Dus dan draaien NC en BM samen, waardoor er een uurtje vrij komt voor Project One?wrote:Er komt een Spirit of hardstyle showcase op de preparty vrijdag in de blue
De hypetrain had wat vertraging, maar daar is ie dan. 
wrote:De hypetrain had wat vertraging, maar daar is ie dan.
Project One @ Preparty confirmed dus.
EHRNK fotosoep ff heady en wildstylez op bovenstaande foto A.U.B
In welk toppa zat die ook alweer, is een bestaande vanwrote:EHRNK fotosoep ff heady en wildstylez op bovenstaande foto A.U.B
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Qlimax duh.
Lees ik daar een excuus om het Qlimax 2016 topic weer te bumpen??wrote:Qlimax duh.
Ja maar vind hem maar eenswrote:Qlimax duh.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Flinke Miwer zeg he
Het was het tijdmachine topicwrote:Kijk ze gaan!wrote:All aboard!wrote:Project One hype train
6 x hetzelfde posten binnen de minuut. Dat moet idd een nieuw record zijn
. Gefeliciteerd 
We weten nu in ieder geval wie de miwer-hardtraxx-award gaat winnen 
Maar die showcase van spirit of hardstyle moet wel ontzettend dik worden. En wat een stunt zou het zijn als headhunterz ineens bij Wildstylez mee draait. Dan sta ik niet voor de gevolgen in denk ik zo.
Maar die showcase van spirit of hardstyle moet wel ontzettend dik worden. En wat een stunt zou het zijn als headhunterz ineens bij Wildstylez mee draait. Dan sta ik niet voor de gevolgen in denk ik zo.
T
Hardtraxxer
345 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Zou geweldig zijn als project one volgende week ineens verschijnt. Is voor mij ook wel een meerwaarde dan op de zondag als toch iedereen dan draait tijdens de closing. Maar heady draait vrijdag (volgens mij) wel echt in spanje. Geen idee hoelaat en waar. Zou mooi zijn!
Zoals mijn opa altijd zou zeggen: "Hoop doet de zotten in vreugde leven"wrote:Zou geweldig zijn als project one volgende week ineens verschijnt. Is voor mij ook wel een meerwaarde dan op de zondag als toch iedereen dan draait tijdens de closing. Maar heady draait vrijdag (volgens mij) wel echt in spanje. Geen idee hoelaat en waar. Zou mooi zijn!
Daarom dat je altijd zo blij bent.wrote:Zoals mijn opa altijd zou zeggen: "Hoop doet de zotten in vreugde leven"wrote:Zou geweldig zijn als project one volgende week ineens verschijnt. Is voor mij ook wel een meerwaarde dan op de zondag als toch iedereen dan draait tijdens de closing. Maar heady draait vrijdag (volgens mij) wel echt in spanje. Geen idee hoelaat en waar. Zou mooi zijn!
Waarom denkt iedereen ineens dat Headhunterz bij Wildstylez komt draaien? Heb ik iets gemist?
Who was there
Nobody has said they're going yet.