Dit ruikt inderdaad een beetje naar Rode Waas-praktijkenwrote: Dan ben ik wel benieuwd waarom jij dit zo goed weet
^ Dat is altijd zo op Hardtraxx. Iedereen beweert altijd inside info te hebben maar gek genoeg willen ze nooit zeggen hoe ze eraan komen. Gewoon beetje interessant doen dus.
I
Hardtraxxer
281 posts member since 2014
last seen Jan 2025
Juist! Daarom wil ik het eerst maar met eigen ogen zien op zondagwrote:^ Dat is altijd zo op Hardtraxx. Iedereen beweert altijd inside info te hebben maar gek genoeg willen ze nooit zeggen hoe ze eraan komen. Gewoon beetje interessant doen dus.
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat de aantal kaarten voor zondag minimaal zijn, zo minimaal dat je het bijna niet eens zou merken, en dat de zondag nog steeds niet uitverkocht is. En ja ik snap dat een zondag minder aantrekkelijk is, maar het blijft Defqon, dus ik kan me niks anders voorstellen dat het de zondag gewoon volle bak wordt. Ik hoop natuurlijk zelf ook dat de zondag kaarten minimaal zijn, maar ik kan het me gewoon niet voorstellen
H
4 posts member since 2017
last seen Apr 2017
wrote:Ik
Voorstellen voorstellen voorstellen
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Ik wou ff duidelijk maken dat ik het me niet kan "voorstellen"wrote:wrote:Ik
Voorstellen voorstellen voorstellen
Hahha lol! Waarom zou ik interessant willen doen :p? Daar schieten we beide toch niks mee op ofwel. Dit heb ik gehoord namelijk. Stuur anders maar een berichtje!wrote:^ Dat is altijd zo op Hardtraxx. Iedereen beweert altijd inside info te hebben maar gek genoeg willen ze nooit zeggen hoe ze eraan komen. Gewoon beetje interessant doen dus.
Sorry guys dat het misschien zo overkwam
Niks stuur maar een berichtje, gewoon vertellen hoe of wat en anders niet zo interessant proberen te doen
Wat is dat altijd voor gejank als er iemand informatie heeft hardtraxx?
Omdat het vaak voorkwam dat er totale onzin geplaatst werd door iemand die via via via iets gehoord heeft wat vervolgens nergens op sloeg...wrote:Wat is dat altijd voor gejank als er iemand informatie heeft hardtraxx?
Tegenwoordig klopt het nagenoeg altijd toch, snap het gejenk ook nie helemaal
Wie a zegt, moet ook b zeggen. Je gaat toch niet (zogenoemde) feiten de wereld de wereld in brengen, zonder enige bronvermelding. Is toch geen wonder dat niemand het serieus neemt, als je niet wilt vertellen hoe je erbij komt.
Doe is kallum Yannick.wrote:Wie a zegt, moet ook b zeggen. Je gaat toch niet (zogenoemde) feiten de wereld de wereld in brengen, zonder enige bronvermelding. Is toch geen wonder dat niemand het serieus neemt, als je niet wilt vertellen hoe je erbij komt.
Maandagdip gvd!!!!!wrote:Doe is kallum Yannick.wrote:Wie a zegt, moet ook b zeggen. Je gaat toch niet (zogenoemde) feiten de wereld de wereld in brengen, zonder enige bronvermelding. Is toch geen wonder dat niemand het serieus neemt, als je niet wilt vertellen hoe je erbij komt.
Met de kans dat die bron je de toekomst geen informatie meer verstrekt, mocht zijn/haar naam bekend wordenwrote:als je niet wilt vertellen hoe je erbij komt
Of nog erger, dat je diegene in de problemen helpt... maar dan nog, wees blij met je insider info en ga er niet mee te koop lopen als je het niet hard kan maken... wel met Yannick eenswrote:Met de kans dat die bron je de toekomst geen informatie meer verstrekt, mocht zijn/haar naam bekend wordenwrote:als je niet wilt vertellen hoe je erbij komt
Dit! Neem het gewoon aan, mocht je het echt niet geloven laat het dan gewoon langs je heen gaan. Dat gezeur om een bron altijd, 99% van de 'bronnen' die het aan je doorgeven zitten niet te wachten dat je ook hun naam erbij gaat doorgeven.wrote:Met de kans dat die bron je de toekomst geen informatie meer verstrekt, mocht zijn/haar naam bekend worden
Precies, liever dat ze wat informatie naar buiten gooien dan helemaal niks zeggen. Kunnen we daar weer lekker over speculeren. Boeien dat er geen bron bij zit. Het is een forum, geen afstudeerscriptie.
wrote:maar dan nog, wees blij met je insider info en ga er niet mee te koop lopen als je het niet hard kan maken...
Het is maar waar mensen zich druk om maken.
Wat mogelijk foutieve informatie over een feest, pfoe!
wrote:Wie a zegt, moet ook nus zeggen
wrote:Het is een forum, geen afstudeerscriptie.
Als jij de Nederlandse taal nou even wat sirieuzer neemt...wrote:wrote:Het is een forum, geen afstudeerscriptie.dit dus, hoe sirieus sommige mensen een forum nemen
geintje natuurlijk
wrote:dit dus, hoe sirieus sommige mensen een forum nemen

Last edited by yowan on , edited 1 time in total.
Who was there
Nobody has said they're going yet.