Poster: Hard Nature: Fusion of sound tour
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Wordt hard! Vooral veel zin in Titan, Jack of Sound & B-Front :woot:
see u there
C
Tering wat een feest!

Bob knalde echt de specie uit de muur en Jack Of Sound is heilig rondom z'n Donkey Rollers Mash Up!
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Wat was dit een gru-we-lijk dikke editie van FoS tour :worship: !

Echt 3 fantastische (Jack of Sound, Titan, B-front) sets gehoord, en 1 hele sterke (Zany). Midnight Freaks gehoord. Die plaat is echt ziek, echt heel ziek! Verder nog wel wat nieuwe nummers gehoord, een zatox mix van bringing the funk ( :sick: trouwens) en een nieuwe zany geloof ik.

Kan weer twee tracks doorstrepen die ik nog live wilde horen: Drop the beats out en Octavius Augustus. Octavius gaat zo ongelooflijk hard live, echt heerlijk :drool: !
C
Ff thuis vertellen of Hard Nature

Me moeder: Was er een DJ?
IK zo: Facepalm
Me moeder: ja kunnen toch bandjes zijn?!
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Sainen wrote:
Kan weer twee tracks doorstrepen die ik nog live wilde horen: Drop the beats out
:worship:

Dat die hem op Defqon er nog maar een keer opgooit.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Bazen feestje :thumbsup: Heel lang met Jack of Sound gewoon gechilled, wat een held is dat :clap:
L
Hardtraxxer
184 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Wat een vet feestje was het weer! Geluid was verrassend lekker! Paar lekkere setjes gehoord! :love: :drool:

Rebirth anthem gaat live toch harder dan ik gedacht had! :bomb:
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
robkuh1990 wrote:Ff thuis vertellen of Hard Nature

Me moeder: Was er een DJ?
IK zo: Facepalm
Me moeder: ja kunnen toch bandjes zijn?!
hahaha!
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2025
LNDRTJN wrote:Wat een vet feestje was het weer! Geluid was verrassend lekker! Paar lekkere setjes gehoord! :love: :drool:

Rebirth anthem gaat live toch harder dan ik gedacht had! :bomb:
Ja dat viel mij ook op! Lekker hard knalde die erop... :D
Verder vond ik JoS echt top draaien en hebben Titan en B-Front m'n avond gemaakt :)

Vonden jullie 't niet ook n btje matig dat Chemical echt drie keer voorbij kwam, Son of Toture, On the Go en nog een paar nummers twee keer... het is dat 't echt heerlijke platen zijn, maar anders was ik er wel n btje naar van geworden!
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
mr_vertigo wrote:
LNDRTJN wrote:Vonden jullie 't niet ook n btje matig dat Chemical echt drie keer voorbij kwam, Son of Toture, On the Go en nog een paar nummers twee keer... het is dat 't echt heerlijke platen zijn, maar anders was ik er wel n btje naar van geworden!
Ja ergerde me ook een beetje aan. Vooral dat mr "Fusion Himself" Zany veel nrs draaide die al langs waren gekomen. Denk dat het door z'n eerdere boeking kwam bij Pussy Lounge? Verder was het gewoon heel vet :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Was toch wel een bazenavondje. De djs draaiden allemaal goed naar verwachting. Titan had ik nog nooit gezien, dus ik had bij hem nog geen verwachtingen, maar ik vond hem erg goed draaien dus hij was wel de held van de avond voor mij. :D
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2025
Qz. wrote:Was toch wel een bazenavondje. De djs draaiden allemaal goed naar verwachting. Titan had ik nog nooit gezien, dus ik had bij hem nog geen verwachtingen, maar ik vond hem erg goed draaien dus hij was wel de held van de avond voor mij. :D
:yes:
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2025
Wacht met smart op een aftermovie, duurt allemaal wel erg lang... kijk gewoon op PF, of moet ik ergens anders wezen?
C
View on YouTube

Sinds vandaag online!
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2025
1 min 27 en 1 min 47 aanwezig :D Soepele handjes die t werkt weer doen!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Is dat PNXRMX niet op 0:19 ? :P
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Aftermovie van de Fusion of Sound Tour in Cherrymoon waar ik naar toe ben geweest is nooit meer wat van gekomen. Was wel te verwachten eigenlijk omdat nog niet eens de helft van de zaal goed gevuld was. :P
mr_vertigo wrote:1 min 27 en 1 min 47 aanwezig :D Soepele handjes die t werkt weer doen!
Haha grappig, ik ken jou dus van Loudness. Toen het afgelopen was zaten jullie vlakbij ons, je was met die getinte jongen toch? ;)
C
rond de 2:09
ik ben die gast die op de laatste bass die hand naar de camera duwt...

:P
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2025
mr_vertigo wrote:1 min 27 en 1 min 47 aanwezig :D Soepele handjes die t werkt weer doen!
Haha grappig, ik ken jou dus van Loudness. Toen het afgelopen was zaten jullie vlakbij ons, je was met die getinte jongen toch? ;)[/quote]

Haha ja man! Jij was met Jeroen enzo, de zeeuwse boys zullen we t maar op houden ;) Was lachen!
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Wist niet waar anders ik het moest vragen:
Hoe zit het met de volgende editie? vorig jaar was er in januari en maart een Hard Nature, nu is er nog niks van bekend :/
Iemand die er meer van af weet?
C
jij denkt redelijk hetzelfde als mij jos

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 12 hours ago