ZANY SLUIT AF
WAT HEB IK DAAR ZIN IN
WAT HEB IK DAAR ZIN IN
Ach 't is gratis dus je kunt zo even binnen komen vallen als 't in de buurt is. Wij moeten 2.5 uur in de treinwrote:ik wil daarheen
20:00 - 20:30: Live: 2-Sidez
Ik ben benieuwd, ik denk (en hoop) dat het me nog verrast en dat de drukte wel meevalt. Vooral onder de set van Crypsis, want die is al vroeg en de meesten komen pas laterwrote:Ruimte om te bewegen zul je hier niet hebben denk ik ..
harde kern vooraan jongens xD ?
'always @ the front, never never back down'
Same storywrote:Aanwezig, lekker dagje chillen in de Hardcore/rondlopen en vanaf 20:00 ff knallen in de hardstyle.
OSS :O?wrote:Vanavond bespreking over hoelaat we gaan, we zullen waarschijnlijk net anagenetic missen omdat we helemaal met de trein vanuit Brabant (Oss dichtbij Den Bosch) moeten komen, maar daarna wordt 't knallen
Nouwja, ik woon in Heesch om precies te zijn, maar we komen met z'n 6en uit Oss/Heesch/Vinkel zegmaarwrote:OSS :O?wrote:Vanavond bespreking over hoelaat we gaan, we zullen waarschijnlijk net anagenetic missen omdat we helemaal met de trein vanuit Brabant (Oss dichtbij Den Bosch) moeten komen, maar daarna wordt 't knallen
![]()
Gast daar woon ik ook :')
Haha, veel succes met auto rijden, wij hebben ook nog een probleem, want om 12u is de laatste trein van Den-Bosch -> Oss, dus dan moeten onze moeders maar in actie schietenwrote:En ik woon in Berghem om precies te zijn![]()
Ohh 6en 8) Nja dat gaat er niet bij passen in mijn autotje
ligt hardenberg op de route? anders wil ik ook best meewrote:Ik ga waarschijnlijk met de auto met een maat, ik kan wel iemand oppikken ergens als 't op onze weg ligtWe komen uit Drenthe
Het zal wel meevallen als je voor 5-6 uur binnen komt.wrote:Is er iemand bereid om mij te smsen (iemand die er dus de hele dag is) of er nog gratis entree is? Vriend van me moet eerst namelijk zijn auto repareren, en willen eventueel daarnaa nog even losgaan. Als je dit wilt doen, stuur me een bericht!
Nou plezier morgen op je 1e festival! (Y) Ik kan er zelf niet bij zijnwrote:Haha, veel succes met auto rijden, wij hebben ook nog een probleem, want om 12u is de laatste trein van Den-Bosch -> Oss, dus dan moeten onze moeders maar in actie schietenwrote:En ik woon in Berghem om precies te zijn![]()
Ohh 6en 8) Nja dat gaat er niet bij passen in mijn autotje![]()
OT: Can't wait..... eerste festival!