...en gelijk heb je, Franske! Mooi om te lezen, als ik iemand op een feest los zie gaan, ook al is hij minder valide, heb ik daar altijd we respect voor 
zo gelachen om die gozer
Lees vorige pagina, dat is er 1 van hierwrote:Heeft iemand hier ook nog die gozer op de camping gezien die vast was getaped aan een lantarenpaal met een bak wortels naast hem om hem te voeren![]()
![]()
![]()
zo gelachen om die gozer
urbandesigner?wrote:Heeft iemand hier ook nog die gozer op de camping gezien die vast was getaped aan een lantarenpaal met een bak wortels naast hem om hem te voeren![]()
![]()
![]()
zo gelachen om die gozer
Hier mag die wel hahawrote:Haha heb je die er zelf opgezet Tim?

Bij jou ook :-) Vond dat echt geweldig! Wilden ook mensen op de foto met me omdat ik in de rolstoel was. Heb tijdens de Eindshow mn rolstoel gelaten voor wat het was, maar merkte wel dat dat echt mn maximale 'sta-tijd' was.wrote:
Verder heel veel toffe mensen meegemaakt. Ook erg leuk dat er zoveel mensen komen vragen hoe het gaat omdat je dan toch in een rolstoel zit en helaas niet meer zo uit je dak kan gaan! Dan maar flink los in de rolstoel! Op naar volgend jaar!
Was deze voor mij?wrote:ben jij vaker op feestjes te vinden?
Qbase ook?
is dat een ander leuk perspectief zo lager?
zijn er ook veel drempels waar je tegenop ziet bij sommige feesten?
Als ik daar antwoord op kan gevenwrote:Was deze voor mij?wrote:ben jij vaker op feestjes te vinden?
Qbase ook?
Nu snap ik m ff niet.wrote:Als ik daar antwoord op kan gevenwrote:Was deze voor mij?wrote:ben jij vaker op feestjes te vinden?
Qbase ook?
Q-Base wil ik wel weer graag heen. De sfeer is daar altijd zo onwijs gaaf op dat vliegveld!
Haha ja dat is soms het enige lastige als het druk is. Zoals bij Adaro & Frequencerz op Decibel. Ik stond ergens achterin de tent...kon nergens overheen kijken. Wel heel gaaf dat er mensen zijn die je willen optillen!!!
Verder kom je zoveel mensen tegen die respect voor je hebben en ook met je op de foto willen! Superleuk!!
Drempels...die heb je wel ja! Toilet is vaak lastig! Invalide toiletten zijn er zelden en je hebt er altijd mensen bij die maar snel lopen te beuken om voor te kruipen
Verder kun je gewoonweg niet meer naar elk feest en dat vind ik erg jammer!