16:00 - 01:00
+ afterparty in Tilburg
16+
line-up:
Adaro
D-Block & S-te-Fan
B-Front
Ran-D
Radical Redemption
Digital Punk
Audiotricz
PRDX
Adrenalize
Hosted by MC Villain & MC DV8
Last edited by stefaneke on , edited 5 times in total.

Inderdaad, plus afterpartywrote:Aanmerkelijk hardere line-up in vergelijking met vorige jaren.
Ik kijk al uit naar al die amper zestienjarige raw wannabes helemaal van de kaart in hun blote bastwrote:Een prima lijstje.
Wel een stuk harder dan dat ik gewend ben van Fusion, mij hoor je niet klagen.
Aanwezig dus.wrote:Was vorig jaar een leuk feest maar toch line up afhankelijk of ik hier aanwezig ben.
En ook je laatste voor de komende 2 jaar gok ikwrote:Dit word mijn eerste echte feestje.
Line-Up ziet er wel erg lekker uit. Digital Punk, Adaro, B-Front & Radical.
Is soms ook wel goed voor de lachspierenwrote:Ik kijk al uit naar al die amper zestienjarige raw wannabes helemaal van de kaart in hun blote bastwrote:Een prima lijstje.
Dat ook, en het is stiekem ook een beetje zelfreflectie want toen ik eenmaal 16 was ging het bij mij ook goed los haha.wrote:Is soms ook wel goed voor de lachspierenwrote:Ik kijk al uit naar al die amper zestienjarige raw wannabes helemaal van de kaart in hun blote bastwrote:Een prima lijstje.
Waarom stoppen? Wanneer je Intents 18 maakt, zal het feest alleen maar leuker worden omdat er dan niet van die 16-jarige van de kaart mensen rondlopen. En van Fusion maak je gewoon een feest wat om 10 uur begint en dan zal dat vast ook wel uitverkocht raken. Voor de rest weet ik niet echt een groot feestje wat 16+ is?wrote:Neu, ze zullen wel met bandjes gaan werken anders kunnen er wel veel feestjes stoppenwrote:En ook je laatste voor de komende 2 jaar gok ikwrote:Dit word mijn eerste echte feestje.
Line-Up ziet er wel erg lekker uit. Digital Punk, Adaro, B-Front & Radical.
Beetje onzin dat zo'n feest al om 4 uur begint
En anders mooi naar Belgie.
In Belgiƫ is bijna alles 16+wrote:Waarom stoppen? Wanneer je Intents 18 maakt, zal het feest alleen maar leuker worden omdat er dan niet van die 16-jarige van de kaart mensen rondlopen. En van Fusion maak je gewoon een feest wat om 10 uur begint en dan zal dat vast ook wel uitverkocht raken. Voor de rest weet ik niet echt een groot feestje wat 16+ is?
Masters of Hardcore is groot en 16+wrote:Waarom stoppen? Wanneer je Intents 18 maakt, zal het feest alleen maar leuker worden omdat er dan niet van die 16-jarige van de kaart mensen rondlopen. En van Fusion maak je gewoon een feest wat om 10 uur begint en dan zal dat vast ook wel uitverkocht raken. Voor de rest weet ik niet echt een groot feestje wat 16+ is?
jij bent toch ook wel 16 geweest? nu is gelijk iedereen van 16 vdk en stomwrote:
Waarom stoppen? Wanneer je Intents 18 maakt, zal het feest alleen maar leuker worden omdat er dan niet van die 16-jarige van de kaart mensen rondlopen. En van Fusion maak je gewoon een feest wat om 10 uur begint en dan zal dat vast ook wel uitverkocht raken. Voor de rest weet ik niet echt een groot feestje wat 16+ is?
Ik ben ook 16 geweest jah, maar als ik hier af en toe zie hoeveel mensen wel niet klagen over het 16 jaar gehalte dan denk ik dat het stoppen van sommige feesten totaal niet aan de orde hoeft te zijnwrote:jij bent toch ook wel 16 geweest? nu is gelijk iedereen van 16 vdk en stomwrote:
Waarom stoppen? Wanneer je Intents 18 maakt, zal het feest alleen maar leuker worden omdat er dan niet van die 16-jarige van de kaart mensen rondlopen. En van Fusion maak je gewoon een feest wat om 10 uur begint en dan zal dat vast ook wel uitverkocht raken. Voor de rest weet ik niet echt een groot feestje wat 16+ is?als de feesten 18+ worden zijn ze vast ook weer vdk en stom
Haha, rij van hier tot tokyowrote:psstt vanaf a.s. vrijdag 10:00u is er alvast een beperkt aantal tickets voor #Fusionevent verkrijgbaar bij Rick Light. op=op #snelbijzijn