weekendkaartjes in de pocket, nog nooit weekend geweest maar met deze line up moest het 
L
Hardtraxx Newbie
16 posts member since 2018
last seen Jun 2020
K
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2015
last seen 24 days ago
Mijn gevoel zegt ook al een tijdje Sound Rush het anthem.
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Industrial/crossbreed DJ's zou helemaal chill zijn voor mijwrote:Ik hoop het wel die speedcore en frenchcore silent disco waren briljantwrote:Is er dit jaar wel een silent disco?wrote:Het gaat alleen nog kutter worden als er bij de silent disco ook namen staan die ik wil checken![]()
Vorig jaar namelijk gruwelijk vermaakt bij eDUB
Inderdaad. eDub nogmaals zou top zijn. Anders Xaturate of AK-Industry PLS
Geen idee, heb niet naar de line up gekeken hahahawrote:Die staat daar geen eens op de line Up of kijk ik niet goedwrote:Wat betreft het anthem van Sound Rush, is Wish Outdoor geen optie?
Natuurlijk wel apart dat vandaag zowel NC als WS als Headhunters las hun #maximumforce tag doen. Anthem confirmed?
Hmm hij heeft #mf al eerder op zijn insta gepost, maar dan in zijn story. Zelfde geldt voor NC.wrote:Natuurlijk wel apart dat vandaag zowel NC als WS als Headhunters las hun #maximumforce tag doen. Anthem confirmed?
Blijft alsnog heel opvallend idd..
Ik zag het B-Front ook posten gisterwrote:Natuurlijk wel apart dat vandaag zowel NC als WS als Headhunters las hun #maximumforce tag doen. Anthem confirmed?
Die silent disco is altijd masterlijk maar soms ook zo cringy. Als je die koptelefoon even af zet en je ziet iedereen om je heen spastisch doen zonder muziek, krab je jezelf wel even achter je oren. 
Is toch schitterend?! Dom vermaak is het beste vermaak. 
J
Hardtraxxer
167 posts member since 2017
last seen Aug 2024
was vorig jaar wel geniaal die uptempo silent disco.Met die breaking bad pakjes aan. Hoop dat er weer zoiets komt
Klopt ik lach me ook al jaren een ongeluk om je xxwrote:Is toch schitterend?! Dom vermaak is het beste vermaak.
Niet door de verkoop gekomen, maar gelukkig later op de middag toch nog een weekendkaart weten te kopen via iemand uit Assen.
Wat heb ik hier zin in!
Wat heb ik hier zin in!
Schoftwrote:Klopt ik lach me ook al jaren een ongeluk om je xxwrote:Is toch schitterend?! Dom vermaak is het beste vermaak.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 13 hours ago
Waar stond die handige pak lijst ook alweer? Heel hardtraxx door zocht maar niet gevonden (zal wel blinden zijn haha)
Not sure if maar: Ik ga naar een camping festival en ik neem mee? (packing tips)wrote:Waar stond die handige pak lijst ook alweer? Heel hardtraxx door zocht maar niet gevonden (zal wel blinden zijn haha)
Topic gemaakt door een freind from sqantraxxwrote:Waar stond die handige pak lijst ook alweer? Heel hardtraxx door zocht maar niet gevonden (zal wel blinden zijn haha)
Ik ga naar een camping festival en ik neem mee? (packing tips)
Ff je tactiek aangepast aan het niveautje taaldebiel om zo minder door de mand te vallen?wrote:Waar stond die handige pak lijst ook alweer? Heel hardtraxx door zocht maar niet gevonden (zal wel blinden zijn haha)
Deze week zou er toch iets over het anthem bekend worden?
iemand idee strenge drugscontroles ervaring iemand mee drugs honden fso en id leeftijd ben 17 zijn streng??
Nee joh gewoon een Russian Hardbass silent disco, TRI POLOSKI.wrote:Industrial/crossbreed DJ's zou helemaal chill zijn voor mij
Laat maarwrote:Deze week zou er toch iets over het anthem bekend worden?
10+ voor het nederlandswrote:iemand idee strenge drugscontroles ervaring iemand mee drugs honden fso en id leeftijd ben 17 zijn streng??
Who was there
Nobody has said they're going yet.