zaterdag 25 september 2010
22:00 - 03:00
N201, Aalsmeer
Muziekstijlen
hardcore, hardstyle
Minimumleeftijd
16
Line-up
Crypsis
Jor-D
Revolver
Rosko
Thosba
http://partyflock.nl/party/186033:Hardnoize.html

Hehe, ik book mezelf jawrote:mooie booking Jor-D
De sfeer is zowieso top. Je merkt echt dat mensen daar voor de muziek komen, en om dus compleet uit hun dak te gaan!wrote:Ik denk dat ik hier maar is heen ga
Voor 7,50.- kan je nog eens een deur intrappen
ft. = featuring = "met"wrote:waarom is het nou eigenlijk ft. Crypsis?
ow dus als het 18+ was, was het wel leuk geweest zeker?wrote:kut zooi aalsmeer is hier in de buurt alleen de leeftijds grens moet natuurlijk 16+ zijn![]()
idd dan hadden we samen kennen gaanwrote:haha nee komt omdat hij 14 isnetzoals mij
anders was k wel gegaan
Je staat niet vast man. Je kan gewoon met de nightliners gaan. Ik woon zelf in Amstelveen nu. En vanaf daar naar Aalsmeer is een uurtje reizen met het openbaar vervoerwrote:Het is niet heel erg ver weg voor me (niet meer), maar geen zin om rond 03.00 vast te staan in Aalsmeer.
Precies, Aalsmeer is goed bereikbaar. De meeste bussen stoppen op Hortensiaplein, en komen 9 van de 10 keer langs Zwarteweg, waardoor het nog geen 5 minuutjes lopen iswrote:Je staat niet vast man. Je kan gewoon met de nightliners gaan. Ik woon zelf in Amstelveen nu. En vanaf daar naar Aalsmeer is een uurtje reizen met het openbaar vervoerwrote:Het is niet heel erg ver weg voor me (niet meer), maar geen zin om rond 03.00 vast te staan in Aalsmeer.
Vorige editie was boven verwachting. Ben benieuwd naar 25 septemberwrote:Hehe mooi grote promotie hier heb je dan via hardtraxx!
hoop dat je het vol krijgt!
Als je zeker weet dat je komt zet ik je op de gastenlijstwrote:Je staat niet vast man. Je kan gewoon met de nightliners gaan. Ik woon zelf in Amstelveen nu. En vanaf daar naar Aalsmeer is een uurtje reizen met het openbaar vervoerwrote:Het is niet heel erg ver weg voor me (niet meer), maar geen zin om rond 03.00 vast te staan in Aalsmeer.
dit is egt een vette locatie, ben er pas geweest voor de summer dance party DJ contest. Was een week nadat the Pitcher was geweest. Goed geluid en van binnen ziet het er goed uit!wrote:Hehe, ik book mezelf jawrote:mooie booking Jor-D![]()
Dit feest organiseer ik samen met wat vrienden en een aantal van de locatie zelf
Poster en feestnaam zijn (c) Jor-D