Afterparty was bij piaaa toch? 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Heb hier zin in, ook al heb ik nog geen kaartjes. Die kopen we denk net als vorig jaar gewoon voordat we weggaan.
Nee, die is bij Darkbeatz & co op de campingwrote:Afterparty was bij piaaa toch?
zitten die daar ergens op centerparcs?wrote:Nee, die is bij Darkbeatz & co op de campingwrote:Afterparty was bij piaaa toch?
[/quote]
Wordt denk ik z'n eerste feestje? Dan moet hij zeker gaan
Ik neem ook 2 gasten mee die voor het eerst naar een feest gaan.[/quote]
Maar ik ga alleen met hem
alle anderen zijn druk... en of ik daar dan wel zo'n zin in heb uhmm.
Wordt denk ik z'n eerste feestje? Dan moet hij zeker gaan
Maar ik ga alleen met hem
G
gewoon bij de HT peoplez komen staan, dan komt et wel goedwrote:Maar ik ga alleen met hemalle anderen zijn druk... en of ik daar dan wel zo'n zin in heb uhmm.
Die van jou wel jochiewrote:Afterparty was bij piaaa toch?
SAY WHAT?!wrote:Yay er komt een 4CD box van Hard Bass uit en een dvd/bluray registratie
G
FEEL MY HARDBASS DVDwrote:SAY WHAT?!wrote:Yay er komt een 4CD box van Hard Bass uit en een dvd/bluray registratie
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Was ik maar 3 maanden eerder geboren 
Hoevaak moetik het nog zeggen, je komt er MAKKELIJK in, en neem anders een ID van iemand anders mee 
+1wrote:Hoevaak moetik het nog zeggen, je komt er MAKKELIJK in, en neem anders een ID van iemand anders mee
Je komt echt makkelijk binnen. Bij Qlimax ook geen problemen gehad (ook Gelredome).
Je komt echt niet makkelijk binnen. Er staan leeftijdhonden die ruiken als je te jong bent.
Meen je het? nou dan ga ik het toch ook niet meer riskerenwrote:Je komt echt niet makkelijk binnen. Er staan leeftijdhonden die ruiken als je te jong bent.
wrote:Je komt echt niet makkelijk binnen. Er staan leeftijdhonden die ruiken als je te jong bent.
khoorde ook dat er grote beveiligingsmensen aan een lijntje zitten die aan je gaan ruiken om te kijken of je drugs bij je hebt
wrote:wrote:Je komt echt niet makkelijk binnen. Er staan leeftijdhonden die ruiken als je te jong bent.![]()
khoorde ook dat er grote beveiligingsmensen aan een lijntje zitten die aan je gaan ruiken om te kijken of je drugs bij je hebt
Stond trouwens op me ticket dat ik entrance Q had, weet iemand hoeveel verschillende entrances er zijn in totaal? Vrienden van me kunnen dan wel eens andere gaan hebben..
G
25.000 verschillende ingangen, 1 voor elke bezoekerwrote:Stond trouwens op me ticket dat ik entrance Q had, weet iemand hoeveel verschillende entrances er zijn in totaal? Vrienden van me kunnen dan wel eens andere gaan hebben..
:')
Bedankt voor je uiterst nuttige reactie, tevens heb je hierbij weer je geweldige dosis aan humor bewezen.wrote:25.000 verschillende ingangen, 1 voor elke bezoekerwrote:Stond trouwens op me ticket dat ik entrance Q had, weet iemand hoeveel verschillende entrances er zijn in totaal? Vrienden van me kunnen dan wel eens andere gaan hebben..
G
ja komt omdat ik die egoraptor filmpjes op youtube aant kijken ben, enorm droge humorwrote:Bedankt voor je uiterst nuttige reactie, tevens heb je hierbij weer je geweldige dosis aan humor bewezen.wrote:25.000 verschillende ingangen, 1 voor elke bezoekerwrote:Stond trouwens op me ticket dat ik entrance Q had, weet iemand hoeveel verschillende entrances er zijn in totaal? Vrienden van me kunnen dan wel eens andere gaan hebben..
maar volges mij zijn dr iets van 2 ingangen, of 3
ofja, dr zijn meer, maar worden maar 2 of 3 gebruikt
had van iemand gehoord dat ie andere ingang had genomen en gewoon binnen kwam
B
Ik heb in totaal welgeteld zeer zeker 1x gehad dat me ID gevraagd werd.wrote:Ze controleren echt never op leeftijd!
Is natuurlijk wel minder als je daar een tijdje in de rij staat en uit eindelijk toch naar een andere ingang moet gaan dan.wrote:maar volges mij zijn dr iets van 2 ingangen, of 3
ofja, dr zijn meer, maar worden maar 2 of 3 gebruikt
had van iemand gehoord dat ie andere ingang had genomen en gewoon binnen kwam
G
zie je er oud genoeg uit?wrote:Ik heb in totaal welgeteld zeer zeker 1x gehad dat me ID gevraagd werd.wrote:Ze controleren echt never op leeftijd!
@hierboven: idd, ik zou et dr ook niet op wagen
en binnen weer meeten is ook hardstikke makkelijk
Who was there
Nobody has said they're going yet.