Wtf dus het is niet gratis?! Dan ga ik niet meer hoor. 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Zelfs het gratis Free Festival wordt jaarlijks duurder 
1 Euro in vergelijking met vorig jaar?wrote:Zelfs het gratis Free Festival wordt jaarlijks duurder
wrote:1 Euro in vergelijking met vorig jaar?wrote:Zelfs het gratis Free Festival wordt jaarlijks duurder

Geen mierengeneuk, want ik betaal toch wel maar kan je hier je water hervullen? Ik ben sowieso niet echt van het bier op een festival aangezien ik dan kapitalen kwijt ben, en water gewoon lekker dorstlessend is.. Iemand die enig idee heeft?
Kom je vanzelf wel achter toch? Wat heb je er aan of je dat nou wel of niet van te voren weetwrote:Geen mierengeneuk, want ik betaal toch wel maar kan je hier je water hervullen? Ik ben sowieso niet echt van het bier op een festival aangezien ik dan kapitalen kwijt ben, en water gewoon lekker dorstlessend is.. Iemand die enig idee heeft?
Ik vraag het alleen, als je het niet weet ben je niet verplicht tot antwoorden hoorwrote:Kom je vanzelf wel achter toch? Wat heb je er aan of je dat nou wel of niet van te voren weetwrote:Geen mierengeneuk, want ik betaal toch wel maar kan je hier je water hervullen? Ik ben sowieso niet echt van het bier op een festival aangezien ik dan kapitalen kwijt ben, en water gewoon lekker dorstlessend is.. Iemand die enig idee heeft?
Vorig jaar kon dat wel, maar die wc's waren drama toen. Allemaal overstroomd en overal lag pis etc. Dus daar wou je flesje niet eens vullen.wrote:Ik vraag het alleen, als je het niet weet ben je niet verplicht tot antwoorden hoorwrote:Kom je vanzelf wel achter toch? Wat heb je er aan of je dat nou wel of niet van te voren weetwrote:Geen mierengeneuk, want ik betaal toch wel maar kan je hier je water hervullen? Ik ben sowieso niet echt van het bier op een festival aangezien ik dan kapitalen kwijt ben, en water gewoon lekker dorstlessend is.. Iemand die enig idee heeft?Tevens, dan kan ik een dopje meenemen
En je moest ook een plasbandje halen :') dus ja :p dat zijn ook kosten die er bij komen.
Free festival :
4 administratie kosten
15 euro parkeren
6 euro kluisje
2,50 plasbandje.
________________+
€27.50
leuk gratis feestje :p
Vorig jaar kon dat wel, maar die wc's waren drama toen. Allemaal overstroomd en overal lag pis etc. Dus daar wou je flesje niet eens vullen.wrote:Ik vraag het alleen, als je het niet weet ben je niet verplicht tot antwoorden hoorwrote:Kom je vanzelf wel achter toch? Wat heb je er aan of je dat nou wel of niet van te voren weetwrote:Geen mierengeneuk, want ik betaal toch wel maar kan je hier je water hervullen? Ik ben sowieso niet echt van het bier op een festival aangezien ik dan kapitalen kwijt ben, en water gewoon lekker dorstlessend is.. Iemand die enig idee heeft?Tevens, dan kan ik een dopje meenemen
En je moest ook een plasbandje halen :') dus ja :p dat zijn ook kosten die er bij komen.
Free festival :
4 administratie kosten
15 euro parkeren
6 euro kluisje
2,50 plasbandje.
________________+
€27.50
leuk gratis feestje :p[/quote]
Plasbandje als in per keer dat je naar de wc wil 2,50 dokken?
Voor 2,50 kreeg je een bandje dat je de hele dag naar de wc kon, zonder kwam je er niet in.

Oh, dat valt wel mee. Hopelijk hebben ze een beetje geleerd van vorig jaar danwrote:Voor 2,50 kreeg je een bandje dat je de hele dag naar de wc kon, zonder kwam je er niet in.![]()
je kan ook een bosje opzoeken, maar als ze je pakken word je eruit gegooidwrote:Oh, dat valt wel mee. Hopelijk hebben ze een beetje geleerd van vorig jaar danwrote:Voor 2,50 kreeg je een bandje dat je de hele dag naar de wc kon, zonder kwam je er niet in.![]()
Zin ann!
Plasbandje als in per keer dat je naar de wc wil 2,50 dokken?[/quote]wrote: Vorig jaar kon dat wel, maar die wc's waren drama toen. Allemaal overstroomd en overal lag pis etc. Dus daar wou je flesje niet eens vullen.
Free festival :
4 administratie kosten
15 euro parkeren
6 euro kluisje
2,50 plasbandje.
________________+
€27.50
kluisje is niet verplicht hoor... je bent gewoon verwend... en parkeren is geen 15 euro als je met de trein gaat of je laat afzetten..
Als je zo gaat redeneren zijn alle andere feesten ook nog duurder dan de oorspronkelijke ticketprijs 
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Zag vandaag weer de prijzen van Sensationwrote:Als je zo gaat redeneren zijn alle andere feesten ook nog duurder dan de oorspronkelijke ticketprijs
Whutwrote:Zag vandaag weer de prijzen van Sensationwrote:Als je zo gaat redeneren zijn alle andere feesten ook nog duurder dan de oorspronkelijke ticketprijs![]()
![]()
80 normaal en 180 VIP ofzo
![]()
Ja VIP voor 180 idd, hoe achterlijk is dat. Mag je dan werkelijk met de DJ's naar bed of zo?
Hahawrote:Ja VIP voor 180 idd, hoe achterlijk is dat. Mag je dan werkelijk met de DJ's naar bed of zo?
Ik zou niet graag naast Titan wakker willen worden, laat staan in slaap willen vallen
Dailucia vind ik best. Dan nog gaat 180 me te ver.wrote:Hahawrote:Ja VIP voor 180 idd, hoe achterlijk is dat. Mag je dan werkelijk met de DJ's naar bed of zo?![]()
Ik zou niet graag naast Titan wakker willen worden, laat staan in slaap willen vallen
Noujah als je die 100 euro extra betaalt met gratis drank etc. erbij valt het nog wel te overwegenwrote:Dailucia vind ik best. Dan nog gaat 180 me te ver.wrote:Hahawrote:Ja VIP voor 180 idd, hoe achterlijk is dat. Mag je dan werkelijk met de DJ's naar bed of zo?![]()
Al heb ik dan liever Korsakoff
kluisje is niet verplicht hoor... je bent gewoon verwend... en parkeren is geen 15 euro als je met de trein gaat of je laat afzetten..[/quote]wrote:Plasbandje als in per keer dat je naar de wc wil 2,50 dokken?wrote: Vorig jaar kon dat wel, maar die wc's waren drama toen. Allemaal overstroomd en overal lag pis etc. Dus daar wou je flesje niet eens vullen.
Free festival :
4 administratie kosten
15 euro parkeren
6 euro kluisje
2,50 plasbandje.
________________+
€27.50
ja afzetten tuurlijk ik woon in Sneek, treinen rijden niet meer dan om terug te gaan dus moet wel. Kluisje ook nodig voor me spullen...
Hij vraagt om info over het feest, geef ik dat dus niet janken dat ik verwend ben.
zo vanavond ff geregeld dat ik met patrick (djpatt) en rico mee ga 
vet _0_ ontmoet ik jou in het echtwrote:zo vanavond ff geregeld dat ik met patrick (djpatt) en rico mee ga
Who was there
Nobody has said they're going yet.