Wauwwrote:Verder niet zo quasi-zielig doen dat je niet serieus wordt genomen omdat je nog geen 100 posts hebt. Dan mis je echt compleet het punt van het verhaal.wrote:Dit is precies wat ik bedoel. Jezelf (of die leden) zo belangrijk vinden dat je denkt dat het forum erdoor kapot gaat. Wat een onzin.![]()
Maar goed, ook ik zal er hier verder over ophouden. Met m'n postcount van 78.
Please enlighten me.wrote:Wauw![]()
![]()
jullie zitten echt op een ander level hier.
wrote:Waarschuwingen:
AniThing (warn: “gas met die zooi”)
J
Hardtraxxer
514 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Als je steeds aanhaalt dat je niet serieus wordt genomen vanwege je postcount, wordt je inderdaad niet serieus genomen.wrote:Wauwwrote:Verder niet zo quasi-zielig doen dat je niet serieus wordt genomen omdat je nog geen 100 posts hebt. Dan mis je echt compleet het punt van het verhaal.wrote:Dit is precies wat ik bedoel. Jezelf (of die leden) zo belangrijk vinden dat je denkt dat het forum erdoor kapot gaat. Wat een onzin.![]()
Maar goed, ook ik zal er hier verder over ophouden. Met m'n postcount van 78.![]()
![]()
jullie zitten echt op een ander level hier.
Volgens mij pakte hij mijn post ook verkeerd op. Ik sprak namelijk vanuit zijn denkbeeld, anders komt het vrij elitair over inderdaad.
Hee alsjeblieft he!!!wrote:Dankje maat wist ik echt Niet!!wrote:word
sorry
Wasted Penguinz anthem confirmed!
wrote:Gaat er nog iemand naar defqon?
Jongens we zijn toch allemaal gelijk. We laten het tijdperk van oorlog achter een gaan een nieuw tijdperk in!wrote: Als je steeds aanhaalt dat je niet serieus wordt genomen vanwege je postcount, wordt je inderdaad niet serieus genomen.
View on YouTube
Wat is hier gebeurd dan
#FREEPOMMER #FREEALMIGHTY
#FREEPOMMER #FREEALMIGHTY
Ff verwijderen en waarschuwinkie was meer op z'n plaats geweest dacht ik zo
Iemand moet gewoon de functie van Venator overnemen en dan de gebande leden unbannen
Ja joh, was weer nodig om iets totaal onlogisch te doen.wrote:Ff verwijderen en waarschuwinkie was meer op z'n plaats geweest dacht ik zo
Gelukkig hebben we de foto’s nog...
Nee uit protest gaat niemand meer #freehardtraxxwrote:Gaat er nog iemand naar defqon?
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
wrote:
EN NU WEER HEEL GAUW ONTOPIC!
Dit topic openen voelt hetzelfde als op zaterdagochtend je tent uitkomen en dan 's avonds terug komen en er achter komen dat het ding volledig is ingezakt door de regen.
Heb er zin in
Heb er zin in
Maar het wordt gewoon mooi weer met defqon, hele weekend zon, strak blauwe lucht, 25 gradenwrote:en dan 's avonds terug komen en er achter komen dat het ding volledig is ingezakt door de regen.
J/k
Ja. Zeker.wrote:Maar het wordt gewoon mooi weer met defqon, hele weekend zon, strak blauwe lucht, 25 gradenwrote:en dan 's avonds terug komen en er achter komen dat het ding volledig is ingezakt door de regen.![]()
J/k![]()
Dat is in Biddinghuizen dat weekend nog nooit voorgekomen volgens mij.
Who was there
Nobody has said they're going yet.