Ben al bezig met een flink anabole kuurtje. Binnen 3 weken volledig pumped up.wrote:Enkel op de mainstage. Echter ga je hier veel concurrentie hebben van alle buitenlanders die het ook een keertje willen proberen. Onmiddellijk beginnen met 5-6x sportschool per week om breed genoeg te zijn zodat je een plaatsje kunt afdwingen.wrote:Zijn hier hekken?
Op deze manier gaan we makkelijk over het Qlimax topic heenwrote:Topic gaat hert
Ik zal wel zorgen voor veel fruit en kokos Job
.
2 munten voor een verse kokos vragen?
Hendig zatwrote:Ik zal wel zorgen voor veel fruit en kokos Job.
Mag het hopen, anders kom ik niet.wrote:Kip met rijst ook verkrijgbaar?
Hoeveel kickrolls mag je hier fout slaan voordat je van het festivalterrein wordt verwijderd?
Een wijs man zei ooit: het gaat niet om de kickrolls die je mis slaat, maar om de kickrolls die je raak slaat.wrote:Hoeveel kickrolls mag je hier fout slaan voordat je van het festivalterrein wordt verwijderd?
Yannick lul niet
Een wijs man zei ooit:
Een wijs man zei ooit:
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Dat zei jij toch?wrote:Een wijs man zei ooit: het gaat niet om de kickrolls die je mis slaat, maar om de kickrolls die je raak slaat.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Kip met kwark!wrote:Kip met rijst ook verkrijgbaar?
Er is toch ook niets mis met jezelf een wijs man te noemen?wrote:Dat zei jij toch?wrote:Een wijs man zei ooit: het gaat niet om de kickrolls die je mis slaat, maar om de kickrolls die je raak slaat.
Je mist 100% van de kickrolls die je niet slaat jongens. Denk daar maar eens over na.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Mind = Blown.wrote:Je mist 100% van de kickrolls die je niet slaat jongens. Denk daar maar eens over na.
Nee want als je niet schiet kan je ook niet scoren
Abonnement bij de sportschool afgesloten met Hekzitter en MelvinFR en daarbij ook gratis gebruik maken van de zonnebank
Op naar Defqon!
Hallo mocht er nog iemand een weekendticket over hebben dan hoor ik het graag en voor de gouden tip krijgt diegene een gouden rakker van mij op Defqon of op een feest naar keuze. Groetjes mij. 
Hebben jullie er zin in ofzowrote:Abonnement bij de sportschool afgesloten met Hekzitter en MelvinFR en daarbij ook gratis gebruik maken van de zonnebankOp naar Defqon!
Nu pas? Ben al 4 weken met mn ana kuur bezig..wrote:Abonnement bij de sportschool afgesloten met Hekzitter en MelvinFR en daarbij ook gratis gebruik maken van de zonnebankOp naar Defqon!
Je moet toch goed voor de dag komen als je op het hek plaats gaat nemen he?wrote:Hebben jullie er zin in ofzowrote:Abonnement bij de sportschool afgesloten met Hekzitter en MelvinFR en daarbij ook gratis gebruik maken van de zonnebankOp naar Defqon!
Lekker met bruin kleurtje stralen op dat hekkie!wrote:Je moet toch goed voor de dag komen als je op het hek plaats gaat nemen he?wrote:Hebben jullie er zin in ofzowrote:Abonnement bij de sportschool afgesloten met Hekzitter en MelvinFR en daarbij ook gratis gebruik maken van de zonnebankOp naar Defqon!
Niks zonnebank. Spraytan All the way. Q-dance orange heart snapte.
wrote:Niks zonnebank. Spraytan All the way. Q-dance orange heart snapte.
Who was there
Nobody has said they're going yet.