line-up: Gunz 4 Hire
bron: Hard Bass boekje
Last edited by stefaneke on , edited 1 time in total.

wrote:Vind ik leuk! Ben ik bij. Dag erna nog 7th Sunday mee pakken, wordt een goed weekend.
Hier hetzelfde verhaalwrote:het valt middenin mijn examens. Dus het gaat hem niet worden.
Ik naar beide denk ik!wrote:Het wordt dit of Harmony of Hardcore, maar ik denk dat ik toch voor HoH ga.
Nog wel steeds dezelfde formule als altijd, maar de eerste 2 klonken prima op Hard Basswrote:Benieuwd naar de nieuwe tracks, deze mag ik niet missen
Hoe is het geluid? arkoestiekwrote:Ik, vaak genoeg
Wat wil je weten?
Ran-D en Adaro hebben het bericht over dit feest beide geretweet en geliked.wrote:Hoe weet je zo zeker dat Gunz 4 Hire in de line-up staan? Line-up is nog nergens vrijgegeven hoor.
Dat wil niks zeggen. Wildstylez zei ook wat over Qapital, maar dat is ook geen raw-artiest.wrote:Ran-D en Adaro hebben het bericht over dit feest beide geretweet en geliked.wrote:Hoe weet je zo zeker dat Gunz 4 Hire in de line-up staan? Line-up is nog nergens vrijgegeven hoor.
Zo duidelijk genoeg Chukkels..?wrote: Thank you Marko, see you on the 18th of May in 013![]()
pic.twitter.com/Clq0Yjya
8:47 AM - 04 Feb 13
Ze kunnen ook als bezoekers staan. Of als PR-mensen aangezien hun maskers op de flyer staan.wrote:Zo duidelijk genoeg Chukkels..?wrote: Thank you Marko, see you on the 18th of May in 013![]()
pic.twitter.com/Clq0Yjya
8:47 AM - 04 Feb 13
hap hapwrote:Waarom zou er een feest naar een bepaalde dj worden genoemt en zelf niet komen? Komt voor mij een beetje over als een exclusive Wildstylez, waar wildstylez niet eens in de line up staat
En we hebben een pacman op Hardtraxx, Stukje peijnenburg?wrote:Waarom zou er een feest naar een bepaalde dj worden genoemt en zelf niet komen? Komt voor mij een beetje over als een exclusive Wildstylez, waar wildstylez niet eens in de line up staat