wrote:poep hardstyle
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
G
wrote:poep hardstyle
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Gaat hem voor mij wederom niet worden
20e vliegen
10 dagen Marmaris allinclusive 
G
ohja, verrek, ik weet nog niet eens hoe ik zit met de vakantie hierwrote:Gaat hem voor mij wederom niet worden20e vliegen
Zal vast wel hè.wrote:ohja, verrek, ik weet nog niet eens hoe ik zit met de vakantie hierwrote:Gaat hem voor mij wederom niet worden20e vliegen
Ik wou ook heen, was niet oud genoegwrote:Lijkt me erg vet. Wou vorige editie erg graag maar niemand mee kunnen krijgen.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Sowieso hier wel de hele dag knallen op de Rawstylestage!!!! Poep hardcore ook altijd 
wrote:, dát vindt ik belangrijk,
N
Ga hier wel heen denk ik en ik wil de dag goed verdelen over alle stages behalve de hardstyle omdat dat met alle respect niet thuishoort daar. Zou zelf waarschijnlijk wel naar een feest willen met zo'n hardstyle line-up maar niet als je op Dominator bent.
N
Als ik naar Dominator ga dan ga ik voor de hardcore, ook al kan ik wel van hardstyle genieten. Het hoort er eigenlijk niet thuis, maar dat wil trouwens niet zeggen dat ik het afkeur. Mijn ideale feest zou namelijk beginnen met hardstyle en eindigen met hardcore.
N
Nee, want dat is toch een feest waarbij DJ's hun eigen line-up mogen bedenken? Als er dan DJ's met verschillende stijlen zijn dan is daar niks mis mee. Dominator is volgens iemand die ik ken hét hardcore festival. Dan ligt dat wat anders en dan is het toch 'vreemd' dat er hardstyle is. Ook al heb ik daar helemaal niets tegen. Ik zal er alleen niet te vinden zijn of heel even om te kijken.
Als je er niets tegen, waarom maak je er dan zo'n enorm punt van?
N
Ik maak er toch niet zo'n groot punt van of vind je van wel? Ja misschien kan ik het beter gewoon niet vermelden dat kan ook. Ik leg gewoon mijn reactie uit omdat iemand het niet begrijpt.
meeloper heet zoiets...wrote:Ga hier wel heen denk ik en ik wil de dag goed verdelen over alle stages behalve de hardstyle omdat dat met alle respect niet thuishoort daar. Zou zelf waarschijnlijk wel naar een feest willen met zo'n hardstyle line-up maar niet als je op Dominator bent.
Je volgt de kudde, want dan hoor je erbij..
N
Geloof me, zo zit ik echt niet in elkaar. Ik had weer eens na moeten denken voordat ik dit neerzette want eigenlijk slaat het nergens op wat ik zeg. Gewoon weer in een opwelling neergekalkt. Mes excuses 
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Dit zegt 10x niks tenzij jou vriend een expert is op het gebied van EDM. Dan nog is het eigenlijk een mening.wrote: Dominator is volgens iemand die ik ken hét hardcore festival.
Wat een onzin zeg, als de line up mij bevalt ga ik echt wel een kijkje nemen bij de Hardstyle hoor.
Gebeurt best vaak bij jouwrote:Geloof me, zo zit ik echt niet in elkaar. Ik had weer eens na moeten denken voordat ik dit neerzette want eigenlijk slaat het nergens op wat ik zeg. Gewoon weer in een opwelling neergekalkt. Mes excuses
N
Klopt. En dan denk ik achteraf: nee dat had ik niet moeten doen. Toch ben ik daar blij mee want het levert leuke discussies op. En het is ook hoe ik er dat moment over denk.
Toch zal ik niet lang bij de hardstyle staan want ik bezoek niet ieder weekend een feest en hardcore feesten is iets nieuws voor me. Dat is nog speciaal zeg maar.
Toch zal ik niet lang bij de hardstyle staan want ik bezoek niet ieder weekend een feest en hardcore feesten is iets nieuws voor me. Dat is nog speciaal zeg maar.
Stil maar gewoon vanaf nu. Lekker niks meer zeggen.wrote:Klopt. En dan denk ik achteraf: nee dat had ik niet moeten doen. Toch ben ik daar blij mee want het levert leuke discussies op. En het is ook hoe ik er dat moment over denk.
N
@Nando: Mee eens.
Dacht toch wel dat Dominator gezien wordt als een groot en fantastisch hardcore evenement. Hardstyle zou je er niet verwachten.wrote:Dit zegt 10x niks tenzij jou vriend een expert is op het gebied van EDM. Dan nog is het eigenlijk een mening.wrote: Dominator is volgens iemand die ik ken hét hardcore festival.
Fuck deze discussie echt waar.
Hardstyle is op 2009 na altijd al een onderdeel geweest van Dominator
Hardstyle is op 2009 na altijd al een onderdeel geweest van Dominator
Wordt me eerste Dominator
Echt erg.
Door elk jaar de vakantie verkeerd te plannen nooit aanwezig te kunnen zijn maar dit jaar toch eindelijk is een keertje goed gepland
Door elk jaar de vakantie verkeerd te plannen nooit aanwezig te kunnen zijn maar dit jaar toch eindelijk is een keertje goed gepland
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Sowieso heen!
R
Hardtraxxer
744 posts member since 2011
last seen Aug 2021
Who was there
Nobody has said they're going yet.