And of course, Delete has chosen his Italian comrades Malice to bring the pizza & pasta on the night!

Haha daar vond ik dus laatst nog een filmpje van op m'n telefoon. Had toen overigens nog niet eens een account hier.wrote:Jammer, want had toch goede herinneringen aan feestjes van Delete (openen op Ctrl.Alt.Delete in 2015 *kuch*).
Zou je die willen sturen? Ben wel benieuwd!wrote:Haha daar vond ik dus laatst nog een filmpje van op m'n telefoon. Had toen overigens nog niet eens een account hier.wrote:Jammer, want had toch goede herinneringen aan feestjes van Delete (openen op Ctrl.Alt.Delete in 2015 *kuch*).
Bruur, ik had op Intents toch verteld over Twan? Je kende hem niet eens meer :-( !wrote:Zou je die willen sturen? Ben wel benieuwd!wrote:Haha daar vond ik dus laatst nog een filmpje van op m'n telefoon. Had toen overigens nog niet eens een account hier.wrote:Jammer, want had toch goede herinneringen aan feestjes van Delete (openen op Ctrl.Alt.Delete in 2015 *kuch*)..
We komen wel met een aantal uit Liempde ja. Maar Lars enz. gaan niet (denk dat je daar op doelt). Weekendje Qontinent zijn we weer met de hele meute aanwezig.wrote:Twan, komt de Liempde / Boxtel crew ook?
Sterallures.wrote:Bruur, ik had op Intents toch verteld over Twan? Je kende hem niet eens meer :-( !wrote:Zou je die willen sturen? Ben wel benieuwd!wrote: Haha daar vond ik dus laatst nog een filmpje van op m'n telefoon. Had toen overigens nog niet eens een account hier..
We meeten op Fatality wel even. Twan, komt de Liempde / Boxtel crew ook?