Volgende week zaterdag.
Ben fan van DBSTF code black en wasted penguinz dus wil
ik graag gaan.
nu is mijn vraag: heeft iemand al eens naar de cherry moon
gegaan? En is dat een club die aan te bevelen is?

Leukwrote:Hoogstwaarschijnlijk aanwezig
Ben er al verschillende keren geweest, 't gemiddelde volk in Cherrymoon is maar kut (tek).
Maar aangezien in de mainzaal alleen hardstyle gaat gedraaid worden, zal dit wel meevallen
Het geluid is meestal wel ok
Waarom is dat? Neem aan dat ze moeilijk tegen Freq's kunnen zeggen dat ze niet hard mogen draaien. Of geldt dat alleen voor de opwarmers? Dan lijkt het me meer dan logisch dat je niet hard draait.wrote:Kijk er naar uit! Wel jammer dat we niet te hard mogen draaien...
Waarom niet hard?wrote:Waarom is dat? Neem aan dat ze moeilijk tegen Freq's kunnen zeggen dat ze niet hard mogen draaien. Of geldt dat alleen voor de opwarmers? Dan lijkt het me meer dan logisch dat je niet hard draait.wrote:Kijk er naar uit! Wel jammer dat we niet te hard mogen draaien...
Heb zelf nog geen 'boel' meegemaakt, maar wel al genoeg gezien in die club op normale avonden :p (alleen maar tek met eventueel 1 hs-artiest)wrote: Leukmij gaan ze ook alleen maar bij hardstyle zien hoor. Niet teveel boel?
We staan vroeg op de avond en we staan voor Wasted Penguinz. Twee redenen dus. Ik denk dat ik vanavond eens door mijn collectie ga bladeren en wat oude klassiekers zal boven halen! Goed idee?wrote:Waarom niet hard?wrote:Waarom is dat? Neem aan dat ze moeilijk tegen Freq's kunnen zeggen dat ze niet hard mogen draaien. Of geldt dat alleen voor de opwarmers? Dan lijkt het me meer dan logisch dat je niet hard draait.wrote:Kijk er naar uit! Wel jammer dat we niet te hard mogen draaien...
wrote:Was gezellig! Leuke mensen ontmoet, leuke respons. Wat heb ik zoal gedraaid?
Blade Masterz - One Blade
Noisecontrollers - Promises
Headhunterz - Hate It Or Love It
Cold Case - Bang
Bass Modulators - Leave The World
Wildstylez - Revenge Of The Dirty Motherfucker (Tease)
Adaro - No Time To Sleep (Tease)
SHM & Knife Party - Antidote (Crypsis & Chain Reaction Bootleg)
en nog een paar die ik even vergeet.![]()
Ook 93Wesley93 ontmoet, leuke kerel! Zeker voor herhaling vatbaar!
Frequencerz draaiden trouwens ook veel leuker dan op XXlerator Raw
Wederzijds.wrote: Ook 93Wesley93 ontmoet, leuke kerel! Zeker voor herhaling vatbaar!![]()
Ik ook even met S-te-fan omdat ik hem toevallig bij de bar zeg, echt een knuppel zeg.wrote:, Dblock en Stefan gepraat/mee op de foto gegaan, was wel vet
Wat wil een knuppel zeggen?wrote:Ik ook even met S-te-fan omdat ik hem toevallig bij de bar zeg, echt een knuppel zeg.wrote:, Dblock en Stefan gepraat/mee op de foto gegaan, was wel vet
Gewoon een vaag mannetje die het wat hoog in zijn bol heeft gekregen.wrote:Wat wil een knuppel zeggen?wrote:Ik ook even met S-te-fan omdat ik hem toevallig bij de bar zeg, echt een knuppel zeg.wrote:, Dblock en Stefan gepraat/mee op de foto gegaan, was wel vet
]wrote: Ik ook even met S-te-fan omdat ik hem toevallig bij de bar zeg, echt een knuppel zeg.