Ik ben wel eerder aanwezig op het terrein, maar vanaf 17.00 in de Hardstyle tent denk ik
Fout!wrote:Ik ben wel eerder aanwezig op het terrein, maar vanaf 17.00 in de Hardstyle tent denk ik
Fout!wrote:Ik ben wel eerder aanwezig op het terrein, maar vanaf 17.00 in de Hardstyle tent denk ik
Wat danwrote:Fout!wrote:Ik ben wel eerder aanwezig op het terrein, maar vanaf 17.00 in de Hardstyle tent denk ik
Niks fout dan, lekker chicks kijken en kalm an bier tanken in de zevende hemelwrote:Fout!wrote:Ik ben wel eerder aanwezig op het terrein, maar vanaf 17.00 in de Hardstyle tent denk ik
Haha dan heeft die maat van mij nog geluk met dat goedkopere kaartje wat je aan hem hebt verkocht XDwrote:Hahaha gastenlijstplek gewonnen na mijn eigen kaartje verkocht te hebbennu ga ik toch maar denk ik, zonde om er geen gebruik van te maken. Als ik dan bij Jurrien, Davey enz. mag staan
![]()
![]()
We moeten voor die tijd "instampen".wrote:Wat danwrote:Fout!wrote:Ik ben wel eerder aanwezig op het terrein, maar vanaf 17.00 in de Hardstyle tent denk ik?
Dat heeft hij inderdaadwrote:Haha dan heeft die maat van mij nog geluk met dat goedkopere kaartje wat je aan hem hebt verkocht XDwrote:Hahaha gastenlijstplek gewonnen na mijn eigen kaartje verkocht te hebbennu ga ik toch maar denk ik, zonde om er geen gebruik van te maken. Als ik dan bij Jurrien, Davey enz. mag staan
![]()
![]()
+1wrote:Heb er zin in!![]()
Hahhahaha, wat een boer ben je tochwrote:Gister nog helemaal geen zin, begint nu toch wel te komen. Kans is trouwens groot dat wij op de trekker gaan
Grote kans! Frequencerz en Zany staan erwrote:Zo hey, zin inn!
Vanaf 2 uur ongeveer aanwezig, hele dag bij de Hardstyle vermoed ik.
En wat hoop ik dat iemand nog Mysterias draait, dan zou mijn dag compleet zijn
Hahahawrote:Gister nog helemaal geen zin, begint nu toch wel te komen. Kans is trouwens groot dat wij op de trekker gaan
Daar sluit ik me bij aan.wrote:Samenvatting: beroeeeerd geluid, wel erg gezellig met de boys en aardige sets:)
Ik ookwrote:Daar sluit ik me bij aan.wrote:Samenvatting: beroeeeerd geluid, wel erg gezellig met de boys en aardige sets:)