Dan lopen ze de helft van de bezoekers mis.wrote:Precies. Het wordt hoog tijd voor nieuwe toelatingseisen zoals minimum IQ van 100 enzowrote:Altijd zo'n gruwelijke hekel aan die lui op die festivals / feesten met hun XS hempjes aan.. triest kut volk..
Dit is zo'n voorbeeld toen op Decibel 2011.. heb het al een paar keer gezien.. dit soort gasten moeten echt oprotten op dit soort festivals ...
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
..wrote:Precies. Het wordt hoog tijd voor nieuwe toelatingseisen zoals minimum IQ van 100 enzowrote:Altijd zo'n gruwelijke hekel aan die lui op die festivals / feesten met hun XS hempjes aan.. triest kut volk..
Dit is zo'n voorbeeld toen op Decibel 2011.. heb het al een paar keer gezien.. dit soort gasten moeten echt oprotten op dit soort festivals ...
Last edited by Ratje_ on , edited 2 times in total.
M
Hardtraxxer
325 posts member since 2012
last seen Aug 2019
Dat lijkt me dan weer onzin, minder intelligente mensen mogen dan niet meer van feesten genieten? Je komt toch voor de muziek, niet voor een intelligent debat. Iedereen die vecht moet je gewoon zonder pardon het terrein afschoppen en een verbod opleggen voor alle feesten van die organisatie. Dan ben je er binnen een paar jaar wel vanaf.wrote:Precies. Het wordt hoog tijd voor nieuwe toelatingseisen zoals minimum IQ van 100 enzowrote:Altijd zo'n gruwelijke hekel aan die lui op die festivals / feesten met hun XS hempjes aan.. triest kut volk..
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Dan mag ik nooit meer feestenwrote:Precies. Het wordt hoog tijd voor nieuwe toelatingseisen zoals minimum IQ van 100 enzowrote:Altijd zo'n gruwelijke hekel aan die lui op die festivals / feesten met hun XS hempjes aan.. triest kut volk..
Geef 't adress, dan gaan de Hardtraxx Hooligans even een kijkje nemen.wrote:Toen ik het las dacht ik he dat klinkt bekend, mijn buren (uit Rotterdam) zaten vrolijk te vertellen hoe ze een groep in elkaar hebben geslagen.. Toen ik je stuk las over het dranghek weet ik het zeker: het waren mijn buren op het veld die het voor jou hebben verpest. Ze zaten zaterdagochtend om 08:00 de eerste lijnen al naar binnen te werken en op te scheppen over jullie.verhaal van Tom
Kut om te horen man
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 19 days ago
Ze moeten dat volk dan ook meteen een voortplantingsverbod geven.wrote:Dat lijkt me dan weer onzin, minder intelligente mensen mogen dan niet meer van feesten genieten? Je komt toch voor de muziek, niet voor een intelligent debat. Iedereen die vecht moet je gewoon zonder pardon het terrein afschoppen en een verbod opleggen voor alle feesten van die organisatie. Dan ben je er binnen een paar jaar wel vanaf.wrote:Precies. Het wordt hoog tijd voor nieuwe toelatingseisen zoals minimum IQ van 100 enzowrote:Altijd zo'n gruwelijke hekel aan die lui op die festivals / feesten met hun XS hempjes aan.. triest kut volk..
en hoe wil je dat gaan checkenwrote:Iedereen die vecht moet je gewoon zonder pardon het terrein afschoppen en een verbod opleggen voor alle feesten van die organisatie. Dan ben je er binnen een paar jaar wel vanaf.
wrote:Zoiets als een stadionverbod zeg maar?
en jij denkt dat iedereen met een SV braaf thuis blijft?
Nee natuurlijk niet, maar dit kan wel een begin zijn lijkt mij.
wrote:Nee natuurlijk niet, maar dit kan wel een begin zijn lijkt mij.
gewoon een party pas invoeren
E
de hardtraxx knokploeg terreur-stefan, je hebt al bij Helmond Sport een stadion-verbod dus rustig aan jij.wrote:Geef 't adress, dan gaan de Hardtraxx Hooligans even een kijkje nemen.wrote:Toen ik het las dacht ik he dat klinkt bekend, mijn buren (uit Rotterdam) zaten vrolijk te vertellen hoe ze een groep in elkaar hebben geslagen.. Toen ik je stuk las over het dranghek weet ik het zeker: het waren mijn buren op het veld die het voor jou hebben verpest. Ze zaten zaterdagochtend om 08:00 de eerste lijnen al naar binnen te werken en op te scheppen over jullie.verhaal van Tom
Kut om te horen man
G
want er wordt natuurlijk al zo goed gecontroleerd op IDwrote:wrote:Zoiets als een stadionverbod zeg maar?
en jij denkt dat iedereen met een SV braaf thuis blijft?
Meldplicht bij de politie? Al gaat dat wel heel ver natuurlijk 
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Nouja, ik denk best dat een organisatie een blacklist kan bouwen. Gewoon foto maken identiteit erbij. Bij de briefing doornemen, lijst mee in de zak voor de zekerheid. Gezichtherkkening is best makkelijk als je even 10 minuten kijkt.
J
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Zou je denken na 10 minuten? Denk het niet hoorwrote:Nouja, ik denk best dat een organisatie een blacklist kan bouwen. Gewoon foto maken identiteit erbij. Bij de briefing doornemen, lijst mee in de zak voor de zekerheid. Gezichtherkkening is best makkelijk als je even 10 minuten kijkt.
Blacklist inderdaad. hoge boetes opleggen als ze betrapt worden.
Diep triest om te lezen man! Zeker dan te bedenken dat ik je tijdens de pre nog gewoon vrolijk gesproken heb.wrote:Verhaal
Dank voor het scheren Jeroen. Ik negeer jouw pauper acties tijdens het stappen maar, anders ga ik Brabanders nog over een kam scheren. 
Waarom heb ik niet zoveel met deze after?! 
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Vind er eigenlijk ook niet zoveel aan nee. Zal misschien aan die boutplaat liggen. 
Te weinig Loudness area
. Sfeertje daar was heerlijk!
ey laat me je niet steken man.wrote:
Het gaat hier om Rotterdammers he, die hebben geen reden nodig om agressief te worden. Achterlijke volk. Rotterdammers zijn echt de ondergrens als het op de sfeerloze paupers der Nederlanders aankomt.
Ben 't wel met je eens, met voetbal (Feyenoord) is dat net zowrote:ey laat me je niet steken man.wrote:
Het gaat hier om Rotterdammers he, die hebben geen reden nodig om agressief te worden. Achterlijke volk. Rotterdammers zijn echt de ondergrens als het op de sfeerloze paupers der Nederlanders aankomt.
Who was there
Nobody has said they're going yet.