Ik laat het wel weten, Julian!
word een hardtrance/ hardstyle tot 2008 setje
wrote:Ik draai op de talentstage![]()
word een hardtrance/ hardstyle tot 2008 setje
Hahahawrote:1 ticket te koop voor €15,- !! Verdere info bij aanbod.
Vraag aan Sander (el mare) heeft 2 gratis kaartjes van mij gekregen.wrote:Heel onverwacht 2 kaartjes van een vriendin gekregen. Ik alles regelen, vrij voor me werk, vervoer, slaapplek. Krijg ik kaartjes toegestuurd is het er maar 1. Iemand nog een in de verkoop voor een schier prijsje?

Kregen alleen vermindering, dus kennelijk nog omhoog geknoktwrote:He, zij waren toch gediskwalificeerd?
foto in het feest / stage opbouw forumEAW is gearriveerd met het geluid. Beter teveel dan te weinig!
Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen...
De organisatie maakt zichzelf echt volstrekt belachelijk. Ook gewoon twee winnaarswrote:He, zij waren toch gediskwalificeerd?
Bij Beat the Bridge alle 3 de keren niet gecontroleerd, nou ben ik zelf ook wel 18+ maar alle keren was er ook een meisje bij van 1,60m (de eerste keer was ze 16) die ook nooit iets werd gevraagd.wrote:Iemand ervaring met deze organisatie wat betreft ID check?
Een vriend van 17 wil zich naar binnen hosselen, maar het is toch een aardig eindje terug als hij niet binnen komt hehe
Bij vrouwen kijken ze niet naar leeftijd maar naar cupmaatwrote:Bij Beat the Bridge alle 3 de keren niet gecontroleerd, nou ben ik zelf ook wel 18+ maar alle keren was er ook een meisje bij van 1,60m (de eerste keer was ze 16) die ook nooit iets werd gevraagd.wrote:Iemand ervaring met deze organisatie wat betreft ID check?
Een vriend van 17 wil zich naar binnen hosselen, maar het is toch een aardig eindje terug als hij niet binnen komt hehe