Zeker wel beter, en dit feest is dikkerwrote:Nee, haak dan af door je studie, das ook een goeie redenwrote:Keeeeeerl, je gaat niet weer eens afhaken op een (FUSION!) feest voor geld.wrote:Jaaa, lekker dichtbij inderdaad
Dit is zeker een hele goede optie, even kijken hoe de financiën het straks toelaten.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Moet al afhaken, familieverplichtingenwrote:
Nee, haak dan af door je studie, das ook een goeie reden.
Duren die de hele nacht dan?wrote: Moet al afhaken, familieverplichtingenBalen man..
Wou net op wijzigen klikken, vent wat ben jij snel (!)
Datum niet goed gelezen, bij deze afgesproken dat ik meega
Ik kan soms heeeeeul snel zijn ghehe. Oké dat is dan geregeld, dan zijn we met 5. Mandy kan ook nog wel mee, beetje proppen op de achterbankwrote:Wou net op wijzigen klikken, vent wat ben jij snel (!)
Heb je nieke ook meegerekent?wrote:Ik kan soms heeeeeul snel zijn ghehe. Oké dat is dan geregeld, dan zijn we met 5. Mandy kan ook nog wel mee, beetje proppen op de achterbankwrote:Wou net op wijzigen klikken, vent wat ben jij snel (!)
Datum niet goed gelezen, bij deze afgesproken dat ik meega.
Kijk maar even
Mandy wou iig wel mee, maar als het niet kan dan kan het niet 
D
Hardtraxxer
248 posts member since 2010
last seen Jan 2026
jazeker aanwezig 
Jij gaat. Kom opwrote:Ik (waarschijnlijk) ook.
Mireille vroeg vandaag nog namens jou of er plaats was hj, dus nu moet je mee
.
Ga ik ook welwrote:Jij gaat. Kom opwrote:Ik (waarschijnlijk) ook.
Haha keer partnerruil doen danwrote:altijd!
Hou maar op, zie alweer waar dit eindigen gaat. Niet dat ze zaterdag met mij mee terug gaat, ze heeft iemand op het oog
.
Kans is dat ik nog aanwezig ben hier. Ligt er maar net aan hoe laat m'n ouders terug zijn met de auto 
Als ik kom, ben ik de bob. Dus ja nuchter. Is dat zo raar dan? 
Heb jou nog niet nuchter meegemaakt volgens mij
. Ben ook de B vanavond.
Who was there
Nobody has said they're going yet.