Hoe heet dat eerste nummer in dat filmpje? ben de naam kwijt, en t is echt een gruwelijk nummerwrote:View on YouTube
"The sun is shining, ..."
Het lijkt mij dat dat eerste vuurwerk een test salvo was? Want het was veel vroeger dan normaal ... of iemand was aan het roken bij de fusesDat nummer van Defqon is het Defqon Australia anthem geloof ik.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Williams Syndrome - Emotionswrote: Hoe heet dat eerste nummer in dat filmpje? ben de naam kwijt, en t is echt een gruwelijk nummer
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Dat defqon.1 Australië anthem is zeer goed 
Zany is gewoon goed.wrote:Dat defqon.1 Australië anthem is zeer goed
Fusion Of Sound
Wat een topfeest vanaf de Wild Motherfuckers helemaal los gegaan.
Alle minpunten van vorig jaar waren verbeterd alleen soms lang wachten bij de bar.
Verder me goed vermaakt en op naar Defqon. 1
Alle minpunten van vorig jaar waren verbeterd alleen soms lang wachten bij de bar.
Verder me goed vermaakt en op naar Defqon. 1
Heeft iemand toevallig nog gekeken bij Tocadisco/Secret Cinema?
Aftermovie:
View on YouTube
View on YouTube
Wil hem al op de FP zetten, maar heb ff probleempjes met het plaatje.. komt wel goed
.
A
Hardtraxxer
441 posts member since 2008
last seen Sep 2013
Zany zit darky weer te kutten! 
Bier moet op... Ey conjoooo! Hahaha
Bier moet op... Ey conjoooo! Hahaha
Zit nogsteeds met een brede grijns op me smoel als ik aan afgelopen zaterdag denk
keihard staan stampen op Zany vs. Noisecontrollers!!
Trouwens, Darkraver draaide een remix van Omen van The Prodigy, heet dat nummer in godsnaam! Want daar verloor ik vroegtijdig mijn stem bij... wat een vette mix was dat!
Trouwens, Darkraver draaide een remix van Omen van The Prodigy, heet dat nummer in godsnaam! Want daar verloor ik vroegtijdig mijn stem bij... wat een vette mix was dat!
Who's going
Nobody has said they're going yet.