Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Ilse_S wrote:Heeft er iemand filmpjes waar de sfeer goed naar voren komt?
View on Instagram

Hij heeft altijd heel veel filmpjes, dus als je hem een DM stuurt wil hij je er mss vast wel een paar sturen :)
I
Hardtraxxer
281 posts member since 2014
last seen Jan 2025
Dank allen!
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
B-Freqz was echt geniaal. Elke tease mee kunnen doen, alle geluidjes uit je hoofd kennen enzo. Kwam op n gegeven moment iemand naar me toe die serieus vroeg of ik die set eerder geluisterd had. Alsof dat nog niet duidelijk was. :')
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Joey wrote:B-Freqz was echt geniaal. Elke tease mee kunnen doen, alle geluidjes uit je hoofd kennen enzo. Kwam op n gegeven moment iemand naar me toe die serieus vroeg of ik die set eerder geluisterd had. Alsof dat nog niet duidelijk was. :')
Hahahahaha, er kwam iemand ook aan mij vragen welke track er werd gedraaid. Toen heb ik meteen de rest van de Tracks alvast opgesomd. En hij zat me echt verbaasd aan te kijken zo van : hoe ken je de volgorde. Maar het was niet bij iedereen duidelijk dat het een re-run was. :lol:

Denk sowieso dat ik bij de weinigen hoor die er toen ook in 2013 bij waren.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
RTM93 wrote:
yannickvk wrote:Op een livestream van Saphera zag ik dat Dark Pact Zimmersion 2.0 & Pineapple draaide. Ben wel benieuwd wat die verder gedraaid heeft.
Time travel, formula vip en Warface bloodshed :drool:
Zie een filmpje op Facebook dat die ook nog Black Is.. draait. :drool:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 21 days ago
Bedenk me ineens dat Jason Payne (dacht ik) Accumulated Filth draaide, geluksmomentje :loving:
Hardtraxxer
850 posts member since 2016
last seen May 2018
Uberhout wrote:Bedenk me ineens dat Jason Payne (dacht ik) Accumulated Filth draaide, geluksmomentje :loving:
Inderdaad! Was even genieten. :D
H
Hardtraxxer
74 posts member since 2012
last seen Mar 2018
DonnyD wrote:Sven van PP heeft 2 eigen tracks gedraaid! Wel PP stijltje en klonk erg lekker! Dus ben benieuwd wanneer we er wat van gaan horen :)

Bron: Sven zelf
Dit mogelijk een nieuwe van hem dan, leek in ieder geval hoe ik hem mee zag doen op dit nummer en hij mixte deze in. Hoewel ik qua stijl eerder Andy Svge zou zeggen. In ieder geval een heerlijke plaat dit! :clap:

View on YouTube
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Heavy-E[NL] wrote:Dit mogelijk een nieuwe van hem dan, leek in ieder geval hoe ik hem mee zag doen op dit nummer en hij mixte deze in.
Ja deze was inderdaad van hem :)
H
Hardtraxxer
74 posts member since 2012
last seen Mar 2018
DonnyD wrote:
Heavy-E[NL] wrote:Dit mogelijk een nieuwe van hem dan, leek in ieder geval hoe ik hem mee zag doen op dit nummer en hij mixte deze in.
Ja deze was inderdaad van hem :)
Vet, ben benieuwd waar die allemaal mee gaat komen dan ^^
Hardtraxxer
215 posts member since 2016
last seen Jul 2021
Damn! Een van de betere feestjes :oh:
Heeft mijn verwachtingen overtroffen :worship:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Da Syndrome zette trouwens nog wat hekzitters voor lul. Liep naar ze toe en zei 'en dit zijn dan de kickroll gangsters'. Moesten ze laten zien wat ze kunnen 'zo en nu mag je er weer vanaf'. xd
Hij maakte nog wat mooie opmerkingen maar die kan ik me niet meer zo goed herinneren.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 15 hours ago
Basshunterzz wrote:Da Syndrome zette trouwens nog wat hekzitters voor lul. Liep naar ze toe en zei 'en dit zijn dan de kickroll gangsters'. Moesten ze laten zien wat ze kunnen 'zo en nu mag je er weer vanaf'. xd
Hij maakte nog wat mooie opmerkingen maar die kan ik me niet meer zo goed herinneren.
:lol: :lol: Blijft toch ook een held he
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Hahaha koning :lol:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 16 hours ago
Hahahahah, ben niet meer zo'n groot fan van 'm als MC maar zijn persoonlijkheid als mens is echt geweldig xd
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Haha, wat een held.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 14 days ago
Hahahahahaha wat een baas! MC's mogen wel vaker zulke clowns voor lul zetten :lol: :lol:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Basshunterzz wrote:Da Syndrome zette trouwens nog wat hekzitters voor lul. Liep naar ze toe en zei 'en dit zijn dan de kickroll gangsters'. Moesten ze laten zien wat ze kunnen 'zo en nu mag je er weer vanaf'. xd
Ik weet nog wel dat ie iemand aansprak met iets van, je keert de rug toch niet naar de dj. :lol: maar dat wat jij zei helaas niet mee gekregen. Held haha
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Hier mogen meer MC's wel een voorbeeld aan nemen als je het mij vraagt :P
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
RTM93 wrote:
Ik weet nog wel dat ie iemand aansprak met iets van, je keert de rug toch niet naar de dj. :lol: maar dat wat jij zei helaas niet mee gekregen. Held haha
Ja inderdaad dat zei hij ook nog
Hardtraxxer
850 posts member since 2016
last seen May 2018
Da Syndrome, held :lol: :lol:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 21 days ago
Ik bedenk me ineens dat ik hier opblaasbare trommelstokjes bemachtigd heb. Wie wil er volgende keer met mij op een hek mee trommelen? :$
Hardtraxxer
306 posts member since 2016
last seen Mar 2021
Uberhout wrote:Ik bedenk me ineens dat ik hier opblaasbare trommelstokjes bemachtigd heb. Wie wil er volgende keer met mij op een hek mee trommelen? :$
Wil daarvoor best mijn shirt uittrekken!
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Held :worship:
Zo iets vertelde hij ook op Dancefair en dat hij er niks van snapte xd
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Wat een vent die Da Syndrome, wil ik ook wel eens meemaken :lol:

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators