Gewoon stage midden op de camping dus, hun zorgen er met z'n allen wel voor dat iedereen in slaap valtwrote:Code Black ook. Het heeft iets met Brennan Heart te maken dus hij mss ook. Daarnaast mogelijk WP, Nitrouz, S Dee.
Edit: het is maar 2 uur lang, dus ik verwacht Code Black, Toneshifterz en nog 1 of 2 artiesten
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Bapetje?wrote:Als je van een baco houdt is het wel verstandig het zelf mee te nemen, ze mixen bij de bar altijd met Pepsi.
Het is toch Pepsi Cola?
dan heet het nog steeds baco dus, al gooien ze er River Cola bij.
Of First Choice, ook al eens meegemaakt, maar het drinkt niet lekker weg.wrote:Het is toch Pepsi Cola?dan heet het nog steeds baco dus, al gooien ze er River Cola bij.
Iemand nog op zoek naar een goedkoop kaartje? Ik moet er vanaf..
Defqon.1 Festival 2013, 2 Saturday tickets. €60,- per stuk!
Defqon.1 Festival 2013, 2 Saturday tickets. €60,- per stuk!
Last edited by pecola-tje on , edited 2 times in total.
wrote:Iemand nog op zoek naar een goedkoop kaartje? Ik moet er vanaf..
https://hardtraxx.com/aanbod/de ... 0-per-stuk
Code: Select all
Oops! Deze pagina bestaat niet.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
1 weekend ticket te koop!
1x Defqon.1 Weekend Warriors weekend tickets, standaard aanschafprijs €95,-
1x Defqon.1 Weekend Warriors weekend tickets, standaard aanschafprijs €95,-
Dit jaar bepaal jij hoe de Defqon.1 Radio shows worden ingevuld. Er bestaat geen betere manier om in de stemming te komen voor Defqon.1 Festival 2013! Stem op je top 5 en laat weten welke tracks je graag wilt horen in de ORANGE, WHITE, RED en BLACK special op Q-dance Radio. De top 10 wordt door een van de Defqon.1 DJ's verwerkt in een dikke radioshow.
Stem deze week op je top 5 hardstyle tracks voor de RED special. De enige echte front man van Defqon.1 2013, Frontliner, maakt er een spetterende radioshow van.
Deze wil je niet missen!! De show wordt uitgezonden op maandag 3 juni mei tussen 19:00 en 20:00 uur op Q-dance Radio, en is daarna te beluisteren op de Q-dance SoundCloud.
http://www.q-dance.com/netherlands/en/n ... -show-red/
Stem deze week op je top 5 hardstyle tracks voor de RED special. De enige echte front man van Defqon.1 2013, Frontliner, maakt er een spetterende radioshow van.
Deze wil je niet missen!! De show wordt uitgezonden op maandag 3 juni mei tussen 19:00 en 20:00 uur op Q-dance Radio, en is daarna te beluisteren op de Q-dance SoundCloud.
Zin in
Vorig jaar was fantastisch, hopelijk krijgen we dit jaar beter weer 
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Eerste keer. 
Vierde keer inmiddels. 2010 was mijn eerste Defqon en ook gelijk mijn eerste echte hardstyle feest.
Was toen nog op Almere strand echt een topdag gehad. 2011 was iets minder, mede door het slechte weer, maar had me wel goed vermaakt. 2012 was het weer wat beter en was het ook een topdag.
Net of hij deze keuzeswrote:Dit jaar bepaal jij hoe de Defqon.1 Radio shows worden ingevuld. Er bestaat geen betere manier om in de stemming te komen voor Defqon.1 Festival 2013! Stem op je top 5 en laat weten welke tracks je graag wilt horen in de ORANGE, WHITE, RED en BLACK special op Q-dance Radio. De top 10 wordt door een van de Defqon.1 DJ's verwerkt in een dikke radioshow.
niet sowieso al in die radioshow gaat draaien... frontliner kennendeFrontliner Come on
Frontliner Halos
Frontliner I'm the melodyman
Frontliner Keep it up
Frontliner Never come down
Frontliner Phaseriffic
Frontliner Symbols
Frontliner The First Cut (Technoboy Remix)
Frontliner feat Nikkita Death of Demon
B
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Tis in ieder geval een flinke poeplijst waaruit je kan kiezen..wrote:Net of hij deze keuzeswrote:Dit jaar bepaal jij hoe de Defqon.1 Radio shows worden ingevuld. Er bestaat geen betere manier om in de stemming te komen voor Defqon.1 Festival 2013! Stem op je top 5 en laat weten welke tracks je graag wilt horen in de ORANGE, WHITE, RED en BLACK special op Q-dance Radio. De top 10 wordt door een van de Defqon.1 DJ's verwerkt in een dikke radioshow.
http://www.q-dance.com/netherlands/en/n ... -show-red/niet sowieso al in die radioshow gaat draaien... frontliner kennendeFrontliner Come on
Frontliner Halos
Frontliner I'm the melodyman
Frontliner Keep it up
Frontliner Never come down
Frontliner Phaseriffic
Frontliner Symbols
Frontliner The First Cut (Technoboy Remix)
Frontliner feat Nikkita Death of Demon
B
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Ik vroeg me trouwens af hoe het kan dat er staat: ik ben naar alle 15 defqons geweest. Dit word toch pas de 11e editie?
Defqon Australia waarschijnlijk meegeteldwrote:Ik vroeg me trouwens af hoe het kan dat er staat: ik ben naar alle 15 defqons geweest. Dit word toch pas de 11e editie?
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
6e keer alweer 
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
3e en ga me weer prima vermaken.
..Deze keer proberen niet hele dag op Black te staan
..Deze keer proberen niet hele dag op Black te staan
2de keer voor mij. Vind het nog steeds jammer dat ik Almere Strand niet kon mee maken 
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Waar is de optie "ik ben één keer geweest maar ga dit jaar niet"? 
Eerste x, ook eerste keer een heel weekend feest, heb hier verdomme zin in 
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
+1wrote:Eerste x, ook eerste keer een heel weekend feest, heb hier verdomme zin in
Eerste keer en ik ga me zeer zeker vermaken!
Waar is de optie ik ga niet maar ben al regelmatig geweest?
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 21 days ago
Tweede keer voor mij, heb tot die tijd geen feestjes in de planning, dus heb er behoorlijk zin in 
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
Dan heb je in dit topic niks te zoeken.wrote:Waar is de optie ik ga niet maar ben al regelmatig geweest?
Who was there
Nobody has said they're going yet.