Gezellig, jongens (en meisjes)!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Toch niet aanwezig. Interesse is toch gedaald, gaan weinig leuke mensen heen en neem liever een weekje rust 
22:00 - 23:30 Omegatypez
23:00 - 00:30 Winner Keep It Up Music contest
00:30 - 01:00 Creative Community showcase
01:00 - 02:00 Ran-D
02:00 - 03:30 Frontliner
03:30 - 05:00 Wildstylez
05:00 - 06:00 B-Frontliner
23:00 - 00:30 Winner Keep It Up Music contest
00:30 - 01:00 Creative Community showcase
01:00 - 02:00 Ran-D
02:00 - 03:30 Frontliner
03:30 - 05:00 Wildstylez
05:00 - 06:00 B-Frontliner
Normaal sla ik een feest met zo'n line-up met een sneltrein vaart over, maar omdat het op 25 minuten rijden is vanaf m'n huis gaan we hier wel heen. Begin toch best wel zin te krijgen, lang geen echt mainstream feestje meer gehad.. 
Ik ben ook hier aanwezig, Dedicated laten we een keer schieten.
Ligt nog een beetje aan wie er mee gaan, maar waarschijnlijk wel even kijkje nemen!
Shadix heeft de contest gewonnen, zal wel dik terecht zijn want zijn tracks op zijn Facebook klinken heerlijk zeg. 
G
mee eens! _O_wrote:Shadix heeft de contest gewonnen, zal wel dik terecht zijn want zijn tracks op zijn Facebook klinken heerlijk zeg.
Sorry dat ik je niet gefeliciteerd heb! Leuk je ontmoet te hebben in ieder geval!wrote:Kaartje binnen. Wie komt mijn verjaardag vieren hier?
Kswoosh ook gezien
nando kom ik ook altijd tegen als ik feestje pak
feestje was leuk, helaas is pas om half 11 thuis terwijl de reis normaal een uurtje duurt.
Last edited by teupie on , edited 1 time in total.
Over het algemeen was dit een goed feest!
Plusjes en minnetjes:
+Setjes
+Sfeer
+Geluid (over het algemeen...)
+Locatie
+Ruimte
+Eten
-JefQ die op zo'n bek gaat en z'n knie verbrijzelt, waarschijnlijk moet z'n hele been geamputeerd worden..
-Betalen voor toiletten (maar dat was v.t.v. al bekend)
-Beveiliging
-Beveiliging
-Beveiliging
-Beveiliging
-Beveiliging
-Beveiliging
-Beveiliging
-Beveiliging
-Beveiliging
-Beveiliging
-Beveiliging
Edit: Nog wat minnetjes die ik was vergeten:
-Beveiliging
-Beveiliging
-Beveiliging
-Beveiliging
-En als laatste: Beveiliging (wat een idioten zijn dat joh, afgekeurde politieagenten...)
Plusjes en minnetjes:
+Setjes
+Sfeer
+Geluid (over het algemeen...)
+Locatie
+Ruimte
+Eten
-JefQ die op zo'n bek gaat en z'n knie verbrijzelt, waarschijnlijk moet z'n hele been geamputeerd worden..
-Betalen voor toiletten (maar dat was v.t.v. al bekend)
-Beveiliging
-Beveiliging
-Beveiliging
-Beveiliging
-Beveiliging
-Beveiliging
-Beveiliging
-Beveiliging
-Beveiliging
-Beveiliging
-Beveiliging
Edit: Nog wat minnetjes die ik was vergeten:
-Beveiliging
-Beveiliging
-Beveiliging
-Beveiliging
-En als laatste: Beveiliging (wat een idioten zijn dat joh, afgekeurde politieagenten...)
Haha dat valt ook wel weer mee. Knieschijf ging er wel ff flink naast jawrote:
G
oh was het echt zo erg?wrote:Haha dat valt ook wel weer mee. Knieschijf ging er wel ff flink naast jawrote:
ik dacht dat je gewoon vdk was en je aanstelde
G
erg leuk feestje, wij stondenn toevallig met Frontliner samen in de lift
daar sta je dan, met je bek vol tanden hahaha 
maar echt een toffe gozer die Barry
eindelijk ook Festuca kunnen ontmoeten, hehe, en natuurlijk met mn grote held Frontliner op de foto haha
en leuke HTers gezien, lekker samen los gegaan
en teupie eindelijk ontmoet! was gezellig jongen!
geluid was prima, alleen de zaal was zo smal, waardoor het al gauw druk werd
wel erg lang, maarja, achteraan zie je niks
wel een beetje schraal was de eet voorziening hier
alleen maar hotdogs 
Shadix vond ik, in tegenstelling tot zn producties, echt tegenvallen
maar echt een toffe gozer die Barry
eindelijk ook Festuca kunnen ontmoeten, hehe, en natuurlijk met mn grote held Frontliner op de foto haha
en leuke HTers gezien, lekker samen los gegaan
en teupie eindelijk ontmoet! was gezellig jongen!
geluid was prima, alleen de zaal was zo smal, waardoor het al gauw druk werd
wel erg lang, maarja, achteraan zie je niks
wel een beetje schraal was de eet voorziening hier
Shadix vond ik, in tegenstelling tot zn producties, echt tegenvallen
inderdaad groot min punt, klote junk wilde mij eerst niet eens binnen laten omdat ik geirriteerd oog had waardfoor deze best een beetje rood was. 2 vrienden eruit gezet wegens rokenwrote: -En als laatste: Beveiliging (wat een idioten zijn dat joh, afgekeurde politieagenten...)
Haha ik doe niet aan droekz.wrote:oh was het echt zo erg?wrote:Haha dat valt ook wel weer mee. Knieschijf ging er wel ff flink naast jawrote:
ik dacht dat je gewoon vdk was en je aanstelde
Haha, geen probleem man! Ziek laatste uur daar!wrote:Sorry dat ik je niet gefeliciteerd heb! Leuk je ontmoet te hebben in ieder geval!wrote:Kaartje binnen. Wie komt mijn verjaardag vieren hier?
Kswoosh ook gezien![]()
nando kom ik ook altijd tegen als ik feestje pak![]()
feestje was leuk, helaas is pas om half 11 thuis terwijl de reis normaal een uurtje duurt.
Nu lekker brak, maar een gezellige verjaardag gehad!
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Was een vet feestje ja, lekkere setjes ook! Sta nog met Omegatypez op de foto en nog een praatje mee gemaakt, geluid was ook in orde al stond het in het begin wel erg zacht nog. Die beveiliging heb ik niet echt last van gehad, maar ze liepen wel echt overal voor je neus. Enige minpuntjes waren voor mij de toiletten waar je voor moest betalen en kon nergens eten vinden eigenlijk.. 
G
volgende keer maar even tegen je vriendinnen zeggen dat ze niet bij anderen moeten gaan schooien om gratis bierwrote:Kswoosh ook gezien![]()
huh, vriendinnen? ik was met 3 boys en 1 meid
Welcome to the Factory 010wrote: kon nergens eten vinden eigenlijk..
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ik kon een glimlachje niet onderdrukken.wrote:Hoe was de beveiliging hier?
G
ja die bedoel ik ookwrote:huh, vriendinnen? ik was met 3 boys en 1 meid
Who was there
Nobody has said they're going yet.