Aanwezig 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Holy shit, die line up bij de raw stage! Helemaal langs me heen gegaan tijdens de vakantie dit feest, maar nu toch zeker even een kaartje halen. 
Jammer dat het geluid in die tent zo belabberd is..wrote:Holy shit, die line up bij de raw stage! Helemaal langs me heen gegaan tijdens de vakantie dit feest, maar nu toch zeker even een kaartje halen.
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Staat dan wel weer het SUBLIEME geluid van de main tegenover
Dat is zeker zo, zal daarom ook op de beide mainstages te vinden zijn die avondwrote:Staat dan wel weer het SUBLIEME geluid van de main tegenover
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Ticket in de pocket heuj
Serieus ja? Dat zou wel redelijk kut zijn, denk dat ik voornamelijk daar te vinden ben. Wordt m'n eerste Ground Zero dit, ben benieuwd.wrote:Jammer dat het geluid in die tent zo belabberd is..wrote:Holy shit, die line up bij de raw stage! Helemaal langs me heen gegaan tijdens de vakantie dit feest, maar nu toch zeker even een kaartje halen.
Ja ik baalde daar vorig ook wel van bij aankomst maar dat geluid op de mainstage(s) maakte echt veel goed.wrote:Serieus ja? Dat zou wel redelijk kut zijn, denk dat ik voornamelijk daar te vinden ben. Wordt m'n eerste Ground Zero dit, ben benieuwd.wrote:Jammer dat het geluid in die tent zo belabberd is..wrote:Holy shit, die line up bij de raw stage! Helemaal langs me heen gegaan tijdens de vakantie dit feest, maar nu toch zeker even een kaartje halen.
Hopelijk is het dit jaar beter. Ik weet niet of er veel kritiek was de voorgaande jaren, maar anders lijkt het me dat de organisatie wat met de feedback doet.wrote:Serieus ja? Dat zou wel redelijk kut zijn, denk dat ik voornamelijk daar te vinden ben. Wordt m'n eerste Ground Zero dit, ben benieuwd.wrote:Jammer dat het geluid in die tent zo belabberd is..wrote:Holy shit, die line up bij de raw stage! Helemaal langs me heen gegaan tijdens de vakantie dit feest, maar nu toch zeker even een kaartje halen.
Theracords LIVE sluit in ieder geval af op de main (hardstyle dus).
Was aan de line-up ook wel te zienwrote:Theracords LIVE sluit in ieder geval af op de main (hardstyle dus).
Ook nog even kaartjes gehaald. Leuk een festival met wat meer hardcore 
Tieum & Unexist
Wars Industry
Promo & The Wishmaster
Sodimitrie wat heb ik hier zin in!
Wars Industry
Promo & The Wishmaster
Sodimitrie wat heb ik hier zin in!
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 23 days ago
Begin hier toch ook wel heel veel zin in te krijgen 
Timetable
Heb hem ook even in de openingspost gezet.

22:00 - 23:00 - Mindustries
23:00 - 23:30 - Tymon Live
23:30 - 00:30 - Dr. Macabre / Manu Le Malin / Clock Kid
00:30 - 02:30 - The Outside Agency
02:30 - 03:30 - Promo vs The Wishmaster
03:30 - 04:00 - Titan
04:00 - 04:30 - Chris One
04:30 - 05:00 - Ophidian Live
05:00 - 06:00 - Wavolizer
Afsluiten waar ik zin in heb
Zoiets zal het wel worden. Jammer dat Mindustries moeten openen. 2 uur TOA is natuurlijk wel baas
23:00 - 23:30 - Tymon Live
23:30 - 00:30 - Dr. Macabre / Manu Le Malin / Clock Kid
00:30 - 02:30 - The Outside Agency
02:30 - 03:30 - Promo vs The Wishmaster
03:30 - 04:00 - Titan
04:00 - 04:30 - Chris One
04:30 - 05:00 - Ophidian Live
05:00 - 06:00 - Wavolizer
Afsluiten waar ik zin in heb
Zoiets zal het wel worden. Jammer dat Mindustries moeten openen. 2 uur TOA is natuurlijk wel baas
Chris One tegelijk met Donkey Rollers vind ik jammer. Voor de rest niet echt iets te klagen er over 
Donkey Rollers is nu toch niks meer aan.wrote:Chris One tegelijk met Donkey Rollers vind ik jammer. Voor de rest niet echt iets te klagen er over
Ik vind van wel.wrote:Donkey Rollers is nu toch niks meer aan.wrote:Chris One tegelijk met Donkey Rollers vind ik jammer. Voor de rest niet echt iets te klagen er over
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Exactwrote:Donkey Rollers is nu toch niks meer aan.wrote:Chris One tegelijk met Donkey Rollers vind ik jammer. Voor de rest niet echt iets te klagen er over
G
Tymon, Chrono & DD, Radium, Bartoch, TSS, Drokz, Tieum, Braindrillerz heerlijke lineupwrote:TimetableHeb hem ook even in de openingspost gezet.
ijsbergsla
Wel leuk dat Geck-O & Phrantic best laat staan, hopen dat we dan wat harde Geck-O platen zoals Forces Of The Universe en Rotten From The Inside te horen krijgen 
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Lekker afsluiten met The Sickest squad en The Braindrillerz live! en dan afteren bij theracords live
zin in!
Ditwrote:Chris One tegelijk met Donkey Rollers vind ik jammer. Voor de rest niet echt iets te klagen er over
Kga sowieso een kijkje nemen bij de Donkeys, deze setjes zijn nog altijd heeeel vet!
Op Wish Outdoor draaiden ze ondere andere: Voice Of C., Rammasschine, Hardstyle Rockers( CO2 Remix), ...
Who was there
Nobody has said they're going yet.