duurder dan de entree.
Zeer lekkere prijs. Zeker zelfde organisatie als beat the bridge?
Oostenwrote:Leuke line-up, maar waarom zijn die festivals met TC altijd in het oosten van het land?
Bij Beat The Bridge (Q-Night) was ik 2 keer zoveel kwijt aan de treinreis als aan het kaartje. En dat met 40% meereis kortingwrote:Haha inddwrote:Leuke line-up, maar waarom zijn die festivals met TC altijd in het oosten van het land?
Treinkaartje is bijna duurder dan de entree.
Zeer lekkere prijs. Zeker zelfde organisatie als beat the bridge?
Dagticket lukte niet omdat ik bleef slapen bij een maat, dus ik reed op 2 verschillende dagenwrote:Aanwezig![]()
Meestal met festivals moet je zorgen dat je zo'n dagticket van de blokker of kruidvat kan krijgen, lekker goedkoop met de trein
Bart en ik gaanwrote:Zeker een optie nu nog mensen zoeken die in de buurt van boxmeer wonen en mee willen!
Ken je dat gezegde niet?..wrote:Leuke line-up, maar waarom zijn die festivals met TC altijd in het oosten van het land?
Oost West, Asbest?wrote:Ken je dat gezegde niet?..wrote:Leuke line-up, maar waarom zijn die festivals met TC altijd in het oosten van het land?