Poster: Euphoria
Past

Euphoria, januari 2012

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
S
KSwoosh wrote:Een gevalletje "ver van de kaart" :lol:
Weet ik niet zeker, hij was na zijn aanval wel weer aanspreekbaar enzo.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
stefaneke wrote:
Met een epileptische aanval hoef je niet perse drugs te hebben gebruikt. Kan aan andere dingen liggen. ;)
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 20 days ago
iemand nog mooie nieuwe posters gezien van Loudness, Pussy Lounge outdoor of wat dan ook ??:)
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Jou heb ik trouwens ook nog ff gesproken eh!? Was wel een geniaal moment, want ik zocht kasper.. En toen ik me omdraaide stond kasper inene naast me xd
N
Oja FTS was ook nog gedraaid door Frontliner lol. Waar dat opeens vandaan kwam weet ik ook niet! Toneshifterz draaiden idd Party Lover.
G
Chukkels wrote:
stefaneke wrote:
Met een epileptische aanval hoef je niet perse drugs te hebben gebruikt. Kan aan andere dingen liggen. ;)
nee klopt, maar meer om het feit dat ie op zn knieen leunde.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
KSwoosh wrote:
Chukkels wrote:
stefaneke wrote: Weet ik niet zeker, hij was na zijn aanval wel weer aanspreekbaar enzo.
nee klopt, maar meer om het feit dat ie op zn knieen leunde.
Uit de context merk ik op dat dát een andere gozer is dan diegene die een aanval kreeg.
G
Chukkels wrote:Uit de context merk ik op dat dát een andere gozer is dan diegene die een aanval kreeg.
ohja klopt idd ;)
maar niet gek dat ie epilepsie had dan daar, want die strobes de hele tijd, zelfs ik werd er gek van xd en normaal vind ik het toch wel leuk, maar nu wel eits te xd
A
Nazale wrote:Oja FTS was ook nog gedraaid door Frontliner lol. Waar dat opeens vandaan kwam weet ik ook niet! Toneshifterz draaiden idd Party Lover.

Is toch best een prima plaat?? :x
Last edited by Anonymous on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
KSwoosh wrote:
Chukkels wrote:Uit de context merk ik op dat dát een andere gozer is dan diegene die een aanval kreeg.
ohja klopt idd ;)
maar niet gek dat ie epilepsie had dan daar, want die strobes de hele tijd, zelfs ik werd er gek van xd en normaal vind ik het toch wel leuk, maar nu wel eits te xd
Stroboscopen en vermoeidheid. Bijna een garantie voor een tonisch clonisch insult.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
stefaneke wrote:
Nazale wrote:Oja misschien veranderd je mening dan nu, omdat ik een nummertje van frontliner was vergeten te noemen. Gimme Love heeft ie ook gedraaid! ^^
Heerlijckheid!

Oké, andere kant dan dus, Jos draaide oa: You're Next, Kaylee's Nightmare, Destination Nowhere (Jack of Sound Remix), Virus, For the Girls, Squared, Hardstyle Rockers, Frequency (Jack of Sound Remix), Jack of Sound's Ultimate Donkey Rollers Mash-Up (Defqon1 Live Edit), Wilde Gullie Front 2 Back (Jack Of Sound Mashup). Wie wil me nog aanvullen?
TRAPPED :bomb:

Oke, Headhunterz en Jack of Sound echt weer niet normaal baas! Maar wtf wat was er met het geluid man, vorige euforia was het geluid echt 3x zo goed! En frontliner, de eerste helft van zijn set was om te janken!
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Timmer wrote:
stefaneke wrote:
Nazale wrote:Oja misschien veranderd je mening dan nu, omdat ik een nummertje van frontliner was vergeten te noemen. Gimme Love heeft ie ook gedraaid! ^^
Heerlijckheid!

Oké, andere kant dan dus, Jos draaide oa: You're Next, Kaylee's Nightmare, Destination Nowhere (Jack of Sound Remix), Virus, For the Girls, Squared, Hardstyle Rockers, Frequency (Jack of Sound Remix), Jack of Sound's Ultimate Donkey Rollers Mash-Up (Defqon1 Live Edit), Wilde Gullie Front 2 Back (Jack Of Sound Mashup). Wie wil me nog aanvullen?
TRAPPED :bomb:

Oke, Headhunterz en Jack of Sound echt weer niet normaal baas! Maar wtf wat was er met het geluid man, vorige euforia was het geluid echt 3x zo goed! En frontliner, de eerste helft van zijn set was om te janken!
Hoezo, hij draaide mijn favoriete platen; Lose your style en die ene The Prophet Remuxx, set van de avond..

#NOT
N
styl0w wrote:Hoezo, hij draaide mijn favoriete platen; Lose your style en die ene The Prophet Remuxx, set van de avond..
Of draaide die Lose The Style?
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Nazale wrote:
styl0w wrote:Hoezo, hij draaide mijn favoriete platen; Lose your style en die ene The Prophet Remuxx, set van de avond..
Of draaide die Lose The Style?
Daar heb je het al, ik weet de namen van die platen niet eens. Excuus ;)
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Trapped :worship:

JoS draaide ook zn nieuwe remix van Destination Nowhere, klonk erg vet, veel belovend. Benieuwd naar HQ.
S
Ehrm.. ja Timmer, ik weet al genoeg :P

- verwijderd op verzoek -
Last edited by stefaneke on , edited 1 time in total.
G
semi-duckface :lol:
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
styl0w wrote:#NOT
Twitter
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
KSwoosh wrote:wat leuke pics:
KSwoosh - Jeroen_n
Euphoria (14-01-2012, 013, Tilburg)

Hmmmm waarom doet deze foto me denken aan een bepaalde track die ik 3x gehoord heb die avond ^^
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Torture?
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Daveytl wrote:Torture?
Hint: Code Black
N
Jeroen_n wrote:
Daveytl wrote:Torture?
Hint: Code Black
Activated?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Rooie Planeet?

Ik zie de foto trouwens niet, ben niet ingelogd.
N
Pommer wrote:Rooie Planeet?

Ik zie de foto trouwens niet, ben niet ingelogd.
... Troll dan. Funspoiler..
G
Jeroen_n wrote:
KSwoosh wrote:wat leuke pics:
KSwoosh - Jeroen_n
Euphoria (14-01-2012, 013, Tilburg)

Hmmmm waarom doet deze foto me denken aan een bepaalde track die ik 3x gehoord heb die avond ^^
idd :lol: en pas de laatste keer kwam ie goed tot zn recht :P
de 1e keer leek het wel alsof de kicks in tweeen waren gezaagd xd en de goede helft was weggegooid xd

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago