wrote:Jij bent in de war met de Maassilo, daar werd het evenement eerst gehouden, tegenwoordig in de Autotron in Den Bosch.wrote: klokgebouw in Eindhoven
Past
De Tijdmachine Festival, december 2022
- Venue
- Aquabest, Eindhoven
- Time
- –
- Price
- €53,50 (incl. servicekosten + BTW)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Y
Hardtraxxer
462 posts member since 2018
last seen 9 days ago
Nee Ieniemienie is de vogel en Pino de muis.wrote:Jij bent in de war met de Maassilo, daar werd het evenement eerst gehouden, tegenwoordig in de Autotron in Den Bosch.wrote: klokgebouw in Eindhoven
Ik heb nog kaarten van CRAFT 2017 en zag dat ik daarmee weer gratis kaarten voor deze krijg. Als iemand 3 stuks wil overnemen, hoor ik 't wel.
T
Hardtraxxer
174 posts member since 2022
last seen Nov 2022
Nou is hardtraxx niet perse en representatie vam de scene, maar ik begin me toch wel af te vragen of dit wel gaat lopen..
Ah shit, dan zit ik al jaren mis..........wrote:Nou is hardtraxx niet perse en representatie vam de scene
Wij ZIJN de scene Teup!wrote:Nou is hardtraxx niet perse en representatie vam de scene, maar ik begin me toch wel af te vragen of dit wel gaat lopen..
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2022
Ja kutjecola, ben te lang afwezig geweest. Mijn oprechte excuses dat ik dit vergeten was. Hardtraxx uber allesch!
We are the elite.
We are the elite.
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 22 hours ago
Haha Teup ook weer op Hardtraxx.
Were getting the band back together.
Were getting the band back together.
Weer in de oude gewoontes gevallen?wrote:Ja kutjecola, ben te lang afwezig geweest. Mijn oprechte excuses dat ik dit vergeten was. Hardtraxx uber allesch!
We are the elite.
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2022
Heb af en toe m’n momenten, maar ik drink niet meer, dus de sporadische uitbarstingen zullen beperkt zijn. Wederom daar mijn oprechte excuses voor.
Jeetje toe maar weer. Je snuift nog wel toch mag ik hopen?
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2022
Heb ik nog nooit gedaan zonder drank, aanrader?
Wor ook een daggie ouwer he strontslak
Wor ook een daggie ouwer he strontslak
De hype voor dit feest gaat door het dak hoor! Zie echt overal en nergens in de comments *klok + raket* verschijnen.wrote:heb er zin in
N
Hardtraxxer
67 posts member since 2018
last seen Nov 2022
Haha welnee, gewoon weer een keer ingelogd om waardering voor je sarcasme uit te spreken ![/quote]
Kom ik je binnenkort nog eens tegen dan? Kind naar de oppas en hakke maar.[/quote]
Nee, nu verwar je twee personen
Kom ik je binnenkort nog eens tegen dan? Kind naar de oppas en hakke maar.[/quote]
Nee, nu verwar je twee personen
Absoluut nietwrote:Heb ik nog nooit gedaan zonder drank, aanrader?
wrote:Haha welnee, gewoon weer een keer ingelogd om waardering voor je sarcasme uit te spreken !
Kom ik je binnenkort nog eens tegen dan? Kind naar de oppas en hakke maar.
Excuus. Had kwartje op, vandaar.Nee, nu verwar je twee personen
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2022
Heeee jarige opa!wrote:Absoluut nietwrote:Heb ik nog nooit gedaan zonder drank, aanrader?
Ja ja ja, heb die jarige goos ook al lieve felicitaties overgebracht.wrote:Heeee jarige opa!wrote:Absoluut nietwrote:Heb ik nog nooit gedaan zonder drank, aanrader?![]()
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Nummer 1 op de lint up
Titan
Titan
T
Hardtraxxer
345 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Toffe naamwrote:Nummer 1 op de lint up
Titan
Bekijk het positief, deze man kan mij bekoren met een classic set
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2022
wrote:Ja ja ja, heb die jarige goos ook al lieve felicitaties overgebracht.wrote:Heeee jarige opa!wrote: Absoluut niet![]()
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2022
Lieve felicitaties? Hij kan de vinketering genieten.
Who was there
Nobody has said they're going yet.