Het feest is op donderdag, dus ook de weekendgangerswrote:Ja de zaterdaggangers misschien wel, truewrote:Nou ik sta er echt niet van te kijken als die tent gewoon vol staat. Al die buitenlanders die naar Defqon gaan zijn dan al in NL, die gaan gewoon.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Wat een trieste vent
Afgezakt tot de max en dit is ook echt een dikke sneer naar Q 
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Denk je dat Q dit boeit?wrote:Wat een trieste ventAfgezakt tot de max en dit is ook echt een dikke sneer naar Q
Eeeh dat zeg ik toch ook niet?wrote:Denk je dat Q dit boeit?wrote:Wat een trieste ventAfgezakt tot de max en dit is ook echt een dikke sneer naar Q
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
wrote:dit is ook echt een dikke sneer naar Q
F
Hardtraxxer
176 posts member since 2015
last seen Aug 2022
sinds dat die haar heeft kan ik hem niet serieus meer nemen
Oops! Verkeerd gekeken. Dan neem ik het terug, dan komt die zaal wel vol jawrote:Het feest is op donderdag, dus ook de weekendgangerswrote:Ja de zaterdaggangers misschien wel, truewrote:Nou ik sta er echt niet van te kijken als die tent gewoon vol staat. Al die buitenlanders die naar Defqon gaan zijn dan al in NL, die gaan gewoon.
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Dat was inderdaad wel zo'n beetje het keerpunt. Het haar, handstanden op vliegvelden en die verdomde kut statusupdates over zijn zieke hont.wrote:sinds dat die haar heeft kan ik hem niet serieus meer nemen
Ik vond vooral het klaagverhaal over midden in de nacht uit z'n hotel moeten vanwege een brandalarm een vrij diep dal.
B
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
wrote:Ik vond vooral het klaagverhaal over midden in de nacht uit z'n hotel moeten vanwege een brandalarm een vrij diep dal.

B
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Wordt tijd dat die foto eens in 'Het Grote Paint/Photoshop Spel' topic komtwrote:HAhahahahahahahahaah
wrote:Misschien een domme vraag maar misschien heeft Barry wel aan Dov gevraagd van yo matty heb je zin om Spacer te remuxxen? En dat Dov toen zei nou eigenlijk nie maar omdat jij het bent wel.. en dat Dov er bewust kutmeuk van heeft gemaakt omdat hij Barry maar een langarmige draak vindt?
wrote:wrote:Misschien een domme vraag maar misschien heeft Barry wel aan Dov gevraagd van yo matty heb je zin om Spacer te remuxxen? En dat Dov toen zei nou eigenlijk nie maar omdat jij het bent wel.. en dat Dov er bewust kutmeuk van heeft gemaakt omdat hij Barry maar een langarmige draak vindt?
Na de reacties hier gelezen te hebben, het filmpje ook maar even bekeken. Zo bijzonder is het allemaal niet.
Hahahahhahahaha heerlijk weer dit. Lang geleden dat ik die weer gelezen had haha.wrote:wrote:wrote:Misschien een domme vraag maar misschien heeft Barry wel aan Dov gevraagd van yo matty heb je zin om Spacer te remuxxen? En dat Dov toen zei nou eigenlijk nie maar omdat jij het bent wel.. en dat Dov er bewust kutmeuk van heeft gemaakt omdat hij Barry maar een langarmige draak vindt?![]()
Welk nummer is dat eigenlijk?wrote:nummer in dat filmpje
Alle buitenlanders die riching Nederland komen zullen wel eerst een kijkje nemen op dat feest van Frontliner.
kijk op z'n Soundcloud. te lui om te linken sorry.wrote:Welk nummer is dat eigenlijk?wrote:nummer in dat filmpje
gvdwrote:Wordt tijd dat die foto eens in 'Het Grote Paint/Photoshop Spel' topic komtwrote:HAhahahahahahahahaah
En ja, het is inderdaad de kleine zaal van de Melkweg.
View on Reddit
Chickie van Frontliner had nog gereageerd op de geruchten
(geen idee of dit al ergens staat, start net m'n laptop op)
Chickie van Frontliner had nog gereageerd op de geruchten
(geen idee of dit al ergens staat, start net m'n laptop op)
Who was there
Nobody has said they're going yet.