Had zelf voor de zekerheid maar 4 kaarten gehaald terwijl ik er maar een nodig had, geluk bij een ongeluk want bij me broertje ging er wat verkeerd bij de ticketonline site waardoor hij niet in kon loggen.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Ik denk dat hier wel de meeste mensen van Hardtraxx heen gaan, eigelijk moeten we even een overzichtje maken 
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020

Het thema is ''Scrap Attack'' En dit was volgens mij verzonnen door iemand van een ander forum?wrote:
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
Ja daarom poste ik m ook, omdat ik t raar vond dat er dit thema bij stond.wrote:Het thema is ''Scrap Attack'' En dit was volgens mij verzonnen door iemand van een ander forum?wrote:
had ik er eigelijk wel bij moeten vermelden idd.
Ik snap het ff niet?wrote:Ja daarom poste ik m ook, omdat ik t raar vond dat er dit thema bij stond.wrote:Het thema is ''Scrap Attack'' En dit was volgens mij verzonnen door iemand van een ander forum?wrote:
had ik er eigelijk wel bij moeten vermelden idd.
Aan dat plaatje kan ik het thema "Scrap Attack" niet herkennen hoor.... :p
edit: en dit plaatje is al redelijk oud dacht ik, stond op partyflock ergens een paar dagen na defqon 2008 dacht ik
Dat was een 1 aprilgrap ofzo, weet het niet zo goed.
In ieder geval: ik ga niet. Ik wil mijn tentamens gewoon halen, dus dit gaat het niet worden. Geen vragen over de code, deze is naar een goede vriend gegaan, die sowieso de kaarten gaat gebruiken waar het voor hoort:).
In ieder geval: ik ga niet. Ik wil mijn tentamens gewoon halen, dus dit gaat het niet worden. Geen vragen over de code, deze is naar een goede vriend gegaan, die sowieso de kaarten gaat gebruiken waar het voor hoort:).
mazzelpik! Ik wil ook!!wrote:Kaartjes in de pocket![]()
Zaterdag ga ik proberen om kaartjes te regelen, maar er zullen er vast al wel een groot aantal kaarten verkocht zijn.
achja, in ieder geval hebben we een mooie website om naar te kijken
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
kaartje al binnen dankzij een goede vriend 
Zaterdag is er wat mis gegaan met mijn bestelling
email gestuurd en vandaag een nieuwe code gekregen
dus alsnog 4 kaarten
wat ben ik toch gelukkig

Hoe doen ze dat nou met die kaarten die de 18e zonder code zijn verkocht? Is daar al meer over bekend.
Nja heb al 4 kaartjes binnen met code dus ik ben 100% zeker van mn zaken.
Nja heb al 4 kaartjes binnen met code dus ik ben 100% zeker van mn zaken.
Die worden geannuleerd.wrote:Hoe doen ze dat nou met die kaarten die de 18e zonder code zijn verkocht? Is daar al meer over bekend.
http://www.q-dance.nl/main.php?pid=146707" target="_blank" rel="nofollow
Q-dance heeft begrepen dat er misbruik wordt gemaakt van een paar van de verzonden codes. Let wel dat alleen de personen die van Q-dance een mail met een code hebben gehad, met hun eigen Ticketonline account kaarten kunnen bestellen.
Alle andere bestellingen worden achterhaald en de kaarten geannuleerd. Q-dance betreurt het wel dat er misbruik gemaakt wordt, gelukkig is het op kleine schaal en 100% te achterhalen.
Dus bespaar je de moeite en vooral de teleurstelling en wacht met kaarten bestellen totdat het officieel écht kan.
A
Hardtraxxer
441 posts member since 2008
last seen Sep 2013
Oehw jeah!!!
Heb er zin an!
Heb er zin an!
Hehe, mooi niet duswrote:Die worden geannuleerd.wrote:Hoe doen ze dat nou met die kaarten die de 18e zonder code zijn verkocht? Is daar al meer over bekend.
http://www.q-dance.nl/main.php?pid=146707" target="_blank" rel="nofollow
Q-dance heeft begrepen dat er misbruik wordt gemaakt van een paar van de verzonden codes. Let wel dat alleen de personen die van Q-dance een mail met een code hebben gehad, met hun eigen Ticketonline account kaarten kunnen bestellen.
Alle andere bestellingen worden achterhaald en de kaarten geannuleerd. Q-dance betreurt het wel dat er misbruik gemaakt wordt, gelukkig is het op kleine schaal en 100% te achterhalen.
Dus bespaar je de moeite en vooral de teleurstelling en wacht met kaarten bestellen totdat het officieel écht kan.
Wat een gekut allemaal, sjongejonge
mijn broerje heeft van Q-dance een nieuwe code ontvangen omdat er tijdens het bestellen wat verkeerd was gegaan, erg netjes van Q-dance 
P
Hardtraxxer
155 posts member since 2009
last seen Jan 2018
Dilemma dilemma.
Zaterdag In Qontrol, me eerste Q-Dance feestje en ik ga er met een collega heen (voor de rest was er niemand die mee wou). Als In Qontrol ons bevalt zou ik hem vragen mee te gaan naar Defqon, probleem is dat het waarschijnlijk al uitverkocht is de 26e...
Is er een website waar je kaartjes kan kopen met een 'annuleringsverzekering' oid ?
Zaterdag In Qontrol, me eerste Q-Dance feestje en ik ga er met een collega heen (voor de rest was er niemand die mee wou). Als In Qontrol ons bevalt zou ik hem vragen mee te gaan naar Defqon, probleem is dat het waarschijnlijk al uitverkocht is de 26e...
Is er een website waar je kaartjes kan kopen met een 'annuleringsverzekering' oid ?
Als je het niet zeker weet zou ik gewoon een jaartje wachten. In de zomer komen zoveel meer leuke feestjes! Decibel (ligt ook dichter bij Maastricht), Q-Base, Mysteryland, Ground Zero en nog 100 kleinere feestjes etcetera.wrote:Dilemma dilemma.
Dus als het bevalt gewoon lekker doorzoeken
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
Volgens mij zat bij ticketonline bij mij een annuleringsverzekering :O, maar not 100% surewrote:Dilemma dilemma.
P
Hardtraxxer
155 posts member since 2009
last seen Jan 2018
Ok thanks ik zal het eens nakijken, en idd anders wacht ik wel op Decibel oid. 
R
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2008
last seen Feb 2010
geen pre order kunnen krijgen vanwege werk & school
dan maar zaterdag om 13:00 start klaar zijn moet er echt heen
dan maar zaterdag om 13:00 start klaar zijn moet er echt heen
TO heeft annuleringsverzekering voor 5 euro ofzo.
R
Hardtraxxer
79 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Zoo veel zin hierin
Vind dat Q een dikke lineup voor de main heeft weten neer te zetten.
Alpha2 Donkeys NC
jammer dat er geen liveact op de main staat .
Vind dat Q een dikke lineup voor de main heeft weten neer te zetten.
Alpha2 Donkeys NC
jammer dat er geen liveact op de main staat .
Who's going
Nobody has said they're going yet.