Pat wist nog niet of die ging. Ik wil ook gaan, maar heb geen zin in mn eentje helemaal naar Almere te gaanwrote: Nee, ik ga deze keer samen met m'n meisie!Denk dat ik ze daar ook vast wel tegenkom en dat ik ff blijf buurten..
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Rij je met andere mensen mee van hier die in je buurt wonen als dat mogelijk is dan weet niet of er iemand in je buurt woont.wrote:Pat wist nog niet of die ging. Ik wil ook gaan, maar heb geen zin in mn eentje helemaal naar Almere te gaanwrote: Nee, ik ga deze keer samen met m'n meisie!Denk dat ik ze daar ook vast wel tegenkom en dat ik ff blijf buurten..
heb je nou 2 accounts, of is dat een andere mikewrote:Rij je met andere mensen mee van hier die in je buurt wonen als dat mogelijk is dan weet niet of er iemand in je buurt woont.wrote:Pat wist nog niet of die ging. Ik wil ook gaan, maar heb geen zin in mn eentje helemaal naar Almere te gaanwrote: Nee, ik ga deze keer samen met m'n meisie!Denk dat ik ze daar ook vast wel tegenkom en dat ik ff blijf buurten..
Maar alleen Dawasikni, Hsrobin, moderization, fr4ns en Mike-O wonen in de buurt van mij en de enige waarvan ik 100% zeker weet dat ie nu gaat is dus Mike-O.
Misschien mensen die nog langs Rotterdam Centraal komen? Dan wil ik opzich nog wel mee gaan
Offcourse weer even meeten met chukkels en olijfboompjewrote:Zeker aanwezig!
Wordt vet!
@Rawbin
Volgens mij ga ik met de trein, en dan kom ik langs Rotterdam Centraal
Woon in DELFT namelijk.
Maar ik vraag het wel ff voor de zekerheid aan me maten, soms krijg 1 van een hun een instinct om te BOBBE
en dat is natuurlijk wat relaxter
Volgens mij ga ik met de trein, en dan kom ik langs Rotterdam Centraal
Woon in DELFT namelijk.
Maar ik vraag het wel ff voor de zekerheid aan me maten, soms krijg 1 van een hun een instinct om te BOBBE
en dat is natuurlijk wat relaxter
Gewoon 1 welke andere account bedoel je dan?wrote: heb je nou 2 accounts, of is dat een andere mike?
Nvm, ik zat ff hard te spacenwrote:Gewoon 1 welke andere account bedoel je dan?wrote: heb je nou 2 accounts, of is dat een andere mike?
En is goed kev, kan je me gelijk trakteren
Ik slaap de nacht van te voren al in Amsterdam bij m'n vriendin dus langs Rotterdam C kom ik niet..wrote: heb je nou 2 accounts, of is dat een andere mike?
Maar alleen Dawasikni, Hsrobin, moderization, fr4ns en Mike-O wonen in de buurt van mij en de enige waarvan ik 100% zeker weet dat ie nu gaat is dus Mike-O.
Misschien mensen die nog langs Rotterdam Centraal komen? Dan wil ik opzich nog wel mee gaan
Lekkere line-up hoor, zeker weten aanwezig 
Je hoeft geen kaartjes te kopen, het is,gratis entree, FREE Festivalwrote:Volgende week kaartjes halen
Dat moet wel, omdat er natuurlijk maar een beperkt aantal mensen naar binnen kunnen, je moet je kaartje inleveren en dan krijg je er 4 munten voor terug zodat het alsnog gratis iswrote:Je hoeft geen kaartjes te kopen, het is,gratis entree, FREE Festivalwrote:Volgende week kaartjes halen
Idd, ik ga voor Guarentee ticketswrote:Dat moet wel, omdat er natuurlijk maar een beperkt aantal mensen naar binnen kunnen, je moet je kaartje inleveren en dan krijg je er 4 munten voor terug zodat het alsnog gratis iswrote:Je hoeft geen kaartjes te kopen, het is,gratis entree, FREE Festivalwrote:Volgende week kaartjes halen
Kold Konexion is toegevoegd aan die showcase hè.
