Volgens mij had ik jou nog gezien Vooraan bijna tegen de hekken kan dat ?wrote:Vond dat wel grappig, ik gooide camera naar Appie en daarna gingen ineens heel veel mensen dat ook doen
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
A
Jup zoals altijdwrote:Volgens mij had ik jou nog gezien Vooraan bijna tegen de hekken kan dat ?wrote:Vond dat wel grappig, ik gooide camera naar Appie en daarna gingen ineens heel veel mensen dat ook doen
Heb niet vaak in het midden gestaanwrote:Jup zoals altijdwrote:Volgens mij had ik jou nog gezien Vooraan bijna tegen de hekken kan dat ?wrote:Vond dat wel grappig, ik gooide camera naar Appie en daarna gingen ineens heel veel mensen dat ook doenJij midden? Leek wel een boerenfuif daar met dat gebeuk tegen elkaar en duwen enzo
Ja idd zwaar irritand.
A
Waar stond je dan? Weet niet hoe het op andere plekken was, maar linksvoor was de sfeer echt vet
Volgens mij heb ik ook nog even achter jullie gestaanwrote:Waar stond je dan? Weet niet hoe het op andere plekken was, maar linksvoor was de sfeer echt vet
verder rechtsvoor & Midden Heb nog wel groepsfoto ff zoeken
Edit :

Linksonderin
A
Pfff kan wel, weet ik niet meer 
S
View on YouTube
GE-NI-AAL Giel staat (links)midden in het beeld helemaal los totdat ik hem naar beneden haal
.
GE-NI-AAL Giel staat (links)midden in het beeld helemaal los totdat ik hem naar beneden haal
Last edited by stefaneke on , edited 1 time in total.
was vetter geweest met geluid
(ik hoor helemaal geen geluid in het filmpje)
Edit: Oh oordoppies waren ontkoppelt haha
S
Ik alleen op het rechterkanaal...wrote:was vetter geweest met geluid(ik hoor helemaal geen geluid in het filmpje)
Jou heb ik volgens mij ook nog gezien Stefan.wrote:Ik alleen op het rechterkanaal...wrote:was vetter geweest met geluid(ik hoor helemaal geen geluid in het filmpje)
S
Zou best kunnen, stond daar wel es in de buurt.wrote:Jou heb ik volgens mij ook nog gezien Stefan.wrote:Ik alleen op het rechterkanaal...wrote:was vetter geweest met geluid(ik hoor helemaal geen geluid in het filmpje)
Verder nog mee bob op de foto geweest

(ja ik had water over me heen gegooid, en daar had ik alle redenen voor)
Ik sta ook op de foto met B-Front
, echt een held!
Sta er alleen wel wat waus op
En was ook aardig nat

En ik voel nog steeds iets aan me oren als ik Hardstyle luister..
Sta er alleen wel wat waus op

En ik voel nog steeds iets aan me oren als ik Hardstyle luister..
A
Haha kom er op 1m38sc nog ff inschuiven 
S
Op het kanaal van intentsfestival zijn overigens nog meer filmpjes te vinden
.
A
Daar sta ik niet op 
S
Mss moet je daar wel blij mee zijn hahawrote:Daar sta ik niet op
A
Ik stond niet koekwaus hoor 
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Aftermovie gaat snel komen!
R
Hardtraxxer
58 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Idd.. Vette aftermovie!
Ik wil er volgend jaar zeker weer heen gaan!
indd zeker mooie aftermovie, iig vergeleke met de q-dance presents fusion aftermovie, en die va thrilogy.. is deze wel stuk mooierwrote:Hele dikke aftermovie!
Who was there
Nobody has said they're going yet.