Mij hoor je niet klagen over de lineup etc, zolang het maar lekker weer is, en ik me vermaak vind ik het prima, en dat doe ik meestal toch wel 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
J
A2 lijkt me wel vet op de main. En hoop nog op Technoboy op de main, voor de rest lekker naar de Loudness !
S
Hardtraxxer
95 posts member since 2011
last seen Aug 2014
Het zou me niets verbazen als het Decibel anthem dit jaar van de hand van headhunterz komt. Ik vind het de laatste tijd opvallend stil rond nieuwe tracks van hem namelijk, dus het zou zomaar kunnen dat hij hier druk mee bezig is...
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Dat komt omdat hij problemen had met de acoustics in zijn studio.
S
Hardtraxxer
last seen Aug 2014
Ik neem aan als hij zijn studio niet tot zijn beschikking heeft dat hij wel zolang in een andere studio terecht kan. Bovendien als je kijkt naar alle namen die de laatste jaren het anthem voor decibel hebben gemaakt lijkt het me een logische stap als ze heady daar ook voor vragen.
Waarom? Ze hebben Headhunterz echt niet nodig om die bezoekers naar Decibel te trekken hoor, uitverkopen doen ze toch wel. Headhunterz moet natuurlijk ook maar inspiratie hebben voor zo'n track en zal nu echt niet meer zo goedkoop zijn als een aantal jaar geleden. Want een artiest vragen om een anthem te maken, brengt natuurlijk hogere kosten met zich mee, alsmede meerdere eisen. En ik betwijfel of B2S daar aan wil of kan voldoen.wrote:Ik neem aan als hij zijn studio niet tot zijn beschikking heeft dat hij wel zolang in een andere studio terecht kan. Bovendien als je kijkt naar alle namen die de laatste jaren het anthem voor decibel hebben gemaakt lijkt het me een logische stap als ze heady daar ook voor vragen.
S
Hardtraxxer
last seen Aug 2014
Denk jij dat Zatox of Noisecontrollers zoveel goedkoper zullen zijn dan? Voor een groot festival als Decibel willen ze een groot artiest voor het anthem hebben. Die inspiratie vind hij wel, daar zou ik niet bang voor zijn. Als ze hem kunnen vragen voor het anthem van Hard Bass dan voor Decibel ook. Wie verwacht je dan dat het anthem zal maken?wrote:Waarom? Ze hebben Headhunterz echt niet nodig om die bezoekers naar Decibel te trekken hoor, uitverkopen doen ze toch wel. Headhunterz moet natuurlijk ook maar inspiratie hebben voor zo'n track en zal nu echt niet meer zo goedkoop zijn als een aantal jaar geleden. Want een artiest vragen om een anthem te maken, brengt natuurlijk hogere kosten met zich mee, alsmede meerdere eisen. En ik betwijfel of B2S daar aan wil of kan voldoen.wrote:Ik neem aan als hij zijn studio niet tot zijn beschikking heeft dat hij wel zolang in een andere studio terecht kan. Bovendien als je kijkt naar alle namen die de laatste jaren het anthem voor decibel hebben gemaakt lijkt het me een logische stap als ze heady daar ook voor vragen.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Een anthem is puur bedoeld om het feest meer bekendheid te geven en om de sfeer een beetje tot een hoger niveau te tillen. Plus ik denk dat B2s veel minder voor mister heady betaald als de plaatselijke kroegbaas, iets met zelfpromotie enz...wrote:Waarom? Ze hebben Headhunterz echt niet nodig om die bezoekers naar Decibel te trekken hoor, uitverkopen doen ze toch wel. Headhunterz moet natuurlijk ook maar inspiratie hebben voor zo'n track en zal nu echt niet meer zo goedkoop zijn als een aantal jaar geleden. Want een artiest vragen om een anthem te maken, brengt natuurlijk hogere kosten met zich mee, alsmede meerdere eisen. En ik betwijfel of B2S daar aan wil of kan voldoen.wrote:Ik neem aan als hij zijn studio niet tot zijn beschikking heeft dat hij wel zolang in een andere studio terecht kan. Bovendien als je kijkt naar alle namen die de laatste jaren het anthem voor decibel hebben gemaakt lijkt het me een logische stap als ze heady daar ook voor vragen.
S
De plaatselijke kroegbaas in Biest-Houtakker? Hebben jullie een kroeg in Biest-Houtakker?wrote:Plus ik denk dat B2s veel minder voor mister heady betaald als de plaatselijke kroegbaas, iets met zelfpromotie enz...
Beetje jammer dat de line-up nog niet bekend is, ik wil toch weten waarvoor ik betaal. Daarom ga ik sowieso nu nog geen kaartjes halen.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Herlaad de pagina automatisch wanneer de verkoop is begonnen, of moet ik zelf om 13:00 reloaden?
P
Hardtraxx Newbie
42 posts member since 2013
last seen Nov 2014
geen idee, zit ik ook altijd mee te kloten.. Meestal maar op goed geluk haha
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Niet refreshen dus, ging automatisch naar de wachtrij 
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
Hier blijft hij hangen op
Dit is een automatische wachtrij
We berekenen momenteel de wachttijd.

Hier het zelfde.wrote:Hier blijft hij hangen op
Edit:
Je wordt over ongeveer 30 minuten doorgeleid naar de bestelpagina.
Last edited by dennis on , edited 1 time in total.
P
Hardtraxx Newbie
last seen Nov 2014
45min 
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Jesus, Helaas moeten we je mededelen dat de wachttijd langer dan een uur bedraagt.
NOOOO
NOOOO
Hehe ook decibel in 20 minuten uitverkocht.
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Same.wrote:45min
Leuk zeg, hardstyle op de radio. Vorig jaar zou ik nu inmiddels al kaarten hebben.
P
Hardtraxx Newbie
last seen Nov 2014
maatje van me was er gelijk door 9 kaarten, en nu weer gelijk er door.
klopt weer van geen kant
klopt weer van geen kant
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
HACKS!!!!!!!!!!111!!!!
Mijn kaarten zijn binnen. Jammer dat we nu ook voor Decibel met de hele groep achter de pc moeten kruipen in de hoop dat in ieder geval 1 iemand kaarten kan kopen.
Mijn kaarten zijn binnen. Jammer dat we nu ook voor Decibel met de hele groep achter de pc moeten kruipen in de hoop dat in ieder geval 1 iemand kaarten kan kopen.
P
Hardtraxx Newbie
last seen Nov 2014
Nice!!! ik sta nog op 15min... Fingers crossedwrote:HACKS!!!!!!!!!!111!!!!
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
Ik heb ze binnen. Wat ik altijd doe en wat tot nu toe bij mij altijd gewerkt heeft is je computer tijd syncen met een atoomklok (ntp server) en dan een refresh doen 1-2 seconde voor dat de verkoop start. Vrijwel gegarandeerd dat je dan vooraan in de queue zit 
Who was there
Nobody has said they're going yet.