wrote: Da Tweekaz - Frozen (280 bpm cuntcore edit)
Waar kan ik deze vinden?
wrote: Da Tweekaz - Frozen (280 bpm cuntcore edit)
Dit inderdaadwrote:Samen met Regain op Emporium was het best in orde.wrote:Ik vind de b2b sets van Delete vooral rete saai.
Delete & vazardwrote:Samen met Regain op Emporium was het best in orde.wrote:Ik vind de b2b sets van Delete vooral rete saai.
Smaakwrote:Hmm ja Okee die met Regain zijn nog best te doen inderdaad. Alleen met Rebelion is het echt drama
Ja vooral hierdoor word ik Delete laatste tijd ook een beetje beu. Vaak dezelfde tracks en niet bar veel variatie. Hij kan een voorbeeld nemen aan B-Front die vrijwel elke keer een andere set draait (met bekende/onbekende klassiekers)wrote:Maar op het moment krijg je in elke set: unstoppable, the truth VIP, the power, munky shit, sucka for pain, formula VIP, look at me now remix en pleasure & pain. Ik heb het idee dat organisaties delete solo net wat 'te' vinden en hem daarom b2b met regain of rebelion zetten. En dan krijg je dus bovenstaande nummers te horen.
wrote: I'm happy to announce that my first comrade to join me at End of Line Recordings presents: Delete The System is none other than the unstoppable Deetox!
![]()
Gast.. kijk zijn setjes op Rebirth, Intents en Defqonwrote: Ja vooral hierdoor word ik Delete laatste tijd ook een beetje beu. Vaak dezelfde tracks en niet bar veel variatie. Hij kan een voorbeeld nemen aan B-Front die vrijwel elke keer een andere set draait (met bekende/onbekende klassiekers)
Vond ik juist een set van niks.wrote:Loudfest was ook tof
Laat ik het er zelf op houden dat ik zijn b2b sets gewoon ruk vind over het algemeen en zijn solo sets vind ik altijd wel prima. Kan de VIP edits namelijk wel waarderen allemaal. In zijn b2b sets hoor je alleen Formula en The Truth wat ik dan altijd weer jammer vindwrote:Vond ik juist een set van niks.wrote:Loudfest was ook tof
Je kunt gewoon je eigen mening blijven houden hoor als mensen erop reageren, daar is een forum ten slotte voor.wrote:Neem mijn woorden dus maar weer eens terug hahah. Denk dat ik op het moment van schrijven ook nog zijn set op beat the bridge in mijn achterhoofd had en die vond ik dacht ik weer niet bar veel aan
Wat draaide ze toen?wrote:Zou leuk zijn als ze weer wat oudere plaatjes erbij pakt, net zoals ze afgelopen Ctrl Alt Delete deed.![]()
Moet overigens nog maar blijken of ik aanwezig ben
Kan me alleen State Of Mind & Contact herinneren. Veel meer zullen het er ook niet geweest zijn.wrote:Wat draaide ze toen?wrote:Zou leuk zijn als ze weer wat oudere plaatjes erbij pakt, net zoals ze afgelopen Ctrl Alt Delete deed.![]()
Moet overigens nog maar blijken of ik aanwezig benOmdat ik weet dat ze Black Magic en Android liever niet meer draait (of deed ze dat toch?).
Klopt, maar Q-Base 2015 draaide ze die ook. Dus helemaal uitsluiten doet ze die nummers nietwrote:Wat draaide ze toen?wrote:Zou leuk zijn als ze weer wat oudere plaatjes erbij pakt, net zoals ze afgelopen Ctrl Alt Delete deed.![]()
Moet overigens nog maar blijken of ik aanwezig benOmdat ik weet dat ze Black Magic en Android liever niet meer draait (of deed ze dat toch?).
Ja tuurlijk weet ik. Maar af en toe zeg ik gewoon meteen wat er in me opkomt en dan merk ik later dat het eigenlijk gewoon niet klopt. Blijf ook zeker mijn eigen mening houden als het gewoon klopt naar mijn gevoelwrote:Je kunt gewoon je eigen mening blijven houden hoor als mensen erop reageren, daar is een forum ten slotte voor.wrote:Neem mijn woorden dus maar weer eens terug hahah. Denk dat ik op het moment van schrijven ook nog zijn set op beat the bridge in mijn achterhoofd had en die vond ik dacht ik weer niet bar veel aan
Deetox zei dat iig, Delete ook al? Klinkt anders beter dan een paar van Delete z'n oudere platen die hij nog wel draait imo.wrote:
Delete had ook aangegeven dat die Android kwalitatief niet goed genoeg vond, maar dat die plaat het uitstekend doet live is laatste tijd wel meerdere keren gebleken.