Laat me dan maar slapen.wrote:AND I AM HERE TO WAKE YOU UP
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hou alsjeblieft op.. Ik kon die gast wel schieten die mij wakker heeft gehouden op de Defqon.1 camping met die zin!wrote:AND I AM HERE TO WAKE YOU UP
I promisewrote:Schud me maar ff wakker als ik er niet helemaal bij ben.
+1 ben er bij, maar wordt vast een probleem om mensen te herkennen, herkende op groundzero ook vrij weinig,wrote:Haha 1 grote gekte daar strakswrote:Count me inwrote:whos with me?![]()
ik zal vast in een crypsis of Fusion shirt rond lopen, niet extreem uniek maar toch
Die Live showcase van mim _O_ , dat lijkt me zo facking gaaf
Ja ik moet nu gewoon de nieuwe Slim Shore track horen zaterdag! Anders ga ik depressief naar huis 
]wrote:Ja ik moet nu gewoon de nieuwe Slim Shore track horen zaterdag! Anders ga ik depressief naar huis
Is het zo erg
niemand met een kaartje over zeker?
heb nu al meerdere op PF en Marktplaats een bericht gestuurd, maar ben telkens te laat
heb nu al meerdere op PF en Marktplaats een bericht gestuurd, maar ben telkens te laat
Blijkt dat toch de zon gaat schijnen
, beter is het ook zo
C
1 posts member since 2011
last seen Jul 2011
anyone with a ticket for sure? 
I have a ticket for sure!wrote:anyone with a ticket for sure?
Elke site zeg wat anders, dus juich maar niet te vroegwrote:Blijkt dat toch de zon gaat schijnen![]()
, beter is het ook zo
We zien het vanzelf wel
Als je er vanuit gaat dat je toch zeiknat wilt worden, en niet overdekt bij de early wilt staan, dan kan het alleen maar meevallenwrote:Elke site zeg wat anders, dus juich maar niet te vroegwrote:Blijkt dat toch de zon gaat schijnen![]()
, beter is het ook zo
We zien het vanzelf wel
Alles is overdekt toch nu?wrote:Als je er vanuit gaat dat je toch zeiknat wilt worden, en niet overdekt bij de early wilt staan, dan kan het alleen maar meevallenwrote:Elke site zeg wat anders, dus juich maar niet te vroegwrote:Blijkt dat toch de zon gaat schijnen![]()
, beter is het ook zo
We zien het vanzelf wel
Alleen Early zou open air stage zijn, maar in de TT staat dat die nu OOK overdekt is. Dus niks is open air meer, dus niemand wordt nat
Pieter, wil je openen met The Hard Way? *Spring op het podium naast de DJ*wrote:Figaro?wrote:Heenweg voor de terug reis heb ik een mozart cd
Dat I love fucking Q-dance zit me nog een beetje dwars
Tja, had je iets beter moeten opletten met het maken van het shirt.wrote:Pieter, wil je openen met The Hard Way? *Spring op het podium naast de DJ*wrote:Figaro?wrote:Heenweg voor de terug reis heb ik een mozart cd
Wel mooi gevonden van Thera.
Ben benieuwd naar de DJ Tool van the R3bels. 
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Verdomme zou met maten gaan, maar 1 daarvan zou de kaarten regelen heeft ie uiteindelijk niet gefixt
Wil zo graag The R3bels een keer zien.. Maarja dan maar op The Qontinent
Veel plezier iedereen die gaat.
Ik ga ik het zwart met goud, mn nikes en mn vestwrote:+1 ben er bij, maar wordt vast een probleem om mensen te herkennen, herkende op groundzero ook vrij weinig,wrote:Haha 1 grote gekte daar strakswrote:Count me in![]()
ik zal vast in een crypsis of Fusion shirt rond lopen, niet extreem uniek maar toch![]()
Die Live showcase van mim _O_ , dat lijkt me zo facking gaaf
Tja, had je iets beter moeten opletten met het maken van het shirt.wrote:Pieter, wil je openen met The Hard Way? *Spring op het podium naast de DJ*wrote:Figaro?wrote:Heenweg voor de terug reis heb ik een mozart cd
Wel mooi gevonden van Thera.[/quote]
Net alsof mij het echt dwarszit
We zullen zien of ik iemand ga herkennen, beter neem ik een mapje mee met de foto's van het foto toppic met de user name er onderwrote: Ik ga ik het zwart met goud, mn nikes en mn vest
even ene dagje hardtraxx mensen spotten
Oke.wrote:We zullen zien of ik iemand ga herkennen, beter neem ik een mapje mee met de foto's van het foto toppic met de user name er onderwrote: Ik ga ik het zwart met goud, mn nikes en mn vest![]()
even ene dagje hardtraxx mensen spotten
Haha
Oh op die manier! Nou dan valt dat dus meewrote: Alles is overdekt toch nu?![]()
Alleen Early zou open air stage zijn, maar in de TT staat dat die nu OOK overdekt is. Dus niks is open air meer, dus niemand wordt nat
Laten we het hopen!wrote:Oh op die manier! Nou dan valt dat dus meewrote: Alles is overdekt toch nu?![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.