K'had je nog 3 muntjes willen geven, maarja ik kon je nergens vinden net na 2-Sidez: LIVEwrote:Was weer een goed feestjeheb me super vermaakt
Paar mensen weer van hier gezien![]()
Na free festival nog wezen afteren tot 7 uur, en vanmorgen om 9 uur was ik thuis
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Hardtraxxer
249 posts member since 2010
Dood, geen sfeer, muziek was wel leuk maar verder ook niet echt bijzonder ofzo..wrote:Hoe was de Hardcore trouwens? Ben er jammer genoeg niet geweest, maar het klonk wel indrukwekkend op een afstandje
Idioot. Sommige mensen snappen het echt niet...
nee hoor? :')wrote:effe een lijstje wat zany allemaal draaide:
B-Front & Frontliner - Magic
Wat een mon-gool. Doe toch normaal man.
Geen bekende kop...wrote:http://photo.partyflock.nl/images/17333 ... 603144.jpg
Is die linkse ook lid hier op hardtraxx?
Spanjer! Hoe vond je je eerste feestje dan?.. Ben wel benieuwd eigenlijk, stelde het wat voor?. want het was natuurlijk een FREE festival
Had er graag bij willen zijn, maar vanwege prive omstandigheden kon ik niet 
was wel een leuk feestje
hoogtepunt was zany zijn set
helemaal mee eens!wrote:was wel een leuk feestje
Nou sorry dat ik deze in m'n lijstje zet hoor, dacht echt dat ik deze bij zany hoorde..wrote:nee hoor? :')wrote:effe een lijstje wat zany allemaal draaide:
B-Front & Frontliner - Magic
Iedereen maakt wel 's een foutje toch...
oke geeft niet ben niet heel booswrote:Nou sorry dat ik deze in m'n lijstje zet hoor, dacht echt dat ik deze bij zany hoorde..wrote:nee hoor? :')wrote:effe een lijstje wat zany allemaal draaide:
B-Front & Frontliner - Magic![]()
Iedereen maakt wel 's een foutje toch...:')
je bent trouwens Animated Audio vergeten volgens mij, of niet?
Zie mijn verslag, het was echt kicken. De ochtend daarna besefte ik het niet echt, maar gister was ik weer uitgegaan en toen besefte ik pas hoe vet 'n hardstyle festival was.wrote:Spanjer! Hoe vond je je eerste feestje dan?.. Ben wel benieuwd eigenlijk, stelde het wat voor?. want het was natuurlijk een FREE festivalHad er graag bij willen zijn, maar vanwege prive omstandigheden kon ik niet
Ik zag ook nog die gast van BOEMkool lopen (van In Qontrol filmpje)
Ik heb nu elke mafkees gezien van dat filmpje behalve Remco (booeee)
die heb ik wel gezien op defqonwrote:Ik zag ook nog die gast van BOEMkool lopen (van In Qontrol filmpje)
ik heb dakpan helaas niet gezien, wou nog wel effe met hem een babbeltje maken 
Haha dat is echt een heldwrote:Ik zag ook nog die gast van BOEMkool lopen (van In Qontrol filmpje)
Nee :')wrote:Haha dat is echt een heldwrote:Ik zag ook nog die gast van BOEMkool lopen (van In Qontrol filmpje)
Die kerel komt uit Emmeloord :') . Beetje aparte gastwrote:Nee :')wrote:Haha dat is echt een heldwrote:Ik zag ook nog die gast van BOEMkool lopen (van In Qontrol filmpje)
Iemand trouwens die bejaard opgevallen? Een man van rond de 60-80 die was er ook gewoon, 3/4de van de tijd bijgestaan, hij werd om de 10 minuten om een foto gevraagt 
Ben toch ook van plan om tot die leeftijd door te gaan hoor, hahawrote:Iemand trouwens die bejaard opgevallen? Een man van rond de 60-80 die was er ook gewoon, 3/4de van de tijd bijgestaan, hij werd om de 10 minuten om een foto gevraagt
Ik dacht eerst dat dat z'n masker was weet je wel, maar toen zag ik z'n armen en dacht ik echt vanwrote:Ben toch ook van plan om tot die leeftijd door te gaan hoor, hahawrote:Iemand trouwens die bejaard opgevallen? Een man van rond de 60-80 die was er ook gewoon, 3/4de van de tijd bijgestaan, hij werd om de 10 minuten om een foto gevraagt
En ging ie goed los? of was het een dagjesbejaardewrote:Ik dacht eerst dat dat z'n masker was weet je wel, maar toen zag ik z'n armen en dacht ik echt vanwrote:Ben toch ook van plan om tot die leeftijd door te gaan hoor, hahawrote:Iemand trouwens die bejaard opgevallen? Een man van rond de 60-80 die was er ook gewoon, 3/4de van de tijd bijgestaan, hij werd om de 10 minuten om een foto gevraagt
Hakken deed ie niet echt, maarja hij zal ook wel niet de energie hebben. Ik heb 'm van like 2 tot 9 gezien bij de hardstyle stage toen ik er waswrote:
En ging ie goed los? of was het een dagjesbejaarde

Toevallig deze man? Zo ja dan is het zeker geen dagjes bejaarde, hij gaat zo'n beetje elk weekend naar een feest toe en hakt vrolijk mee. Ik ben hem tot nu toe bij elk feest wel tegen gekomen en altijd even op de foto en een praatje, echt lachen die man.
Last edited by Knocker on , edited 1 time in total.
Who was there
Nobody has said they're going yet.