Weet ik niet zeker, hij was na zijn aanval wel weer aanspreekbaar enzo.wrote:Een gevalletje "ver van de kaart"
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
S
Met een epileptische aanval hoef je niet perse drugs te hebben gebruikt. Kan aan andere dingen liggen.wrote:Weet ik niet zeker, hij was na zijn aanval wel weer aanspreekbaar enzo.wrote:Een gevalletje "ver van de kaart"
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 20 days ago
iemand nog mooie nieuwe posters gezien van Loudness, Pussy Lounge outdoor of wat dan ook ??:)
Jou heb ik trouwens ook nog ff gesproken eh!? Was wel een geniaal moment, want ik zocht kasper.. En toen ik me omdraaide stond kasper inene naast me 
N
Oja FTS was ook nog gedraaid door Frontliner lol. Waar dat opeens vandaan kwam weet ik ook niet! Toneshifterz draaiden idd Party Lover.
G
nee klopt, maar meer om het feit dat ie op zn knieen leunde.wrote:Met een epileptische aanval hoef je niet perse drugs te hebben gebruikt. Kan aan andere dingen liggen.wrote:Weet ik niet zeker, hij was na zijn aanval wel weer aanspreekbaar enzo.wrote:Een gevalletje "ver van de kaart"
Uit de context merk ik op dat dát een andere gozer is dan diegene die een aanval kreeg.wrote:nee klopt, maar meer om het feit dat ie op zn knieen leunde.wrote:Met een epileptische aanval hoef je niet perse drugs te hebben gebruikt. Kan aan andere dingen liggen.wrote: Weet ik niet zeker, hij was na zijn aanval wel weer aanspreekbaar enzo.
G
ohja klopt iddwrote:Uit de context merk ik op dat dát een andere gozer is dan diegene die een aanval kreeg.
maar niet gek dat ie epilepsie had dan daar, want die strobes de hele tijd, zelfs ik werd er gek van
A
wrote:Oja FTS was ook nog gedraaid door Frontliner lol. Waar dat opeens vandaan kwam weet ik ook niet! Toneshifterz draaiden idd Party Lover.
Is toch best een prima plaat??
Last edited by Anonymous on , edited 1 time in total.
Stroboscopen en vermoeidheid. Bijna een garantie voor een tonisch clonisch insult.wrote:ohja klopt iddwrote:Uit de context merk ik op dat dát een andere gozer is dan diegene die een aanval kreeg.
maar niet gek dat ie epilepsie had dan daar, want die strobes de hele tijd, zelfs ik werd er gek vanen normaal vind ik het toch wel leuk, maar nu wel eits te
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
TRAPPEDwrote:Heerlijckheid!wrote:Oja misschien veranderd je mening dan nu, omdat ik een nummertje van frontliner was vergeten te noemen. Gimme Love heeft ie ook gedraaid!
Oké, andere kant dan dus, Jos draaide oa: You're Next, Kaylee's Nightmare, Destination Nowhere (Jack of Sound Remix), Virus, For the Girls, Squared, Hardstyle Rockers, Frequency (Jack of Sound Remix), Jack of Sound's Ultimate Donkey Rollers Mash-Up (Defqon1 Live Edit), Wilde Gullie Front 2 Back (Jack Of Sound Mashup). Wie wil me nog aanvullen?
Oke, Headhunterz en Jack of Sound echt weer niet normaal baas! Maar wtf wat was er met het geluid man, vorige euforia was het geluid echt 3x zo goed! En frontliner, de eerste helft van zijn set was om te janken!
Hoezo, hij draaide mijn favoriete platen; Lose your style en die ene The Prophet Remuxx, set van de avond..wrote:TRAPPEDwrote:Heerlijckheid!wrote:Oja misschien veranderd je mening dan nu, omdat ik een nummertje van frontliner was vergeten te noemen. Gimme Love heeft ie ook gedraaid!
Oké, andere kant dan dus, Jos draaide oa: You're Next, Kaylee's Nightmare, Destination Nowhere (Jack of Sound Remix), Virus, For the Girls, Squared, Hardstyle Rockers, Frequency (Jack of Sound Remix), Jack of Sound's Ultimate Donkey Rollers Mash-Up (Defqon1 Live Edit), Wilde Gullie Front 2 Back (Jack Of Sound Mashup). Wie wil me nog aanvullen?![]()
Oke, Headhunterz en Jack of Sound echt weer niet normaal baas! Maar wtf wat was er met het geluid man, vorige euforia was het geluid echt 3x zo goed! En frontliner, de eerste helft van zijn set was om te janken!
#NOT
N
Of draaide die Lose The Style?wrote:Hoezo, hij draaide mijn favoriete platen; Lose your style en die ene The Prophet Remuxx, set van de avond..
Daar heb je het al, ik weet de namen van die platen niet eens. Excuuswrote:Of draaide die Lose The Style?wrote:Hoezo, hij draaide mijn favoriete platen; Lose your style en die ene The Prophet Remuxx, set van de avond..
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Trapped
JoS draaide ook zn nieuwe remix van Destination Nowhere, klonk erg vet, veel belovend. Benieuwd naar HQ.
JoS draaide ook zn nieuwe remix van Destination Nowhere, klonk erg vet, veel belovend. Benieuwd naar HQ.
S
Ehrm.. ja Timmer, ik weet al genoeg 
- verwijderd op verzoek -
- verwijderd op verzoek -
Last edited by stefaneke on , edited 1 time in total.
G
semi-duckface 
wrote:wat leuke pics:
KSwoosh - Jeroen_n
![]()
Hmmmm waarom doet deze foto me denken aan een bepaalde track die ik 3x gehoord heb die avond
N
Activated?wrote:Hint: Code Blackwrote:Torture?
Rooie Planeet?
Ik zie de foto trouwens niet, ben niet ingelogd.
N
... Troll dan. Funspoiler..wrote:Rooie Planeet?
G
iddwrote:wrote:wat leuke pics:
KSwoosh - Jeroen_n
![]()
Hmmmm waarom doet deze foto me denken aan een bepaalde track die ik 3x gehoord heb die avond
de 1e keer leek het wel alsof de kicks in tweeen waren gezaagd
Who was there
Nobody has said they're going yet.