sorry
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Lijkt me sowieso ook erg koud op een ijsbaan.
Feestje op fietsafstand heb je hier in Den Haag en omgeving niet zo veel.
Ook erg benieuwd, kaartje kostte wel wat dus kijken wat ze aan aankleding e.d. hebben gedaan..
Ook erg benieuwd, kaartje kostte wel wat dus kijken wat ze aan aankleding e.d. hebben gedaan..
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 25 days ago
Is die spam van promotie vanwege de tegenvallende kaartverkoop? Volg helemaal niets van dit event op Social Media maar toch zie ik het elke dag voorbij komen..
Een week geleden gaven ze aan dat 65 % verkocht was, dus lijkt me wel een tegenvallende kaartverkoop (helemaal met in het achterhoofd dat organisaties het soms beter laten lijken dan dat het werkelijk is). Ik heb ook al elke artiest gratis kaarten zien weggeven op fb, dus erg hard zal het inderdaad niet gaan.
40 euro voor een line-up die je wekelijks ziet, niet zo gek nee.
kaartjes stonden ook een tijdje gratis op im in, van onze groep hebben er een stuk of 10 gewonnen..wrote:Ik heb ook al elke artiest gratis kaarten zien weggeven op fb, dus erg hard zal het inderdaad niet gaan.
is alweer het zoveelste RAW feest maar aangezien het niks kost ga ik zeker wel even kijken.. toch niks te doen
E
Hardtraxx Newbie
41 posts member since 2010
last seen May 2016
Ik woon ook op loopafstand en met deze line-up lijkt het mij toch wel de moeite waard. Nog nooit een feest in de Uithof meegemaakt, dus ben benieuwd wat ze er van gemaakt hebben
Tenminste eindelijk een organisatie die het wel wil proberen in Den Haag. Juich ik alleen maar toe.
En als je dit al als standaard line-up ervaart ben je echt heel erg verwend. Echt de creme de la creme op raw gebied.
En als je dit al als standaard line-up ervaart ben je echt heel erg verwend. Echt de creme de la creme op raw gebied.
Ik zou het niet verwend noemen maar eerder verzadigd, wat betreft de gehele Raw scene eigenlijk.
Ik weet bijna wel zeker dat jij hier aanwazig gaat zijnwrote:Denk dat ik wel aanwezig ben hier. Nog even kijken.
Ook op loop afstand voor mij, echter niet aanwezig want vind het toch te duur voor wat je er (waarschijnlijk) voor terug krijgt.
Dit, elk raw feest heeft toch voor een groot deel de zelfde line up. Het is meer eentonigheid van de ene kant en de niet kritische kijk van de andere kant.wrote:Ik zou het niet verwend noemen maar eerder verzadigd, wat betreft de gehele Raw scene eigenlijk.
Daar ben ik ook bang voor, maar wij gaan de gok toch wagenwrote:vind het toch te duur voor wat je er (waarschijnlijk) voor terug krijgt.
Ik hoop niet dat ze zich teveel gaan inhouden danwrote:Jammer, Deetox & Delete zo vroeg.
Heb er zin in! Draag een Theracords shirt met daarop een hart en de tekst 'Music produced from the heart' en draag rood witte air max classics. Spreek me maar aan als je me ergens ziet rondspringen.
wit shirt (inb4 shirt uit grapje), spijkerbroek, witpaarse airmax en wellicht een ralphlauren petje/zonnebril
Lichtblauwe broek en een shirt met bordeaux rode, donkerblauwe en witte printjes erop.
Ik draag nu een trainingsbroek en een simpel wit shirtje van de HEMA.
Was een prima feestje! Vond het sfeertje er goed in zitten. Gladde vloer en het geluid was wel een beetje een minpunt. Set van de avond was Deetox vs. Delete voor mij, waarna het toch wel even opnieuw inkomen was omdat het daarna toch niet zo hard ging. B-Front ook een geweldige set!
Who was there
Nobody has said they're going yet.