Bass-D, Shadowlands Terrorists, Sequence en MC The Russian zijn de laatste toevoegingen aan de line-up.
Ik vind helemaal mooi.
THIS IIIS
SHADOWLANDS
TERRAH
wrote: THIS IIIS
SHADOWLANDS
TERRAH
Godverdomme ik hoor dit precies voor mewrote:HOKEU PA PA PA PA PARTY PIEPOL
Catscan zul je genoeg van horen bij Promo, Ophidian is inderdaad wel jammer maar ik denk dat Nosferatu wel een paar van hem draait, E-Noid is te onbekend, dan zou Dione er eerder staan denk ik.wrote:Ow die laatste namen heb ik dan niets mee... Ik had gehoopt op Ophidian, Catscan of E-Noid ofzo.
Denk dat je bij Sequence wel leuke dingen kunt verwachtenwrote:Ow die laatste namen heb ik dan niets mee... Ik had gehoopt op Ophidian, Catscan of E-Noid ofzo.
Sequence is een goede millennium dj iddwrote:Denk dat je bij Sequence wel leuke dingen kunt verwachtenwrote:Ow die laatste namen heb ik dan niets mee... Ik had gehoopt op Ophidian, Catscan of E-Noid ofzo.
Zo'n beetje elke plaat van hem in de milennium periode? Maar ik gok dat je Fingerz bedoelt, dat is toch wel met afstand z'n bekendste plaat.wrote:Hoe heet ook alweer die Noize Supressor plaat. Met die leipe kicks
Ik was bij die set, maar met alleen "leipe kicks" komen we niet veel verderwrote:Nee man, BB kwam met zo'n plaat voorafgaand aan Decibel. Hij sloot de Milenium af en draaide hem ook. Met recht een van de vetste momenten op feesten afgelopen jaren.
Ja was top. Vond het voor een afsluitingsset bij de Back2School nog relatief druk. Het jaar ervoor bij Painbringer was het een stuk rustigerwrote:Hahah nee weet ik, maar die gek moet ff die plaat sturen (die hij toen ook stuurde). Ik weet t ook niet meer. was ziek he trouwens? Jammer van het vroegtijdig stoppen
Noize Suppressor - Era (Rerun Mix)wrote:Nee man, BB kwam met zo'n plaat voorafgaand aan Decibel. Hij sloot de Milenium af en draaide hem ook. Met recht een van de vetste momenten op feesten afgelopen jaren.
Painbringer is early hardcore. Maar tot en met vorig jaar was de Back2School ook nog early EN millennium in 1 areawrote:Die naam zeg mij bijvoorbeeld dan ook al niks.![]()
Heb het aanstaan maar is meer rave of niet