wrote: Een maat van mij heeft de kaarten gekocht dus ik heb ze nog niet gezien maar zit er geen barcode op? Zou inderdaad raar zijn!

wrote: Een maat van mij heeft de kaarten gekocht dus ik heb ze nog niet gezien maar zit er geen barcode op? Zou inderdaad raar zijn!

Hahahawrote:wrote: Een maat van mij heeft de kaarten gekocht dus ik heb ze nog niet gezien maar zit er geen barcode op? Zou inderdaad raar zijn!
Ik zat vanmiddag nog te denken van hoe het zou worden. Maar dit is zeker een optimistisch voor uit zicht!
Zelfde! Heb er nog 3 bij nodig!wrote:als iemand kaarten over heeft pm me even
Inderdaad... duurt lang.wrote:Timetable?
Fuck logic.wrote:21:00 - 22:00: DaY-már & Drokz
22:00 - 23:00: Outblast & Tha Playah
Wat
Hele TT slaat sowieso nergens op
Ja dat dacht ik dus ookwrote:Misschien is die timetable wel zo omdat dj's op dezelfde dag ook andere gigs hebben en Free Festival zich daar maar op aanpast want het is wel gratis dus kunnen ze minder eisen van de dj's ofzo?
The Vinyl Pimp draait early hardstyle, maar Pavo etc. vallen onder Early Hardcore (bij Free Festival dan)wrote:Is er eigenlijk ook early hardstyle?? Pavo enzo
CR kan best harder draaien hoor, kan me een set van hem herinneren (MiM Labelnight) met o.a. Soundwaves, Pattern 1, Transmission en Times Like These. Toen stond hij vrijwel aan het begin van de avond.wrote: Alleen die van de Hardstyle klopt een beetje.
Maar chain reaction na crypsis en b-front klopt ook weer geen zak van.
Vorig jaar sloeg het nog minder ergens op maar ook nu is t weer lekker onlogisch.
Korsakoff 2 uur na Noize Suppressor, sorry hoor maar wie bedenkt dit?
Hmm ja oke, het kan opzich ook welwrote:The Vinyl Pimp draait early hardstyle, maar Pavo etc. vallen onder Early Hardcore (bij Free Festival dan)wrote:Is er eigenlijk ook early hardstyle?? Pavo enzo
CR kan best harder draaien hoor, kan me een set van hem herinneren (MiM Labelnight) met o.a. Soundwaves, Pattern 1, Transmission en Times Like These. Toen stond hij vrijwel aan het begin van de avond.wrote: Alleen die van de Hardstyle klopt een beetje.
Maar chain reaction na crypsis en b-front klopt ook weer geen zak van.
Vorig jaar sloeg het nog minder ergens op maar ook nu is t weer lekker onlogisch.
Korsakoff 2 uur na Noize Suppressor, sorry hoor maar wie bedenkt dit?
alles behalve de entree is gratiswrote:Misschien is die timetable wel zo omdat dj's op dezelfde dag ook andere gigs hebben en Free Festival zich daar maar op aanpast want het is wel gratis dus kunnen ze minder eisen van de dj's ofzo?
Ik heb een sterrenstatus op HT hoorwrote:hier komen ook echt alleen maar onbekende hters![]()