bij de main heb ik weinig zien gebeuren, maar ik stond 98% van het feest ook zo een beetje vooraan..wrote:Geen opstootjes gezien?![]()
Volgende keer dan oogkleppen af doen
die mixfout van dbstf was idd grappig, ook die reactie van hun XD
bij de main heb ik weinig zien gebeuren, maar ik stond 98% van het feest ook zo een beetje vooraan..wrote:Geen opstootjes gezien?![]()
Leg uit? Hebben we het op film? Ben wel benieuwd nuwrote:bij de main heb ik weinig zien gebeuren, maar ik stond 98% van het feest ook zo een beetje vooraan..wrote:Geen opstootjes gezien?![]()
die mixfout van dbstf was idd grappig, ook die reactie van hun XD
Ze waren een track aan het inmixen, dus zegmaar Deck 1 in Deck 2.wrote:Jha ben ook benieuwd, normaal mixen hun altijd juist zo lekker!
Maar een foutje kan gemaakt worden he.
Lol, achja kan gebeuren, wel hilarischwrote:Ze waren een track aan het inmixen, dus zegmaar Deck 1 in Deck 2.wrote:Jha ben ook benieuwd, normaal mixen hun altijd juist zo lekker!
Wat gebeurt er; Deck 1 + 2 lopen gelijk, ineens gooien ze Deck 1 weg, zodat Deck 2, wat net ingemixd word, alleen nog maar hoort.
Dus gewoon de intro kicks, ineens pats boem
Deden ze alsof ze er niks aan konden doen ofzo, maar gewoon dikke fail
(Ik hoop dat jullie mn uitleg snappen)
Lees dan shitheadwrote:Welk nr draaide ze en welke wilden ze inmixen?
Grappig, dat was op Q-Base vorig jaar ook alwrote:Ze waren een track aan het inmixen, dus zegmaar Deck 1 in Deck 2.wrote:Jha ben ook benieuwd, normaal mixen hun altijd juist zo lekker!
Wat gebeurt er; Deck 1 + 2 lopen gelijk, ineens gooien ze Deck 1 weg, zodat Deck 2, wat net ingemixd word, alleen nog maar hoort.
Dus gewoon de intro kicks, ineens pats boem
Deden ze alsof ze er niks aan konden doen ofzo, maar gewoon dikke fail
(Ik hoop dat jullie mn uitleg snappen)
ikwrote:was er al iemand rond 11uur ?
NEE MAN!wrote:Lees dan shitheadwrote:Welk nr draaide ze en welke wilden ze inmixen?
Under Attack inmixen in Sound Of The Thunder
haha jeweettochwrote:Wij hebben gewoon er zelf al een feest van gemaakt ofniej Frank
Ja sorry man, maar daar hing zon vieze rookers lucht, blehwrote:haha jeweettochwrote:Wij hebben gewoon er zelf al een feest van gemaakt ofniej Frank![]()
wel jammer dat jij astma hebt anders konden we langer in die HC tent blijven
wahhaha nou af en toe in rokersruimte van een disco kan ik er ook niet blijven staan hoor sjezuswrote:![]()
Jij bent duidelijk voor het rokersverbod niet echt uit geweest. Die rook die er nu soms hangt is nog niks.
kging toen eerst waterpijp rokenwrote:ikwrote:was er al iemand rond 11uur ?![]()
Ik niet, want was meerendeel op de main. En de Anthem was door een Hardcore iemand gemaakt.wrote:en trouwens heeft iemand het anthem gehoort ?
ja das waar maar mischein lieten ze het wel horen op de mainwrote:Ik niet, want was meerendeel op de main. En de Anthem was door een Hardcore iemand gemaakt.wrote:en trouwens heeft iemand het anthem gehoort ?
Hahaha nee daar kan ik ook niet tegen maar een rokersruimte is ook wel 32x zo erg als een tent waar een paar mensen staan te rokenwrote:wahhaha nou af en toe in rokersruimte van een disco kan ik er ook niet blijven staan hoor sjezuswrote:![]()
Jij bent duidelijk voor het rokersverbod niet echt uit geweest. Die rook die er nu soms hangt is nog niks.
krijg bijna trane in je ogen daaro om over het spontane long (woord dat ik niet mag zeggen) dat je zowat krijgt daar nog maar te zwijgen
ikv ond in HC tent nog wel meevallen maar die Ricardo stikte daar bijna joh
ja ik, het anthem is wel oke... niet slecht nummerwrote:en trouwens heeft iemand het anthem gehoort ?
sorrywrote:wahhaha nou af en toe in rokersruimte van een disco kan ik er ook niet blijven staan hoor sjezuswrote:![]()
krijg bijna trane in je ogen daaro om over het spontane long (woord dat ik niet mag zeggen) dat je zowat krijgt daar nog maar te zwijgen
ikv ond in HC tent nog wel meevallen maar die Ricardo stikte daar bijna joh