Delete pet op naar Euphoriawrote:haha ik kan toch niet ruiken dat t iemand van HT wasWist alleen dat Sain een Delete pet had, maar ben die ook niet tegengekomen haha
#Just Sain7 things
Delete pet op naar Euphoriawrote:haha ik kan toch niet ruiken dat t iemand van HT wasWist alleen dat Sain een Delete pet had, maar ben die ook niet tegengekomen haha
Ik stond helemaal bovenaan en zag in een ooghoek een Jumpstyle shirtwrote: Had me dan aangetikt, ik had oa de SAIN7 wel willen ontmoeten
Nou op Qlimax zal het ook vast de Delete cap worden, maar word misschien meer zoekwerk haha.wrote:Delete pet op naar Euphoriawrote:haha ik kan toch niet ruiken dat t iemand van HT wasWist alleen dat Sain een Delete pet had, maar ben die ook niet tegengekomen haha
#Just Sain7 things
Dat is ook echt een Dennis-dingetje...wrote:Net binnen, spot cb92 mij gelijk
Haha, er waren ook genoeg militanten (shirt) te spotten.wrote:Delete pet op naar Euphoriawrote:haha ik kan toch niet ruiken dat t iemand van HT wasWist alleen dat Sain een Delete pet had, maar ben die ook niet tegengekomen haha
#Just Sain7 things
er zijn te weinig vergelijkbare feesten eigenlijkwrote:Wat een avond! Ontzettend goede sfeer, en alleen maar heerlijke platen gehoord. Vetste sets van de avond waren Festuca (Pressure Waves), Cyber en Noisecontrollers. Van mij mogen er vaker van zulke feestjes zijn met dit soort line-ups, genieten!
Vet!Ik had ook een klein stukje gefilmd.
Ja de sfeer was echt super die avond........mooi filmpje inderdaadwrote:De sfeer in dat filmpje goed te zien
Wat kut zeg, haha. Duurt veel te lang, gelukkig was ik al weg.wrote:http://www.youtube.com/watch?v=ZicWdUvzjnk
Hier de sitdown.
Ik gok een 6s! Ik heb qua kwaliteit namelijk vergelijkbare beeldenwrote:@Sain7 waar heb je mee gefilmd? Goed beeld
Goed antwoord! Een iPhone 6swrote:Ik gok een 6s! Ik heb qua kwaliteit namelijk vergelijkbare beeldenwrote:@Sain7 waar heb je mee gefilmd? Goed beeld
Rond de 24 minuten totaal, en dan nog een paar filmpjes. Ook slo-mo gefilmd, weet niet hoeveel gb dit is :pwrote:4.5gb? Hoe lang heb je wel niet gefilmd. :')
Heb ook 2 filmpjes in 4k geschoten, maar dat is dan 30fps waardoor je er minder mee kan of je ziet het minder vloeiend.wrote:shiiiiit haha, wou dat mn Samsung S5 de camera van iphone had qua werking, lekker vlot en makkelijk te switchen, wat bij samung nog wel eens duurt.
View on YouTubewrote:Vet!Ik had ook een klein stukje gefilmd.
View on YouTube
En het was echt een vet feest, Festuca, Noisecontrollers & Cyber