wrote:Dat is inderdaad een goed advieswrote:Fuck geen kaartje
een kaartje fucken is wat vreemd
of bedoel je: fuck, geen kaartje?
Fuck, geen kaartje
wrote:Dat is inderdaad een goed advieswrote:Fuck geen kaartje
een kaartje fucken is wat vreemd
of bedoel je: fuck, geen kaartje?
De voorverkoop was indd een maand geleden al, ben je wel een beetje laat meewrote:Fuck geen kaartje
Klopt, maar ik had er totaal niet meer aangedacht, stom van me.wrote:De voorverkoop was indd een maand geleden al, ben je wel een beetje laat meewrote:Fuck geen kaartje
Hou het even goed in de gaten, er zal nog wel een 2e ronde komen met terug gekomen kaarten(al zullen dit er maar een paar honderd zijn)wrote:Klopt, maar ik had er totaal niet meer aangedacht, stom van me.wrote:De voorverkoop was indd een maand geleden al, ben je wel een beetje laat meewrote:Fuck geen kaartje
Dat word vroeg uit bed voor het bakkertje hahawrote:http://www.hardtraxx.nl/nieuws/geannuleerde-tickets-hard-bass-exploration.html
ander halve maand van te voren is op het laatste moment?wrote:Ik heb nog 2 kaartjes over?
2 mensen uit de vriendengroep lieten het op het laatste moment afweten....
OW haha. bedoelde er eigenlijk mee te zeggen net nadat ik ze gekocht had.wrote:ander halve maand van te voren is op het laatste moment?wrote:Ik heb nog 2 kaartjes over?
2 mensen uit de vriendengroep lieten het op het laatste moment afweten....
Pff. Is het al zo ver? Kan niet wachten man.wrote:Nog maar een maandje, best wel zin in
Dit vind ik serieus een belediging voor Code Black & Noisecontrollers dat ze met Coone moeten draaienwrote: Team Blue
Code Black
Coone
Noisecontrollers
Je kan ook overdrijvenwrote:Dit vind ik serieus een belediging voor Code Black & Noisecontrollers dat ze met Coone moeten draaienwrote: Team Blue
Code Black
Coone
NoisecontrollersDat wordt een hele aparte set denk ik, elke keer 2 van de 3 nummers goeie mainstream platen en 1 afschuwelijke kinderhardstyle-track.
Geck-o/e heeft die datum van 22:00 tot 23:00 een onbekend feest in zijn agenda staan in ieder geval.wrote:Ik vraag me af wie er het eerste uur staat?
Zin in trouwens