Godverdomme.wrote:Alleen voor Tartaros een uitstapje naar area 2. Voor de rest de hele avond bij de main area. Waarschijnlijk wel meteen vanaf het begin aanwezig want ben wel benieuwd naar Deluzion
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Jammer dat hij meteen met de meest interessantste battle staat. Maar goed ik ga denk ik 50:50 . Die spoontech klappers wil ik ook niet missen op een avondje roughtstate/nightbreedwrote:Dark Pact bevestigd op Facebook dat hij hier oude Spoontech plaatjes gaat draaien.
"Dit wordt mijn hardste set ooit!"wrote:Dat Dark Pact oude spoon plaatjes zou draaien heb ik al vaker gehoord tho
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Dat was het ook, dat jouw definitie van hard anders is dan die van mij is een ander puntwrote:"Dit wordt mijn hardste set ooit!"wrote:Dat Dark Pact oude spoon plaatjes zou draaien heb ik al vaker gehoord tho
Overigens ben ik benieuwd van wie je dat "eerder hebt gehoord" want van mij kan het niet zijn geweest zonder dat ik die belofte ook na ben gekomen.
Platen als Seven en For The Street Remix in je ''hardste set ooit'' zijn nou niet bepaald de hardste die je ooit hebt gedraaid, laten we eerlijk zijn.wrote:Dat was het ook, dat jouw definitie van hard anders is dan die van mij is een ander puntwrote:"Dit wordt mijn hardste set ooit!"wrote:Dat Dark Pact oude spoon plaatjes zou draaien heb ik al vaker gehoord tho![]()
Overigens ben ik benieuwd van wie je dat "eerder hebt gehoord" want van mij kan het niet zijn geweest zonder dat ik die belofte ook na ben gekomen.
G
Hardtraxx Newbie
14 posts member since 2017
last seen Apr 2017
RT, maarja, een zwak voor Spoontech he...wrote:Wilde eigenlijk bij Deetox gaan kijken maar als Dark Pact dat doet dan ben ik gewoon in zaal 2 te vinden.wrote:Dark Pact bevestigd op Facebook dat hij hier oude Spoontech plaatjes gaat draaien.
Overigens definitief aanwezig nu.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 27 days ago
Mien jong, as je je eigen platen afwisselt met huidige en oude spoon dan heb je m'n hart voor de avond gewonnen.wrote:Dat was het ook, dat jouw definitie van hard anders is dan die van mij is een ander puntwrote:"Dit wordt mijn hardste set ooit!"wrote:Dat Dark Pact oude spoon plaatjes zou draaien heb ik al vaker gehoord tho![]()
Dan krijgt de re run set van b-freqz nog concurrentie.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Ben wel benieuwd naar de tracklist. Daarnaast gaat het wel over ZIJN hardste set ooit, niet DE.wrote: Platen als Seven en For The Street Remix in je ''hardste set ooit'' zijn nou niet bepaald de hardste die je ooit hebt gedraaid, laten we eerlijk zijn.
https://lsdb.nl/set/129730/dark-pact-da ... 1-23-03-13 deze set heeft toch een wat hardere tracklist dan wat ik gehoord heb dat je toen draaide.wrote:Dat was het ook, dat jouw definitie van hard anders is dan die van mij is een ander puntwrote:"Dit wordt mijn hardste set ooit!"wrote:Dat Dark Pact oude spoon plaatjes zou draaien heb ik al vaker gehoord tho![]()
Op Loudness 2013 draaide je Main Concern - Dark Universe. Mag je er zaterdag best weer opgooien.wrote:Dat was het ook, dat jouw definitie van hard anders is dan die van mij is een ander puntwrote:"Dit wordt mijn hardste set ooit!"wrote:Dat Dark Pact oude spoon plaatjes zou draaien heb ik al vaker gehoord tho![]()
Precies.wrote: https://lsdb.nl/set/129730/dark-pact-da ... 1-23-03-13 deze set heeft toch een wat hardere tracklist dan wat ik gehoord heb dat je toen draaide.
Echter wel vet die bereid is zijn oude Spoon releases te draaien. Die hoor je eigenlijk vrijwel nooit meer.
Dat vind ik inderdaad heel erg gaaf ja, zal me goed vermaken tijdens die setwrote:Precies.wrote: https://lsdb.nl/set/129730/dark-pact-da ... 1-23-03-13 deze set heeft toch een wat hardere tracklist dan wat ik gehoord heb dat je toen draaide.
Echter wel vet die bereid is zijn oude Spoon releases te draaien. Die hoor je eigenlijk vrijwel nooit meer.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 27 days ago
Hee hoo is bij deze verboden op het feest aldus de organisatie
Trouwens de 2e zaal is qua tijd ingekort maar kan nu niet goed zien wat dit betekent voor dark pact.
Trouwens de 2e zaal is qua tijd ingekort maar kan nu niet goed zien wat dit betekent voor dark pact.
23:00-00:00 Ceazar VS Dragan & Main
00:00-01:00 Reloaded
01:00-02:00 Physika
02:00-03:00 Tartaros VS crossfight
03:00-04:00 Saphera VS Dark Pact
00:00-01:00 Reloaded
01:00-02:00 Physika
02:00-03:00 Tartaros VS crossfight
03:00-04:00 Saphera VS Dark Pact
Nu dus gewoon de hele avond in de main area doorbrengen 
R
Hardtraxx Veteran
last seen 27 days ago
Dit denk ik ook. zal ook wel niet meer veel spoon worden nu dark pact samen draaitwrote:Nu dus gewoon de hele avond in de main area doorbrengen
Amen.wrote:Hee hoo is bij deze verboden op het feest aldus de organisatie![]()
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ik ga zeker nog Spoontech tracks draaien, natuurlijk minder dan wanneer ik alleen zou staan, maar reken maar wel op wat Spoontech tracks!wrote:Dit denk ik ook. zal ook wel niet meer veel spoon worden nu dark pact samen draaitwrote:Nu dus gewoon de hele avond in de main area doorbrengen
Door het te "verbieden" neemt de kans dat het gebeurd wss alleen maar toewrote:Amen.wrote:Hee hoo is bij deze verboden op het feest aldus de organisatie![]()
Ik ben heel benieuwd.wrote:Ik ga zeker nog Spoontech tracks draaien, natuurlijk minder dan wanneer ik alleen zou staan, maar reken maar wel op wat Spoontech tracks!wrote:Dit denk ik ook. zal ook wel niet meer veel spoon worden nu dark pact samen draaitwrote:Nu dus gewoon de hele avond in de main area doorbrengen
R
Hardtraxx Veteran
last seen 27 days ago
Ik geef je het voordeel van de twijfel.wrote:Ik ga zeker nog Spoontech tracks draaien, natuurlijk minder dan wanneer ik alleen zou staan, maar reken maar wel op wat Spoontech tracks!wrote:Dit denk ik ook. zal ook wel niet meer veel spoon worden nu dark pact samen draaitwrote:Nu dus gewoon de hele avond in de main area doorbrengen
R
Hardtraxx Veteran
last seen 27 days ago
Half 9in de auto hopelijk 22:15 aanwezig. Vielen spaß 
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 21 days ago
Vrijwel iedereen haakt hier af, maar uiteindelijk toch besloten om hierheen te gaan (met 2 man). Rond een uurtje of 12 aanwezig.