Op een of andere manier kwam ik er rond 13.15 uur doorheen op de kampeersite en toen had ik maar één keus: safaricamp. Dus toen maar voor die gekozen. Later kwam B2S ook met een link naar de campingplaatsen op het vakantiepark. Maargoed, dan maar iets verder lopen, zal er vast niet minder gezellig om worden. Nu al zin in een heel weekend decibel!!!wrote:Waarom kies je in godsnaam voor Safari als de camping ook nog beschikbaar is?
Voor het derde jaar op rij in Giraf Bungalow 2. Gaan weer epische dagen worden!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
H
Hardtraxxer
180 posts member since 2010
last seen Mar 2017
N
Hardtraxxer
91 posts member since 2012
last seen Oct 2015
Idd... was bij mij ook het gevalwrote:Op een of andere manier kwam ik er rond 13.15 uur doorheen op de kampeersite en toen had ik maar één keus: safaricamp. Dus toen maar voor die gekozen. Later kwam B2S ook met een link naar de campingplaatsen op het vakantiepark. Maargoed, dan maar iets verder lopen, zal er vast niet minder gezellig om worden. Nu al zin in een heel weekend decibel!!!wrote:Waarom kies je in godsnaam voor Safari als de camping ook nog beschikbaar is?
Voor het derde jaar op rij in Giraf Bungalow 2. Gaan weer epische dagen worden!
F
Hardtraxxer
151 posts member since 2012
last seen May 2023
Moooi, ook ik ga n weekendje Decibel!
Ik zit ook met n hoop man op t safaripark..
Ik heb de zomerrrr in m'n bol... tralalalaaa
Ik zit ook met n hoop man op t safaripark..
Ik heb de zomerrrr in m'n bol... tralalalaaa
Whoehoe dit jaar weer lekker chillen in de junk a low, i have er sin in!
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Ik ook Daan, samen kamer delenwrote:Whoehoe dit jaar weer lekker chillen in de junk a low, i have er sin in!
wtf.. waarom was ik in de veronderstelling dat vandaag de zaterdagverkoop begon... zie ik nu 11 mei staan.. zit ik dan, helemaal klaar dervoor, wekker dervoor gezet en al 
Nice, met wie ga je?wrote:Whoehoe dit jaar weer lekker chillen in de junk a low, i have er sin in!
Ik ga alleen, maar zou me niks verbazen dat weer dezelfde mensen in mijn huisje liggen als vorig jaar. Nja daar moet ik het maar mee doenwrote:Nice, met wie ga je?wrote:Whoehoe dit jaar weer lekker chillen in de junk a low, i have er sin in!
En dan willen er opeenst och wel vrienden gaan. Nou ja, er zijn nog tentplekken over. Wellicht dat ik geowon ga, dan maar eventjes kut slapen. Iemand die weet hoe dat zit met die tentplekken van 35 euro? Het is wel een ongezellige boel als er werkelijk waar maar één tent kan staan.
je hebt een plek die weer onderverdeeld is in A B C en D dus je staat met 4 andere tenten op een plek. dit was iig bij ons het geval vorig jaar.wrote:En dan willen er opeenst och wel vrienden gaan. Nou ja, er zijn nog tentplekken over. Wellicht dat ik geowon ga, dan maar eventjes kut slapen. Iemand die weet hoe dat zit met die tentplekken van 35 euro? Het is wel een ongezellige boel als er werkelijk waar maar één tent kan staan.
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 18 days ago
Ik heb ook safari camping. Mijn after na DB zaterdag in Goirle is nl bij die uitgang van het park haha. Dan is 't maar 5 minuten in de file staan of zelfs te lopen, anders uren.
Zondag ben ik weer terug op de camping
Wordt mooi!
Zondag ben ik weer terug op de camping
F
Hardtraxxer
151 posts member since 2012
last seen May 2023
Iemand die weet of er op de plekken bij het SafariCamp stroom aanwezig is?
€70,- is dat incl. eten en drinken?
Wat een geld voor een festival zeg.
Wat een geld voor een festival zeg.
N
Hardtraxxer
last seen Oct 2015
Iemand die de vouchercodes al ontvangen heeft? Die gingen toch voor het einde van de week verstuurd worden...
Jup, ik had ze vrijdagavond in mijn mailbox.
N
Hardtraxxer
last seen Oct 2015
Blijkbaar stonden ze bij mij in m'n ongewenste mail... heb ze ook ontvangen duswrote:Jup, ik had ze vrijdagavond in mijn mailbox.
Ik heb ze iig nog niet.wrote:Blijkbaar stonden ze bij mij in m'n ongewenste mail... heb ze ook ontvangen duswrote:Jup, ik had ze vrijdagavond in mijn mailbox.
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 18 days ago
bij mij ook bij ongewenst ;\wrote:Blijkbaar stonden ze bij mij in m'n ongewenste mail... heb ze ook ontvangen duswrote:Jup, ik had ze vrijdagavond in mijn mailbox.
ja maar je moet wel zo'n camping omvormer hebben. Het paaltje wat op je veld staat is geen reguliere stekker aansluiting zoals je thuis in de muur hebt.wrote:Iemand die weet of er op de plekken bij het SafariCamp stroom aanwezig is?
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Even een vraagje wbt kamperen.
Als een kampeerticket bestel van €35,- krijg je dan gewoon een staanplaats toegewezen waar je je tentje kan neerzetten, kunnen de mensen die mee gaan ook een ticket kopen en gewoon op dezelfde plek komen, en dan maar 1 tent opzetten, of hoe zit dat?
En is dat Safaripark ver lopen van naar Decibel? Want het vakantiepark is al volgeboekt maar safaripark niet
Als een kampeerticket bestel van €35,- krijg je dan gewoon een staanplaats toegewezen waar je je tentje kan neerzetten, kunnen de mensen die mee gaan ook een ticket kopen en gewoon op dezelfde plek komen, en dan maar 1 tent opzetten, of hoe zit dat?
En is dat Safaripark ver lopen van naar Decibel? Want het vakantiepark is al volgeboekt maar safaripark niet
uiteindelijk valt het wel mee hoe ver dat is, je moet alleen de juiste weg weten te vindenwrote:Even een vraagje wbt kamperen.
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Weekend geboekt met Kswoosh 
G
jonge, wij vliegen daar gewoon naartoe!wrote:Even een vraagje wbt kamperen.
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
helikopter alles
Who was there
Nobody has said they're going yet.