Ik drink sowieso geen bier op een festival want dan ben je kapitalen kwijt.wrote:Nou dat is lekker :pwrote:Gewoon hopen dat je water kan hervullen en dan zit ik wel lekker!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
E
dat is wel de grootste onzin praat die ik gehoord heb. bier en fris is toch goedkoper ook in massa`s gezien?
waterfelsjesmoeten geproduceerd worden, gevuld, en op een feest mag je nergens water bijvullen omdat ze geen aansluitng hebben of vanwege een verbod om t naar de wc mee te nemen.,
waterfelsjesmoeten geproduceerd worden, gevuld, en op een feest mag je nergens water bijvullen omdat ze geen aansluitng hebben of vanwege een verbod om t naar de wc mee te nemen.,
Voor zover ik weet moet het water dat uit de kraantjes komt bij feesten drinkwater zijn.
Wat is dit voor geks? Bij alle binnenfeesten kan je prima je water bijvullen.wrote:dat is wel de grootste onzin praat die ik gehoord heb. bier en fris is toch goedkoper ook in massa`s gezien?
Het enigste waar dit niet kon was bij Intents en dit vind ik uit noodzakelijk opzicht ook schandalig. Je hebt toch schoon water nodig, ontsmetting, uitdroging, wat dan ook.
Op wat voor manier niet mogelijk geen water om bij te vullen of geen waterflesjes?wrote:Wat is dit voor geks? Bij alle binnenfeesten kan je prima je water bijvullen.wrote:dat is wel de grootste onzin praat die ik gehoord heb. bier en fris is toch goedkoper ook in massa`s gezien?
Het enigste waar dit niet kon was bij Intents en dit vind ik uit noodzakelijk opzicht ook schandalig. Je hebt toch schoon water nodig, ontsmetting, uitdroging, wat dan ook.
Als ze waterflesjes hebben klopt deze zin dus niet meer : "Je hebt toch schoon water nodig, ontsmetting, uitdroging, wat dan ook".
Ontsmeting heb je alcohol zeep voor waar geen water voor hoeft gebruikt te worden.
Ik weet niet hoe jij je handen wast, maar ik doe dat nog altijd in combinatie met waterwrote:Ontsmeting heb je alcohol zeep voor waar geen water voor hoeft gebruikt te worden.
Alleen met zichtbaar vuil hoef je te ontsmetten met water, duhuhwrote:Ik weet niet hoe jij je handen wast, maar ik doe dat nog altijd in combinatie met waterwrote:Ontsmeting heb je alcohol zeep voor waar geen water voor hoeft gebruikt te worden.
Maar die prijsverhoging doet zeker pijn in de beurs
Mensen uit de omgeving van Spijkenisse die gaan? 
In ziekenhuizen gebruiken ze ook geen water, juist omdat het niet goed genoeg ontsmet omdat men weer aan een kraan en dergelijken moet zittenwrote:Ik weet niet hoe jij je handen wast, maar ik doe dat nog altijd in combinatie met waterwrote:Ontsmeting heb je alcohol zeep voor waar geen water voor hoeft gebruikt te worden.
Het is gewoon een alcohol-spray waarvan je handen netjes schoon worden!
Om het grove vuil (zand/rotzooi wat dan ook) van je handen af te halen kunnen ze gewoon niet drinkbaar water uit de kranen laten komen. Zo zal ieder die naar de wc is geweest er fris vanaf komen en mensen kunnen alsnog hun flesje niet bij vullen!
Ik ben zelf niet op fantasy island geweest, maar volgens mij hebben ze dit systeem daar ook toegepast
Dr gaan er wel weer aardig wat uit Spijk en Hellevoet. Zou je Patrick en Frans ff moeten vragen of ze gaan.wrote:Mensen uit de omgeving van Spijkenisse die gaan?
Ik ben er iig niet bij, helaas. Had er wel graag bij willen zijn.
mwhah omgeving niet echt!wrote:Mensen uit de omgeving van Spijkenisse die gaan?
Delft
Kans is groot dat ik hier ook echt nu aanwezig ben, ondanks ik de line-up niet echt heel denderend vind op een paar namen na 
wrote: Om het grove vuil (zand/rotzooi wat dan ook) van je handen af te halen kunnen ze gewoon niet drinkbaar water uit de kranen laten komen. Zo zal ieder die naar de wc is geweest er fris vanaf komen
poep aan je hand is zichtbaar.

maareehhh ik heb mn kaartje binnen
Linksvooraan tegen de boxen zoals gewoonlijk! 
hoelaat? ik wil ook!!!! haha!wrote:Linksvooraan tegen de boxen zoals gewoonlijk!
Hier wss ook aanwezig
Wel een eind rijden trouwens
Wel een eind rijden trouwens
Zou eigenlijk niet gaan, niemand uit onze groep wou mee.. maar toch een iemand kunnen vinden, met z'n 2en dus.
Aanwezig vanuit Noord-Brabant, eindelijk DJ Thera eens live gaan zien!
Aanwezig vanuit Noord-Brabant, eindelijk DJ Thera eens live gaan zien!
ik dacht dat entree gratis was? of is dat zn kaartje zodat je sws binnen komt?wrote:Nog 80 kaartjes beschikbaar
Zo weinig?wrote:Nog 80 kaartjes beschikbaar
Damn hopen dat ik nog kan halen morgen dan
jawrote:ik dacht dat entree gratis was? of is dat zn kaartje zodat je sws binnen komt?wrote:Nog 80 kaartjes beschikbaar
Kut, maar snel mogelijk kijken dan.wrote:jawrote:ik dacht dat entree gratis was? of is dat zn kaartje zodat je sws binnen komt?wrote:Nog 80 kaartjes beschikbaardaarna kom je er dus ook niet meer in
Last edited by mikeee on , edited 1 time in total.
Damn, hopelijk kan vriend ze vandaag nog bestellenwrote:Nog 80 kaartjes beschikbaar
Who was there
Nobody has said they're going yet.