Dafuq heb jij last van vandaag?wrote:wrote:Die gast heet niet voor niets Delete! Verwijderen dus haha
ik hang niet aan je lippen dus jouw verwijderen lijkt me een beter idee...
Sick verhaal van Delete trouwens, en erg naar om te horen.
Dafuq heb jij last van vandaag?wrote:wrote:Die gast heet niet voor niets Delete! Verwijderen dus haha
ik hang niet aan je lippen dus jouw verwijderen lijkt me een beter idee...
Met name de terugweg is altijd dramatisch bij Decibel inderdaad.wrote:Toch was 't niet helemaal geweldig, ook vooral dat gekloot in 't verkeer op de heen en terugweg wordt je gewoon ziek van.
Wat wil je hier mee zeggen?wrote:Het voorbeeld van Delete laat zien wat Theracords voor invloed heeft op mensen.
Het is toch sinds dat hij bij Theracords zit dat hij dit gedrag vertoont?wrote:Zat me al af te vragen wanneer meneer voorbarige conclusies zich hier zou laten zien. Welkom!
Ik probeer zijn gedrag ermee te verklaren. Hij had gewoon zijn eigen ding moeten doen en doorgaan met Spoontech. Theracords beïnvloedt hem gewoon teveel. Zowel muzikaal als in sociaal gedrag blijkbaar.wrote:Wat wil je hier mee zeggen?wrote:Het voorbeeld van Delete laat zien wat Theracords voor invloed heeft op mensen.
wrote:t gaat niet zo goed met inter he? Gezien je rare gedrag
Zal idd aan Theracords liggen en niet aan het feit dat hij alles heeft achtergelaten in Australië en dat ie moeite heeft met wennen hier en dat er nog een aantal niet zulke leuke dingen zijn gebeurd hier.wrote:Ik probeer zijn gedrag ermee te verklaren. Hij had gewoon zijn eigen ding moeten doen en doorgaan met Spoontech. Theracords beïnvloedt hem gewoon teveel. Zowel muzikaal als in sociaal gedrag blijkbaar.wrote:Wat wil je hier mee zeggen?wrote:Het voorbeeld van Delete laat zien wat Theracords voor invloed heeft op mensen.
wrote:t gaat niet zo goed met inter he? Gezien je rare gedrag
Ben een half uur bij HHZ geweest van kwart over 2 tot kwart voor 3 en het was er verbazingwekkend "rustig".wrote:Het viel mij op dat de mainstage een stuk leger was dan voorgaande jaren, nu heb ik de main alleen gezien bij binnenkomst (12:25) en tijdens het begin van Alpha2.
Weet iemand of het een stuk drukker was tijdens bijvoorbeeld Headhunterz, Brennan Heart, Frontliner of Tha playah?
meneer Inter, even rustig. stel jij bent jaren trainer bij Inter en je wordt gevraagt om Ajax te trainen, je zegt ja en vervolgens ga je ook aan de drank een paar teveel nemen en dan kom ik en zeg dat t de schuld van ajax is?wrote:Zal idd aan Theracords liggen en niet aan het feit dat hij alles heeft achtergelaten in Australië en dat ie moeite heeft met wennen hier en dat er nog een aantal niet zulke leuke dingen zijn gebeurd hier.wrote:Ik probeer zijn gedrag ermee te verklaren. Hij had gewoon zijn eigen ding moeten doen en doorgaan met Spoontech. Theracords beïnvloedt hem gewoon teveel. Zowel muzikaal als in sociaal gedrag blijkbaar.wrote: Wat wil je hier mee zeggen?
Haha was jij dat met je kut-tak? Jij bent wel 300 keer voorbij gelopenwrote:Het slechte Decibel waar ik geweest ben. Weet niet waar het aan lag. Overigens was ik mijn Russische leger pet op voor de mensen die mij niet herkenden.
Sfeer in de Loudness en Euphoria was genieten jawrote:
Verder alleen maar Euphoria, Loudness en PL geweest. Euphoria en Loudness waren erg gezellig met een top sfeer![]()
Maar wat een contrast met de sfeer op de pussy lounge is dat zegBrede stoere zonnebank mensen daar