Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
Hardtraxxer
300 posts member since 2014
last seen Jan 2026
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Wat is de laatste track? Wil thuis ook graag meeblèruh
M
Hardtraxxer
333 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Luminite - Macarena Deathmatchwrote:Wat is de laatste track? Wil thuis ook graag meeblèruh
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Muzikaal gezien een lekker avondje uit, temperatuur was ook prima en het geluid stond ook lekker. Maar waar ik dus al voor vreesde, zo ziek veel mondkapjes, mis drummers, kort gezegd, wat een pauperaanhang heeft Gearbox, ook al ben ik zelf groot fan, zo ga ik me niet gedragen haha.
B
Hardtraxxer
300 posts member since 2014
last seen Jan 2026
View on YouTube
Om te janken was het... En tering niet normaal veel mondkapjes. Moet je de recap maar eens checken...
Om te janken was het... En tering niet normaal veel mondkapjes. Moet je de recap maar eens checken...
Wat is er mis met de recap? Tel 1 mondkap en ziet er verder gezellig druk uit 
Dit inderdaadwrote:Wat is er mis met de recap? Tel 1 mondkap en ziet er verder gezellig druk uit
Nee dit is dan weer niet waar, er is overal een maximum van 4 mondkapjes per 1000 bezoekers op elk feest, dat is algeheel bekendwrote:Dit inderdaadwrote:Wat is er mis met de recap? Tel 1 mondkap en ziet er verder gezellig druk uit. Ookal zouden er trouwens 300 mondkapjes rondlopen, lekker boeien zolang de sfeer maar gezellig is
Ja lekker vdk alles misdrummen omdat je geen enkel nummer kent want ze lijken allemaal op elkaar.wrote:Dit inderdaadwrote:Wat is er mis met de recap? Tel 1 mondkap en ziet er verder gezellig druk uit. Ookal zouden er trouwens 300 mondkapjes rondlopen, lekker boeien zolang de sfeer maar gezellig is
Lekker niveautje heur.
Alsjeblieft man. Waar maak je je druk om? Wat een slechte conclusie. Man man man..wrote:Ja lekker vdk alles misdrummen omdat je geen enkel nummer kent want ze lijken allemaal op elkaar.wrote:Dit inderdaadwrote:Wat is er mis met de recap? Tel 1 mondkap en ziet er verder gezellig druk uit. Ookal zouden er trouwens 300 mondkapjes rondlopen, lekker boeien zolang de sfeer maar gezellig is
Lekker niveautje heur.
Als je deze muziek leuk vind en je vind het lekker om hierop de kicks 'proberen' mee te slaan. Laat ze lekker? Moet zeggen dat ik dit wel heerlijke deuntjes vind om lekker los op te gaan.
Who was there
Nobody has said they're going yet.