Poster: Hard Bass: Exploration
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Vroeger toen ik nog niet zo veel hardstyle/hardcore luisterde, dacht ik altijd dat Qlimax het grootste mainstream hardstyle feest was, en Hard Bass de hardere kant. Maar valt toch vies tegen.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Als je in de trailer op seconde 16 op pauze klinkt zie je het volgende staan:
Hard Bass: Exploration (01-02-2014, Gelredome, Arnhem)

Misschien dan toch B-Freqz als special act?
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Denk dat dat gewoon iets van vorig jaar is wat ze snel hergebruikt hebben. Ze gaan niet wéér een nieuw project lanceren met z'n tweeën, en de tekst is de biografie van B-Freqz op Facebook:

B-Front and Frequencerz wil release their new project at this edition of Hard Bass. B-Front is the main artists of Fusion Records and resident of the event with the rawest sounds around; Loudness. With amazing hits like ‘Inner Creativity’, ‘Virus’ and ‘Magic’ there isn’t a Hardstyle party without tracks of this man. After a lot of experimenting in the studio, Frequencerz developed their style. They got signed by Fusion Records and released tracks like ‘Fight For Survival’, ‘Revolution’ and ‘Bitch’ which can’t be left out of the Hardstyle scene.
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Delt-A wrote:Denk dat dat gewoon iets van vorig jaar is wat ze snel hergebruikt hebben. Ze gaan niet wéér een nieuw project lanceren met z'n tweeën, en de tekst is de biografie van B-Freqz op Facebook:

B-Front and Frequencerz wil release their new project at this edition of Hard Bass. B-Front is the main artists of Fusion Records and resident of the event with the rawest sounds around; Loudness. With amazing hits like ‘Inner Creativity’, ‘Virus’ and ‘Magic’ there isn’t a Hardstyle party without tracks of this man. After a lot of experimenting in the studio, Frequencerz developed their style. They got signed by Fusion Records and released tracks like ‘Fight For Survival’, ‘Revolution’ and ‘Bitch’ which can’t be left out of the Hardstyle scene.
maar het anthem van vorig jaar was reclamation, er staat toch duidelijk exploration bij
zou goed kunnen dat ze toch komen als surprise act ofzo
B
Syztrax wrote:
Delt-A wrote:Denk dat dat gewoon iets van vorig jaar is wat ze snel hergebruikt hebben. Ze gaan niet wéér een nieuw project lanceren met z'n tweeën, en de tekst is de biografie van B-Freqz op Facebook:

maar het anthem van vorig jaar was reclamation, er staat toch duidelijk exploration bij
Het anthem was Undiscovered, het thema was Reclamation ;) :P
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
bloemkool wrote:
Syztrax wrote:

Het anthem was Undiscovered, het thema was Reclamation ;) :P
maar dat is nog steeds geen exploration ;)
B
Syztrax wrote: maar dat is nog steeds geen exploration ;)
Sherlock, ik wijs alleen op je fout >.<
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
bloemkool wrote:
en ik wijs jou er op dat ik nog steeds een . heb
B
Syztrax wrote:
bloemkool wrote:
en ik wijs jou er op dat ik nog steeds een . heb
Ja daar heb heel weinig aan want ik had het daar niet over, maar ik heb ook een . op mijn toetsenbord hoor... :aww:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Aan dit soort welles/nietes discussies heb je dus helemaal niets. Het lijkt me verstandig dus om er mee te stoppen en gewoon weer over het feest te hebben.
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
b-freqz gaat geen speciale act houden..er is geen mogelijkheid voor een extra half uurtje.Vind wel vet da nu ook een nieuwe live act voor het eerst op hadbass optreedt. Volgende jaar extra therastrials live?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
bloemkool wrote:Het anthem was Undiscovered, het thema was Reclamation ;) :P
Undiscovered was het "het" anthem, het was het thema van Team Green. Net zoals je nog Requiem, Electro Bam en Revolution had.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Enige echt interessante vind ik team Red & WMF live..
Dat vind ik die €55,- voor een kaartje en > €40,- aan eten/drinken niet waard, dus dit jaar voor het eerst sinds 2011 afwezig. -.-

Anthem vind ik wel érg vet, complimenten aan Hard Driver!
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Enigste feest waar mijn vriendengroep wel is naar toe gaat.
Line-up kan beter, maar vermaak me daar wel :)
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Frijolrojo wrote:b-freqz gaat geen speciale act houden..er is geen mogelijkheid voor een extra half uurtje.Vind wel vet da nu ook een nieuwe live act voor het eerst op hadbass optreedt. Volgende jaar extra therastrials live?
Uhmm..

https://partyflock.nl/artist/66294:Theracords
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
Basshunterzz wrote:
Frijolrojo wrote:b-freqz gaat geen speciale act houden..er is geen mogelijkheid voor een extra half uurtje.Vind wel vet da nu ook een nieuwe live act voor het eerst op hadbass optreedt. Volgende jaar extra therastrials live?
Uhmm..

Idd, dan zouden ze zichzelf alleen een andere naam geven, verwacht eerder een a2 iets van adaro ran-d digital punk en e-force ofzo (zou wel heel vet zijn trouwens)
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Syztrax wrote:
Basshunterzz wrote:
Uhmm..

Idd, dan zouden ze zichzelf alleen een andere naam geven, verwacht eerder een a2 iets van adaro ran-d digital punk en e-force ofzo (zou wel heel vet zijn trouwens)
Oftewel A2 Allstars, stond 2 jaar geleden al op Hard Bass Sherlock..
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
pecola-tje wrote:
Syztrax wrote:
Oftewel A2 Allstars, stond 2 jaar geleden al op Hard Bass Sherlock..
nee, dat is met a2 ipv dp, denk dat het dan wel een nieuwe live act is
misschien komt er wel een fusion allstars met zany titan b-front en freqz ofzo, zou wel heel vet zijn
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
Ik bedoelde meerr van dat bijv thera, geck-o en delete samen een live act maken, en specifiek voor die live act platen gaan maken. B-freqz hebben ook een aantal platen geproduceerd, gunz for hire ook, a2 allstars hebben the resistance gemaakt, en jaar daarvoor was WMF live die ook nummers had uitgebracht onder die naam.

Ik denk dat minus militia ook zoeits gaat doen, stuk 3-4 platen maken voor de live act, en dan nog eigen platen draaien (brutal 3.0 in de gelredome :drool: )
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
Frijolrojo wrote:Ik bedoelde meerr van dat bijv thera, geck-o en delete samen een live act maken, en specifiek voor die live act platen gaan maken. B-freqz hebben ook een aantal platen geproduceerd, gunz for hire ook, a2 allstars hebben the resistance gemaakt, en jaar daarvoor was WMF live die ook nummers had uitgebracht onder die naam.

Ik denk dat minus militia ook zoeits gaat doen, stuk 3-4 platen maken voor de live act, en dan nog eigen platen draaien (brutal 3.0 in de gelredome :drool: )
4 lijkt me wel erg veel, denk dat je er maar een stuk of 2 mag verwachten als ze zoiets gaan doen
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 21 hours ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 4 days ago
ge-wel-dig anthem !!!
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Vandaag kaartjes proberen te regelen ^^