Ik hoop op een shitload van wild motherfucks edits op hun eigen nummers.wrote:Ik verwacht veel van Wild Motherfuckers. Hoop op tracks als Proud To Be Loud, Scary Track, Skreloxxx, Fother Mucker etc.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik hoop op niks, het lijkt me super vet om hun live te zien optreden, maar als afsluiting van de avond denk ik dat dit voor mij persoonlijk nog wel eens kan gaan tegenvallen, zou niet leuk zijn als het tempo opeens een tandje terug geschroefd word voor het laatste half uur...wrote:Ik hoop op een shitload van wild motherfucks edits op hun eigen nummers.
Kaarten voor Hardbass zijn besteld
2 dagen eerder ook nog jarig, dus dat weekend kan niet kapot voor mij !
Heb ik ook een beetje.wrote:Ik hoop op niks, het lijkt me super vet om hun live te zien optreden, maar als afsluiting van de avond denk ik dat dit voor mij persoonlijk nog wel eens kan gaan tegenvallen, zou niet leuk zijn als het tempo opeens een tandje terug geschroefd word voor het laatste half uur...wrote:Ik hoop op een shitload van wild motherfucks edits op hun eigen nummers.
Hoop vooral op wat ouder werk van Zatox & Tatanka (ik bedoel geen early). Maar dat zal 'm ook wel niet worden
Wat kijk ik hier toch hard naar uit, hoelang moeten we nog wachten
Heb normaal nooit dat ik al zo vroeg van te voren super hard uit kijk naar een feest, maar nu toch echt wel. 
S
Suikerwater 
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
KEIHARD KNALLEN hiero

crypsis live gaat knallen worden! Wacht maar op het laatste nummer uit zn set, dat word een bom heb ik vernomen 
M
Ticket binnen 
Waar haal je dat opeens vandaan?wrote:Suikerwater
B
https://hardtraxx.com/off-topic ... 12553.html
Interesse anyone?
Interesse anyone?
G
liever met de treinwrote:https://hardtraxx.com/off-topic/kwibus-hardbass-omgeving-amsterdam-t12553.html
Interesse anyone?
sneller, gratis en lekker rustig op te terugweg
P
Zo zekers zin in, net de haatmeneer shirts besteld dus moet helemaal goed komen

T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
straks loopt heel HB in dat shirt 
haha geniaal man, waar bestel je die? of heb je die zelf gemaakt?wrote:Zo zekers zin in, net de haatmeneer shirts besteld dus moet helemaal goed komen
Die heeft een maat van mij ook dat shirt wat hierboven staat 
Toch nog aanwezig
Dacht geef mezelf een mooi verjaardagscadeautje
Heb er zin an!! 
Tijd gaat voor mijn gevoel snel! Het komt steeds dichterbij!wrote:nog een maandje![]()
Haha idd, kheb het gevoel dat ik net van de HMH afkom maar dat is alweer bijna 2 weken geleden 
Haha.
Ik ga over 11 daagjes voor het eerst naar de HMH! 
wrote:Haha.Ik ga over 11 daagjes voor het eerst op 22 januari naar de HMH!
haha youre gonna love itwrote:Haha.Ik ga over 11 daagjes voor het eerst naar de HMH!
als er een feest in de HMH is is het voor mij al meteen 50% optie haha, als de line up en het geld in orde is dan is de kans al meteen aardig groot
echt de beste locatie in Nederland
maar goed Gelredome vind ik ook wel dik
Totaal niet te vergelijken. HMH is zo veel beter qua geluid!wrote:haha youre gonna love itwrote:Haha.Ik ga over 11 daagjes voor het eerst naar de HMH!
![]()
als er een feest in de HMH is is het voor mij al meteen 50% optie haha, als de line up en het geld in orde is dan is de kans al meteen aardig groot
echt de beste locatie in Nederland![]()
maar goed Gelredome vind ik ook wel dik
Waarom ben je dan niet bij X-Qlusive? Zo slecht is die line-up toch niet.wrote:haha youre gonna love itwrote:Haha.Ik ga over 11 daagjes voor het eerst naar de HMH!
![]()
echt de beste locatie in Nederland![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.