Als hij maar oudere tracks draait als Minus One, Sonic Sabotage en Dust in Your Eyes, zolang hij maar niet track gaat draaien als die Cold as Mewrote:Kold Konexion is toegevoegd aan die showcase hè.
Ben wel benieuwd naar die showcase van Minus is More, (2 uur lang?) alleen maar gebeuk van Luna, Crypsis, Kold Konexion en Chain Reaction 
Ik zat me ook af te vragen hoe ie dat bedoelde, hopelijk als een slechte grap.wrote: Cold as Me
Idd, ik ga voor Guarentee ticketswrote:Dat moet wel, omdat er natuurlijk maar een beperkt aantal mensen naar binnen kunnen, je moet je kaartje inleveren en dan krijg je er 4 munten voor terug zodat het alsnog gratis iswrote: Je hoeft geen kaartjes te kopen, het is,gratis entree, FREE Festival
Ik doe lekker met je mee.
Je kan beter zekerheid hebben!
Minus is More Showcase Crypsis LIVE
Chain Reaction LIVE
Tatanka
Thera
The R3bels
The Pitcher
Counterfeit & Negative A
Amnesys
Day-Mar
Mad Dog
Bass-D
Predator
Sequence & Omnious
Waar ik voor heenga. maarja we zien nog wel.
Chain Reaction LIVE
Tatanka
Thera
The R3bels
The Pitcher
Counterfeit & Negative A
Amnesys
Day-Mar
Mad Dog
Bass-D
Predator
Sequence & Omnious
Waar ik voor heenga. maarja we zien nog wel.
I
Hardtraxxer
54 posts member since 2011
last seen Nov 2017
Jajaja, gewoon aanwezig weer!
Guarantee tickets in the pocket!!!
Guarantee tickets in the pocket!!!
Hoe was dit feest vorig jaar qua sfeer? Veel dagjesmenssen zeker omdat het gratis is? Ik ga er zoiezo dit jaar heen maar ben wel benieuwd. De stage was zeker ook niet helemaal top omdat het gratis is? Geen kritiek hoor, ben gewoon benieuwd en heb uiteraard niet te hoge verwachtingen!
Hallo jRn,wrote:Hoe was dit feest vorig jaar qua sfeer? Veel dagjesmenssen zeker omdat het gratis is? Ik ga er zoiezo dit jaar heen maar ben wel benieuwd. De stage was zeker ook niet helemaal top omdat het gratis is? Geen kritiek hoor, ben gewoon benieuwd en heb uiteraard niet te hoge verwachtingen!
Deze vraag kan ik niet beantwoorden. Ik raad je aan een aantal ervaringsdeskundige op te zoeken die jou kunnen assisteren in het beantwoorden van deze vraag.
Overigens is de term ''dagjesmensen'' mij compleet onduidelijk.
Groetjes,
Uw persoonlijke feestbegeleider.
Nee, ik verveel mij lichtelijk.wrote:Moest dat grappig zijn?
Hoezo Nando?
Dagjesmensen als in mensen die stil staan, je aankijken en je maar met een boos gezicht aankijken.wrote:Hallo jRn,wrote:Hoe was dit feest vorig jaar qua sfeer? Veel dagjesmenssen zeker omdat het gratis is? Ik ga er zoiezo dit jaar heen maar ben wel benieuwd. De stage was zeker ook niet helemaal top omdat het gratis is? Geen kritiek hoor, ben gewoon benieuwd en heb uiteraard niet te hoge verwachtingen!
Deze vraag kan ik niet beantwoorden. Ik raad je aan een aantal ervaringsdeskundige op te zoeken die jou kunnen assisteren in het beantwoorden van deze vraag.
Overigens is de term ''dagjesmensen'' mij compleet onduidelijk.
Groetjes,
Uw persoonlijke feestbegeleider.
Who was there
Nobody has said they're going yet.