printscreen werkt wel gewoon..?! 
Hmm daar had ik niet aan gedacht is een goeiewrote:printscreen werkt wel gewoon..?!
Hmm daar had ik niet aan gedacht is een goeiewrote:printscreen werkt wel gewoon..?!
Welke knuffel?wrote:wrote:Haha jij begroette me zo uber enthousiast xDwrote:Thera had heerlijk het tempo in de avond gegooid!! Geluid had wel een stuk harder gemogen.
Neehoor komt die profeet erna, gooid hij gimme love erdoorheen/ just as easy/ gangstah![]()
trouwens die hardcore plaat waarmee The Prophet afsloot, welke was dat?
De set van stephanie vond ik trouwens echt wel heerlijk, even lekker Countdown erdoor heen gooien.
Trouwens bij The Pitcher stond het geluid echt gruwelijk hard, toen klapte er 2 boxxen uit. En toen werd er flink gebaald.hahaha jaa miste alleen die knuffel nog
Die wil ik dus niet zien.wrote:http://www.oypo.nl/pixxer.asp?path=vgy4 ... oek=Almerewrote:In de hardstyle tent was ook eengroepsfoto door een fotograaf gemaakt door wie was dat?
Omgomgomg.wrote:Thera heeft me weer teleurgesteld!
heb al vaak bij hem meegemaakt dat de sfeer veel minder wordt en dat de halve tent leegloopt.
dit keer was het niet anders!
Gelukkig kwam de sfeer tijdens the prophet weer terug, die draaide weer een aantal fijne nummers,
maar ook een aantal die ik liever niet had willen horen!
Maar wel een mooi feest gehad, vooral omdat we met 2 bussen uit heerhugowaard/langedijk waren.
dus veel vrienden en bekenden!! De regen heeft voor het grote gedeelte roet in het eten gegooid,
maarja daar doe je niks tegen!
Frontliner en minus is more waren de toppers!!
Tracklist?wrote:Voor diegene die mn set vet vonden, thanks![]()
![]()
Voor diegene die t nix vonden, jammer maar helaas, iedereen heeft natuurlijk een andere muzieksmaak he
Letterlijk 1 persoon hier vond ik waarschijnlijk niet vetwrote:Voor diegene die mn set vet vonden, thanks![]()
![]()
Voor diegene die t nix vonden, jammer maar helaas, iedereen heeft natuurlijk een andere muzieksmaak he
Yes pleasewrote:Tracklist?
Vind ik altijd zo jammer, een paar mensen die Thera vet vinden doen alsof je dan ineens een echte liefhebber bent, of het uiteindelijk wel mooi gaat vinden omdat je anders niet bij een soort fictief clubje hoort ofzo.wrote: Letterlijk 1 persoon hier vond ik waarschijnlijk niet vetEn die heeft nog veel te leren.
wrote:Tracklist?
Yes please
Ja man altijd jammer! zat ik maar bij een clubjewrote:Vind ik altijd zo jammer, een paar mensen die Thera vet vinden doen alsof je dan ineens een echte liefhebber bent, of het uiteindelijk wel mooi gaat vinden omdat je anders niet bij een soort fictief clubje hoort ofzo.wrote: Letterlijk 1 persoon hier vond ik waarschijnlijk niet vetEn die heeft nog veel te leren.
Begrijp me niet verkeerd, vond het echt een dikke set. (Wel echt jammer van het geluid.( waar ik stond.) Een goede installatie vind ik een must voor Theracords tracks) maar luister dan naar wat Thera zegt, en respecteer het gewoon als iemand het toevallig niks vindt.
Als compliment tegenover Thera, omdat ie gruwelijk hard gedraaid heeftwrote:Ja man altijd jammer! zat ik maar bij een clubjewrote:Vind ik altijd zo jammer, een paar mensen die Thera vet vinden doen alsof je dan ineens een echte liefhebber bent, of het uiteindelijk wel mooi gaat vinden omdat je anders niet bij een soort fictief clubje hoort ofzo.wrote: Letterlijk 1 persoon hier vond ik waarschijnlijk niet vetEn die heeft nog veel te leren.
Begrijp me niet verkeerd, vond het echt een dikke set. (Wel echt jammer van het geluid.( waar ik stond.) Een goede installatie vind ik een must voor Theracords tracks) maar luister dan naar wat Thera zegt, en respecteer het gewoon als iemand het toevallig niks vindt.![]()
Ik geef gewoon even aan dat er in DIT topic één persoon is geweest die aangaf dat hij de set van Thera niet vet vond.
Na het zien van de tracklist vraag ik me af of je een geintje maaktwrote: En ik heb eigenlijk niet eens in mijn beleving zo ontzettend hard gedraaid:
*tracklist*
Hehe! Tjaa, geen hardcore en industrial deze keer hewrote: Na het zien van de tracklist vraag ik me af of je een geintje maakt
wrote:Ja, klopt dat was door http://www.oypo.nlwrote:In de hardstyle tent was ook eengroepsfoto door een fotograaf gemaakt door wie was dat?
Maar op die site moet je de foto's kopen en ze hebben het zo gedaan dat je hem met rechtermuisknop niet kan kopiëren, dus daar moet dan even door iemand een oplossing voor worden gevonden(ik zelf heb geen idee hoe dat dan moet)
De foto's staan er trouwens nog niet op.
Edit: Oh er was nog een pagina
Dat laatste..wrote: En ik heb eigenlijk niet eens in mijn beleving zo ontzettend hard gedraaid, maar misschien kwam t zo over in vergelijking met de rest?
Bedoelde dat iemand al had gereageerdwrote:wrote:Ja, klopt dat was door http://www.oypo.nlwrote:In de hardstyle tent was ook eengroepsfoto door een fotograaf gemaakt door wie was dat?
Maar op die site moet je de foto's kopen en ze hebben het zo gedaan dat je hem met rechtermuisknop niet kan kopiëren, dus daar moet dan even door iemand een oplossing voor worden gevonden(ik zelf heb geen idee hoe dat dan moet)
De foto's staan er trouwens nog niet op.
Edit: Oh er was nog een pagina
@ die edit:
Staan die fotos er dus wel op? want ik zie ze niet
Mafkeeswrote:Hehe! Tjaa, geen hardcore en industrial deze keer hewrote: Na het zien van de tracklist vraag ik me af of je een geintje maakt
Gewoon standaard Breadstick gebruiken!wrote:Vooral Done mag weggelaten worden![]()
Nee maar ik zou het zelf vet om wat andere tracks van Wavolizer te horen, zoals Punk! of No Time For Breakdown
Wat mij betreft, mag je de hele avond vullen met je set voortaanwrote:Haha jaja! Maar goed, ik heb ook iets langer doorgedraaid dan de bedoeling was. Op DV in ieder geval een HELE andere set
Daar zou ik juist blij mee zijn, eindigen met de hardste Hardstyle blijft het vetst naar mijn mening.wrote:Hehe! Tjaa, geen hardcore en industrial deze keer hewrote: Na het zien van de tracklist vraag ik me af of je een geintje maakt
Wat zal Dov met tegenzin gedraaid hebbenwrote: *Tracklist*